Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er sårt, men et tema som stadig kommer til overflaten i parforholdet, og når det gjør det blir det sjeldent pent. Har vært sammen og gift i 13 år. Vi er i starten av førtiårene begge to. Har tre barn der minste er 3 år. Mannen er super på så mange vis og jeg elsker han.
Utfordringen er at jeg får ikke nok fysisk nærhet eller sex. Det bunner i, slik jeg ser det ulik døgnrytme og behov. Det virker ikke som om han ikke ønsker sex eller nærhet, eller at han ikke nyter sexen eller nærheten når det skjer, men på kvelden, som i bunn og grunn er den eneste lommen vi har til å være sammen, foretrekker han alltid å være alene. Jeg er A-menneske, han er B. Å legge seg kl 22 for kos, deretter søvn er for han uaktuelt. Da har han annet på programmet som han har gledet seg til. Det betyr at kos også utgår. Jeg føler meg ensom og valgt bort til fordel for tv-serier, playstation, film og alt det der. I åresvis har det vært sånn. Dette har resultert i at jeg ikke lengre aner hva jeg skal gjøre. Jeg orker ikke hinte, knapt spørre. Jeg føler meg bare needy og patetisk. Ikke minst lei meg og føler meg nedprioritert. Jeg har tatt det opp jevnlig gjennom en årrekke, men det virker som om han glemmer det. Jeg tar det opp cirka én gang i året, men det går fort i glemmeboka. Er jeg alene om å ha det sånn? Råd? 

Anonymkode: ccc2e...5c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med kosestund og sex, og etter det sover du, og han kan stå opp og gjøre sine ting?

Anonymkode: 44193...44a

• Liker 1
Skrevet

Hva med ukentlig date? 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...