AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #81 Del Skrevet 24. september 2023 Hei! Hvis du er her enda, vil det ordne seg for meg og barna? Barnefar har gått fra meg og truer meg med mye vondt. Anonymkode: 60994...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #82 Del Skrevet 24. september 2023 Sykt at det er så mange her inne som spiser dette opp og tror TS faktisk er klarsynt. Alle svarene TS gir er ekstremt generiske og åpne, og kan gjelde utrolig mange situasjoner.. Hvilken som helst person kan svare dere med nøyaktig det dere vil høre akkurat som TS gjør her.. Lever vi fortsatt i middelalderen eller? Trodde ikke slike kvakksalvere fortsatt ble trodd på.. Anonymkode: bfb4c...5ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #83 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om du fortsatt er her TS; dette var totalt skivebom. Helgen var grusom, hunden endte upremiert og jeg er totalt knust, bare gråter og gråter. Møtte ingen som vil bety noe for meg fremover, følte meg tvert i mot lite velkommen ringside🙈 Anonymkode: e44ff...5d3 Du gråter og gråter fordi hunden ikke fikk premie? ❤️ Anonymkode: ff395...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå