Gå til innhold

Kan man som dame skrive først på tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en match jeg har veldig lyst til å få kontakt med. Men han har fortsatt ikke skrevet etter 2 uker. Kan man skrive først? Eller er det mannen som skal skrive først? Er det egentlig noen regler her? 

Anonymkode: 33dbd...9c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dritt og dra i hva alle andre kanskje gjør. Om du er interessert; skriv noe.

Anonymkode: 653cf...05e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja hvorfor skulle man ikke kunne det? Den tid hvor gutter/menn tar første steget er forbi for leeenge siden 

Anonymkode: 18e12...c1d

• Liker 3
Skrevet

JA! 

Det er flott med damer som er like utadvendte og høflige som de forventer av menn (generally speaking). 

Jeg tror folk spekulerer for mye i stedet for å kommunisere. 

Umulig å vite hva som er ditt tilfelle. Men det kan være mange plausibel grunner til at matchen din har vært taus. Reise. Sykdom. Teknisk. Hvem vet. Du vet ikke sikkert før du sjekker. 

Anonymkode: 855f3...c00

Skrevet

Nei, er fullstendig ulovligt.. Hva tror du?

Så jævla dumt spørsmål.

Anonymkode: bd465...24b

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har en match jeg har veldig lyst til å få kontakt med. Men han har fortsatt ikke skrevet etter 2 uker. Kan man skrive først? Eller er det mannen som skal skrive først? Er det egentlig noen regler her? 

Damer som skriver i profilen sin; 'du skriver først' ryker rett til venstre. Hva faen tror de de er? Slike damer er ingenting å samle på. 

Anonymkode: 6d6b3...c4d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Har ikke han skrevet noe på to uker etter matchen så tenker jeg at han er for tafatt, usikker eller kaldt beregnende. Eller at han er i forhold og vindushopper, ser an markedet. 

Anonymkode: 7638b...721

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke han skrevet noe på to uker etter matchen så tenker jeg at han er for tafatt, usikker eller kaldt beregnende. Eller at han er i forhold og vindushopper, ser an markedet. 

Dette. Pluss av erfaring har jeg sett at menn får en følelse av at de har makta om damen tar initiativ først og blir mer ugrei og utnyttende da fordi han får en boost i ego

Anonymkode: bd447...1d6

Skrevet

Jeg er kvinne og skriver alltid først. Men det er ingen vits, pga menn gidder ikke svare, eller holde dialog. 

Anonymkode: 2c5b1...843

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er kvinne og skriver alltid først. Men det er ingen vits, pga menn gidder ikke svare, eller holde dialog. 

heiheihei, ikke skjær alle over samme kam nå 😅

Skrevet

Det har jeg gjort 3-4 ganger og gått på date med de jeg tok kontakt med. Null stress om det er dama eller mannen som skriver først, er min mening. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

heiheihei, ikke skjær alle over samme kam nå 😅

De sier de her inne ja.  Men på tinder er virkeligheten en annen. 

Skrevet

Jeg er gammeldags der. Jeg kan vise interesse, men lar alltid mannen ta initativ.

Starter navnet hans på C forresten? 😅

Anonymkode: 141a2...6db

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

De sier de her inne ja.  Men på tinder er virkeligheten en annen. 

Selvsagt. Jeg kan heller ikke svare for andre. Men som mann er det det samme. Det siste året har maks halvparten av matchene svart, og alle med unntak av ei eller to har bare sletta matchen (eller profilen sin). Lei alle appene og hvordan de fungerer

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, men fordi dette er en mann som du har veldig lyst til å ta kontakt med og som ikke har tatt kontakt med deg, må du tenke deg litt om før du kontakter han. Fordi han mest sannsynlig er en populær mann der inne og dermed er det viktig at du skiller deg ut i mengden for å vekke oppmerksomheten hans. 

Er det noe spesifikt i profilen hans som du kan benytte deg av? Turer fra en ferie han har hatt, bilde med et dyr eller andre ting som du kan nevne i første melding til han?  

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva pleier du å skrive i første melding?  

Skrevet

Attehvemvardetsomsalikestilling!!!!???? De siste 10 årene har damer satt seg selv 50 år tilbake angående hva de kan gjøre og ikke, helt tullete!

Skrevet (endret)

Jeg bruker og skive først, men har flere jeg chatter med som er veldig bra damer. 

Jeg har problemer med at kvinner ikke følger opp samtaler, og da fjerner jeg matchen. Er også på utkikk etter kvinner som har litt pågangsmot og ikke venter på meg, og derfor synes jeg det er hyggelig at dere starter i blant!

Mann på 45

Endret av Fjellmannover190
Skrevet

Om man ønsker noe må man stort sett gjøre noe selv. Det gjelder menn og kvinner. Om jeg sender melding først, bleier jeg å si noe som viser at jeg har lest profilen. Gjerne noe vi har til felles. Og et spørsmål. Av og til sier jeg bare noe random som: vil du være hode eller rumpe når vi skal kle oss ut som hest til halloween? eller hva er din favorittdiktator? Jeg ville ikke tøyset om det er en person du har veldig tro på. Da ville jeg gått for mitt første alternativ. Les profilen og finn noe dere har til felles.

Skrevet
Fjellmannover190 skrev (3 minutter siden):

Jeg bruker og skive først, men har flere jeg chatter med som er veldig bra damer. 

Jeg har problemer med at kvinner ikke følger opp samtaler, og da fjerner jeg matchen. Er også på utkikk etter kvinner som har litt pågangsmot og ikke venter på meg, og derfor synes jeg det er hyggelig at dere starter i blant!

Mann på 45

Når du mener følger opp samtaler, hva mener du da? Er det stilt spørsmål som de ikke svarer på? Eller hvordan er dialogen når du føler at de faller fra på en måte?  

De du chatter med som du føler er bra damer har du tenkt til å møte dem? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...