mannor Skrevet 9. september 2023 #2 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ? Anonymkode: c65fd...609 Sørvest: fra Haugesund til Flekkefjord Sørøst: Telemark og Vestfold langs kysten sånn cirka 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 Jeg for min del tenker skillet går ca. ved Lindesnes basert på vær og natur for øvrig. Ser jeg på definisjonen av "Helse Sør-Øst" så dekker imidlertid det området Agder også så da blir det nok riktigere å trekke skillet ved Flekkefjord. Anonymkode: 5d794...eff
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 mannor skrev (9 timer siden): Sørvest: fra Haugesund til Flekkefjord Sørøst: Telemark og Vestfold langs kysten sånn cirka Haugesund er da vest ikke sørvest, enig i fra Flekkefjord, men bare fram til stavanger. Anonymkode: 1171f...924
mannor Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Haugesund er da vest ikke sørvest, enig i fra Flekkefjord, men bare fram til stavanger. Anonymkode: 1171f...924 Kan være med på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå