Gå til innhold

Hvordan skjule at man merker blikket på date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger når jeg er på date og jeg holder på å si noe kan jeg merke blikket til den andre så sterkt(når han ser rett på meg) at jeg mister konsentrasjonen og glemmer hva jeg skulle si. Selv om jeg ser litt bort. Hva skal man si når dette skjer? Tips? Burde jo ikke si at man blir forstyrret av blikket

Anonymkode: 15323...6b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd dette? 

Skrevet

Alle har opplevd dette i ulike sammenhenger og man håndterer det bare. Man er jo da voksen.

Anonymkode: 8cf7f...561

Skrevet

Mener du at du synes vedkommende er tiltrekkende etc og blir svett og kåt av at hen ser på deg?

Eller at vedkommende ser på deg med et blikk du finner forstyrrende - som i truende?

Begge deler er like sannsynlige scenarioer på date. Ingen av dem er noe du skal ha interesse av å skjule? I tilfelle to anbefaler jeg egentlig bare å umiddelbart iverksette nødplanen din for å komme deg vekk før hen merker du er gått. I tilfelle en: forsøk få en ny date?

Anonymkode: 90f44...53d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Noen ganger når jeg er på date og jeg holder på å si noe kan jeg merke blikket til den andre så sterkt(når han ser rett på meg) at jeg mister konsentrasjonen og glemmer hva jeg skulle si. Selv om jeg ser litt bort. Hva skal man si når dette skjer? Tips? Burde jo ikke si at man blir forstyrret av blikket

Jeg ville sagt " Oj du er så flink til å se meg inn i øynene at jeg blir litt satt ut" "Må ta meg litt sammen nå kjenner jeg" og så ler du litt lett.  

"Hvor var jeg......" 

Fordi du da tar tilbake kontrollen og viser at du ikke er uredd selv når du mister kontrollen litt. Og så blir det litt lett og ledig og kanskje vil ha si noe fint om hvorfor han ser sånn på deg også, så blir det litt flørting. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mener du at du synes vedkommende er tiltrekkende etc og blir svett og kåt av at hen ser på deg?

Eller at vedkommende ser på deg med et blikk du finner forstyrrende - som i truende?

Begge deler er like sannsynlige scenarioer på date. Ingen av dem er noe du skal ha interesse av å skjule? I tilfelle to anbefaler jeg egentlig bare å umiddelbart iverksette nødplanen din for å komme deg vekk før hen merker du er gått. I tilfelle en: forsøk få en ny date?

Anonymkode: 90f44...53d

Jeg opplevde dette i går. Så faktisk bort mens jeg pratet, men merket blikket så sterkt at tankene i hodet forsvant i løse luften. Ble helt paff. Merket blikket så sterkt at jeg ble litt svimmel 

Skrevet

Mener her at jeg merker blikket på en overnaturlig måte om man kan si det slik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...