AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #21 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei. Jeg leter etter mange svar så jeg vet egentlig ikke hva jeg skal spørre om, eller hvor jeg skal begynne. 😣.. Anonymkode: 3b013...010 Hei du, jeg sender deg noen gode, positive vibrasjoner. Klarheten finnes, men ikke hjemme. Bor du i en by? Det ser grått ut rundt deg. Ta en helg (eller helst lenger) på hyttetur, helst på fjellet der det er frisk luft. Du trenger å puste! ts Anonymkode: 276e3...4af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreaJohan Skrevet 9. september 2023 #22 Del Skrevet 9. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, du er ved veis ende der du er nå. Det kommer et skifte og da er det viktig at du er åpen for det Du kommer til å få en positiv overraskelse! ts Anonymkode: 276e3...4af Litt av et stereotypisk klipp og lim svar. "Jeg ser du har hatt en vond periode i livet, du har hatt utfordringer som du trenger å overkomme. Ting vil bli bedre for deg snart, selvom du det vil være litt tøft" Klipp og lim ukeblad svar som gjelder alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #23 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Blir takknemlig om du ser noe om meg. Alt står stille, forholdet mellom meg og mannen og generelt angående min framtid. Hva skal jeg gjøre i livet? Vil jeg og mannen finne ut av problemene? Hva består denne blokkeringen i livet mitt av? Det ble flere spørsmål, men føles som de henger sammen. Stagnasjon og blokkering. Ingen vei framover. Ser du noe? Takk på forhånd! 🙏❤️ M Anonymkode: 310a3...a09 Jeg får ikke opp noenting. Skal jeg gjette har du blokkert deg, ikke bare generelt slik du forklarer, men også fra det åndelige. Riv ned de mentale barrierene så vil du nok finne mange svar Anonymkode: 276e3...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #24 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg får øyeblikkelig opp bryllup, klart og tydelig! 😍 Jeg ser ikke mannen du går til alters med tydelig, usikker på om det er nåværende flamme, eller om det er en mann du møter i fremtiden. Men bryllup blir det! Jeg får dessverre ikke opp noe rundt dirigenten eller orkesteret. ts Anonymkode: 276e3...4af Tusen takk😊 Bryllup ja, det så jeg ikke for meg! Har i utgangspunktet ikke planer om å gifte meg, er ikke så ung lenger, og i min alder er det ikke viktig for meg lenger. Men å finne kjærligheten er viktig, så siden du ser bryllup, må det iallefall være sånn at jeg finner kjærligheten til slutt😄 Anonymkode: 75e4a...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #25 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): En litt annen type spørsmål her; skal på utstilling med hunden min om et par uker, vil den gjøre det godt? Resultatet er viktig for meg💜 Anonymkode: e44ff...5d3 Jeg ser en relasjon. Du vil møte noen som vil få betydning for deg på utstillingen. Resultatet ser jeg ikke, men du vil gå hjem derifra med et smil om munnen uavhengig av resultat for dette vil bli en god opplevelse for deg! En beskjed fra det åndelige: vær åpen og lytt, noen vil ha kontakt! ts Anonymkode: 276e3...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #26 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk😊 Bryllup ja, det så jeg ikke for meg! Har i utgangspunktet ikke planer om å gifte meg, er ikke så ung lenger, og i min alder er det ikke viktig for meg lenger. Men å finne kjærligheten er viktig, så siden du ser bryllup, må det iallefall være sånn at jeg finner kjærligheten til slutt😄 Anonymkode: 75e4a...b49 Kjærligheten finner du definitivt! ❤️ Lykke til i datingen! ts Anonymkode: 276e3...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #27 Del Skrevet 9. september 2023 Håper du får noe opp om meg også❤️❤️ jeg har i det siste hatt store problemer med mannen min, vi har lav tillit og blitt veldig ustabilt. Jeg er bekymret for fremtiden og lurer på om du får opp noe. Jeg er så usikker på hva som er riktig retning nå. Anonymkode: 102ef...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #28 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og hvis dette ikke er for mye forlangt. Noen nær meg gikk bort nylig. Føler ofte jeg ser tegn på at de er med meg, kan du se om de er det eller noe fra vedkommende? Takk.. Anonymkode: a4161...257 Kondolerer så mye! 🕊️ Mulig det er for ferskt, jeg får dessverre ikke opp noe her. På generelt grunnlag vil jeg bare si at du må huske i sorgen at de som er reist over på den andre siden har mulighet til å besøke oss på denne siden av egen fri vilje. De fleste tar en tur gjennom sløret og ser til sine nære, så jeg vil tro du har besøk fra tid til annen ❤️ Anonymkode: 276e3...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #29 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper du får noe opp om meg også❤️❤️ jeg har i det siste hatt store problemer med mannen min, vi har lav tillit og blitt veldig ustabilt. Jeg er bekymret for fremtiden og lurer på om du får opp noe. Jeg er så usikker på hva som er riktig retning nå. Anonymkode: 102ef...428 Jeg fikk ikke noe øyeblikkelig. Mulig jeg har brukt meg litt opp nå. Jeg skal se om det kommer noe, da kommer jeg i såfall tilbake til deg ts Anonymkode: 276e3...4af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #30 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kjærligheten finner du definitivt! ❤️ Lykke til i datingen! ts Anonymkode: 276e3...4af Tusen takk❤️ Anonymkode: 75e4a...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #31 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fikk ikke noe øyeblikkelig. Mulig jeg har brukt meg litt opp nå. Jeg skal se om det kommer noe, da kommer jeg i såfall tilbake til deg ts Anonymkode: 276e3...4af Tusen takk❤️❤️ Anonymkode: 102ef...428 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #32 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg ser en relasjon. Du vil møte noen som vil få betydning for deg på utstillingen. Resultatet ser jeg ikke, men du vil gå hjem derifra med et smil om munnen uavhengig av resultat for dette vil bli en god opplevelse for deg! En beskjed fra det åndelige: vær åpen og lytt, noen vil ha kontakt! ts Anonymkode: 276e3...4af Takk skal du ha🥰 Skal prøve å lytte med åpent sinn, men det skremmer meg av og til🍁 Anonymkode: e44ff...5d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #33 Del Skrevet 9. september 2023 Hei. Det er noe jeg har prøvd å fjerne helt fra livet mitt. Kommer vedkommende til å holde seg borte? Anonymkode: 58ab1...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #34 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Det er noe jeg har prøvd å fjerne helt fra livet mitt. Kommer vedkommende til å holde seg borte? Anonymkode: 58ab1...efe Nei. Ikke enda. Jeg vet ikke sammenhengen, men jeg får opp blålys. ts Anonymkode: 276e3...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #35 Del Skrevet 9. september 2023 Har møtt en nydelig mann, fra innerst til ytterst. Vi er blitt ordentlig glade i hverandre, men ytre faktorer gjør det vanskelig å finne gode løsninger slik at vi får det til å fungere til tross for distanse, barn og jobb. Mannen har vanskelig for å se lyspunkter nå. Jeg ønsker virkelig å kjempe for oss. Kan du se noe? Anonymkode: 97f15...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #36 Del Skrevet 9. september 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Ikke enda. Jeg vet ikke sammenhengen, men jeg får opp blålys. ts Anonymkode: 276e3...4af Huff Takk for svar. Anonymkode: 58ab1...efe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #37 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kondolerer så mye! 🕊️ Mulig det er for ferskt, jeg får dessverre ikke opp noe her. På generelt grunnlag vil jeg bare si at du må huske i sorgen at de som er reist over på den andre siden har mulighet til å besøke oss på denne siden av egen fri vilje. De fleste tar en tur gjennom sløret og ser til sine nære, så jeg vil tro du har besøk fra tid til annen ❤️ Anonymkode: 276e3...4af Tusen takk, det tror jeg også ❤️ Anonymkode: a4161...257 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #38 Del Skrevet 9. september 2023 Tror du jeg noen gang klarer å finne motet og styrken til å gjøre noe med livssituasjonen min? Kommer jeg i så fall til å lykkes? Vil livet bli bedre i overskuelig fremtid? Anonymkode: 944e8...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #39 Del Skrevet 9. september 2023 Jeg lurer på hva som kommer til å skje med studiene i år, med familien og kjærligheten? Anonymkode: 8deb0...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #40 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mhm, det er vondt når de små har det vondt! En (eller muligens fler) er ikke snille med han. Han er skuffet og såret. Kan han ha hatt en god venn som har snudd ryggen til han? Jeg ser ikke noe spesielt mørkt fremover, tolker bildet dithen at dette vil stabilisere seg. Det er så absolutt håp, men han trenger mamma nå. Mulig han trenger at du er mer involvert enn han gir uttrykk for. Kanskje ta en prat med skolen? ts Anonymkode: 276e3...4af Tusen takk❤️ Han mister snart sin trygge voksenperson på skolen. (Ikke første gang det skjer). Vi har snakket om det, han sier selv han føler seg sviktet og alene mot alle. Flere venner (barn) som ikke vil leke med han. Jeg har tett kontakt med skolen. Og jeg er med han veldig mye nå (hver dag), følger han på skole osv. Men skal bekrefte han enda mer på at jeg er på hans lag. Vil bare at han skal få det bra❤️ K40 Anonymkode: e5d58...3d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå