AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Del Skrevet 9. september 2023 Jeg har for første gang blitt sjokkert over et svar jeg fikk i en tråd her inne. Det var en tråd på singelforumet hvor jeg skrev et kort innlegg om at jeg som singel dame savnet å rydde bort skittentøy til en mann ,vaske klærne hans og diske opp med middager til en mann av og til. Så skriver en bruket at: «Du må jo være sadist». Tenker dere dette er greit og at man bare skal finne seg i slikt her på KG? Ville dere rapportert til moderator? Det er første gang på de 3 årene jeg har vært på KG at noen har svart meg ufint. Er det meg som er hårsår? Anonymkode: 7e21a...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2 Del Skrevet 9. september 2023 Ekstremt hårsår, vil jeg si. Anonymkode: f5a84...d96 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9. september 2023 #3 Del Skrevet 9. september 2023 Ja, du er hårsår. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Del Skrevet 9. september 2023 Du er nok litt hårsår da ja. Du kan jo for all del rapportere, men ut fra min erfaring er ikke en sånn formulering noe som ryddes. Anonymkode: 8093b...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #5 Del Skrevet 9. september 2023 OK. Men er det ikke rart å kalle meg «sadist»= en som utøver vold pga. at jeg vil vaske klær og lage mat til en mann? Bare det jeg tenkte. Anonymkode: 7e21a...26f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #6 Del Skrevet 9. september 2023 Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Ja, du er hårsår. Hvorfor kalle meg sadist= en som utøver vold. Det henger ikke på greip ut fra det jeg skrev. TS Anonymkode: 7e21a...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9. september 2023 #7 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor kalle meg sadist= en som utøver vold. Det henger ikke på greip ut fra det jeg skrev. TS Anonymkode: 7e21a...26f Du må ikke ta alt som blir skrevet personlig her inne. Du vet selv at du ikke er sadist. Man trenger ikke rapportere den minste ting, hev deg over det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #8 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): OK. Men er det ikke rart å kalle meg «sadist»= en som utøver vold pga. at jeg vil vaske klær og lage mat til en mann? Bare det jeg tenkte. Anonymkode: 7e21a...26f Brukeren kalte deg ikke sadist, men sammenlignet deg med det h*n ville definert som sadist. Anonymkode: f5a84...d96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #9 Del Skrevet 9. september 2023 Er jo ikke ille? Er du ikke sadist Er du det ikke, det vet du selv Anonymkode: 2759d...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #10 Del Skrevet 9. september 2023 Nei. Sadist trenger ikke vær en som utøver vold. Men en egenskap. Jeg tror vedkommende mente at du er selvdestruktiv forresten, og brukte ordet litt presist. De fleste anser det som selvskadende å ønske og rydde vekk skittentøyet til andre. Du fremstår hårsår. Anonymkode: 866d5...b23 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #11 Del Skrevet 9. september 2023 Jeg har blitt kalt langt verre ting enn det her inne som har fått stå... Anonymkode: 6720e...075 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #12 Del Skrevet 9. september 2023 Hvis du LIKER å rydde skittentøy etter en mann høres du vel mer ut som en masochist enn en sadist, så utsagnet du fikk i den andre tråden henger uansett ikke på greip. Slutt å være så hårsår. Anonymkode: 3c67a...d45 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #13 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Sadist trenger ikke vær en som utøver vold. Men en egenskap. Jeg tror vedkommende mente at du er selvdestruktiv forresten, og brukte ordet litt presist. De fleste anser det som selvskadende å ønske og rydde vekk skittentøyet til andre. Du fremstår hårsår. Anonymkode: 866d5...b23 Jeg skjønte ikke betydningen av sadist fordi jeg tenker på en voldsperson. Og jeg ser ikke på meg selv som selvdestruktiv fordi jeg av og til har ryddet etter kjæresten. Har hatt en balansegang der, av og til, men ikke alltid. TS Anonymkode: 7e21a...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 9. september 2023 #14 Del Skrevet 9. september 2023 (endret) Virker som om du ble utsatt for noen som bruker ord vedkommende ikke forstår. Ingenting å bry seg om. Endret 9. september 2023 av 17.11 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #15 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønte ikke betydningen av sadist fordi jeg tenker på en voldsperson. Og jeg ser ikke på meg selv som selvdestruktiv fordi jeg av og til har ryddet etter kjæresten. Har hatt en balansegang der, av og til, men ikke alltid. TS Anonymkode: 7e21a...26f Det gjør andre. De fleste synes det ee weird å ønske å rydde etter folk. Sånn er det. Anonymkode: 866d5...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #16 Del Skrevet 9. september 2023 Masochist er nok det riktige begrepet her, vedkommende blandet det nok bare sammen med sadist. Anonymkode: 9473b...34a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #17 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Masochist er nok det riktige begrepet her, vedkommende blandet det nok bare sammen med sadist. Anonymkode: 9473b...34a Hva betyr masochist? Jeg er nok ikke det. Har bare alltid hatt støv på hjernen. Eksmannen gjorde uansett like mye husvask og husarbeid som meg, så vi hadde aldri konflikter på det området. Anonymkode: 7e21a...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #18 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva betyr masochist? Jeg er nok ikke det. Har bare alltid hatt støv på hjernen. Eksmannen gjorde uansett like mye husvask og husarbeid som meg, så vi hadde aldri konflikter på det området. Anonymkode: 7e21a...26f Masochisme er det at noen mennesker henter seksuell nytelse fra egen smerte og/eller ydmykelse. https://sml.snl.no/masochisme Anonymkode: 3e59e...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #19 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Masochisme er det at noen mennesker henter seksuell nytelse fra egen smerte og/eller ydmykelse. https://sml.snl.no/masochisme Og i dagligtalen brukes det ofte om noen som finner glede i å sette seg selv i nedverdigende situasjoner, ikke bare seksuelt. Anonymkode: 9473b...34a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #20 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Masochisme er det at noen mennesker henter seksuell nytelse fra egen smerte og/eller ydmykelse. https://sml.snl.no/masochisme Anonymkode: 3e59e...cef Er det mulig? 🙄 Så til tider så tolkes alt her inne på KG som en seksuell fetish? 🤷🏼♀️ Ja, jeg liker husarbeid og det spiller nada rolle om jeg innimellom rydder bort sokkene til kjæresten (om jeg er i et forhold) eller til sønnen. Og jeg presiserer: av og til 🤦🏼♀️ Må man blande inn seksuell fetish i absolutt alt? 🤦🏼♀️ Bare på KG.. Anonymkode: 7e21a...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå