AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #41 Del Skrevet 9. september 2023 Ser du noe om personene TJ eller VM. Er de på sjekkeren ? Anonymkode: d66bf...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #42 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har møtt en nydelig mann, fra innerst til ytterst. Vi er blitt ordentlig glade i hverandre, men ytre faktorer gjør det vanskelig å finne gode løsninger slik at vi får det til å fungere til tross for distanse, barn og jobb. Mannen har vanskelig for å se lyspunkter nå. Jeg ønsker virkelig å kjempe for oss. Kan du se noe? Anonymkode: 97f15...1cd Her er det ingenting å hente. Dere vil gli fra hverandre om enn ufrivillig, dessverre. ts AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror du jeg noen gang klarer å finne motet og styrken til å gjøre noe med livssituasjonen min? Kommer jeg i så fall til å lykkes? Vil livet bli bedre i overskuelig fremtid? Anonymkode: 944e8...bb3 Du kommer til å lykkes med et prosjekt du har tenkt på lenge. Dette vil igjen skape ringvirkninger som hjelper deg til å finne gnisten for å sette i gang en massiv livsstilsendring! Har du noe du har planlagt/tenkt på/ønsket å gjøre? Da bør du mobilisere det du har av tid og krefter til å gjennomføre nettopp det! ts AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på hva som kommer til å skje med studiene i år, med familien og kjærligheten? Anonymkode: 8deb0...b3c studiene vil ende opp midt på treet - men du kommer til å være fornøyd med det fordi grunnen til at karakterene ikke er på topp gir deg ekte lykke! Familien er ikke din prioritet for øyeblikket og det er ok. Tiden for det nære kommer, men ikke før neste år! ts AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Tusen takk❤️ Han mister snart sin trygge voksenperson på skolen. (Ikke første gang det skjer). Vi har snakket om det, han sier selv han føler seg sviktet og alene mot alle. Flere venner (barn) som ikke vil leke med han. Jeg har tett kontakt med skolen. Og jeg er med han veldig mye nå (hver dag), følger han på skole osv. Men skal bekrefte han enda mer på at jeg er på hans lag. Vil bare at han skal få det bra❤️ K40 Anonymkode: e5d58...3d6 Utrolig leit å høre! Får virkelig vondt av gutten din. Jeg kjente det stikket av svik da jeg leste dere i sted. Han har det ikke noe greit nå stakkar liten! Flott at han har en sterk mamma på sin side - som sagt synes jeg stien hans ser lysere ut fremover. Ikke noe overhengende mørkt. Håper det ordner seg raskt! ❤️ ts AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ser du noe om personene TJ eller VM. Er de på sjekkeren ? Anonymkode: d66bf...01d Ja, TJ, veldig! ts Anonymkode: 276e3...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #43 Del Skrevet 9. september 2023 Hei, jeg har et veldig stort ønske i livet som jeg venter på skal bli oppfylt. Lurer på om det skjer snart💜 K48 Anonymkode: e8c68...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #44 Del Skrevet 9. september 2023 Hei, jeg lurer på en ting 🙏 Har nylig startet på master og møtt en fyr der. Jeg føler at vi har god kjemi, men er redd det bare er noe jeg innbiller meg. Kan du se hva han tenker om relasjonen vår? Anonymkode: 194d1...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #45 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, jeg har et veldig stort ønske i livet som jeg venter på skal bli oppfylt. Lurer på om det skjer snart💜 K48 Anonymkode: e8c68...f1a Jeg får opp en stor stjerne som blinker i mørket. Tolker det som et ja, men at du må velge riktig retning. Har du noen tanker selv om hva det kan bety? ts Anonymkode: 276e3...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #46 Del Skrevet 9. september 2023 Håper litt på at det er min tur å møte kjærligheten nå, skjer det? Anonymkode: f29c4...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #47 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei, jeg lurer på en ting 🙏 Har nylig startet på master og møtt en fyr der. Jeg føler at vi har god kjemi, men er redd det bare er noe jeg innbiller meg. Kan du se hva han tenker om relasjonen vår? Anonymkode: 194d1...49f Han tenker at du er morsom og søt! Han er nysgjerrig, men har det ikke travelt og er i utgangspunktet ikke ute etter å forelske seg. Jeg ser ingen dype følelser mellom dere. Noterer at det er noe ustabilitet her, denne relasjonen kan gå alle veier. Vil anbefale deg å utforske det, men vær åpen for at det kan komme overraskelser både av den positive og den negative sorten - dette er en luring! Anonymkode: 276e3...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #48 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Håper litt på at det er min tur å møte kjærligheten nå, skjer det? Anonymkode: f29c4...067 Jeg får ikke opp noe umiddelbart på denne, kommer tilbake til deg dersom det skulle dukke opp noe ts Anonymkode: 276e3...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #49 Del Skrevet 9. september 2023 Hva er potensialet eller fortsettelsen av historien mellom meg og herr PC? Anonymkode: 22339...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mizzy Skrevet 9. september 2023 #50 Del Skrevet 9. september 2023 Jeg lurer på om jeg kommer til å møte kjærligheten igjen🤗om noen tenker på meg slik nå el i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #51 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han tenker at du er morsom og søt! Han er nysgjerrig, men har det ikke travelt og er i utgangspunktet ikke ute etter å forelske seg. Jeg ser ingen dype følelser mellom dere. Noterer at det er noe ustabilitet her, denne relasjonen kan gå alle veier. Vil anbefale deg å utforske det, men vær åpen for at det kan komme overraskelser både av den positive og den negative sorten - dette er en luring! Anonymkode: 276e3...4af Takk for svar 😃 Han er en luring ja? Det hadde jeg ikke sett for meg egentlig, men veldig greit å vite 😆 Anonymkode: 194d1...49f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #52 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden):Ja, TJ, veldig! ts Anonymkode: 276e3...4af Takk ! Det er ganske stille fra TJ. Ser du hva hen tenker eller hav skjer liksom ? Anonymkode: d66bf...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #53 Del Skrevet 9. september 2023 Kommer jeg til å bli klarsynt? Og hva skal til for at jeg blir det Anonymkode: e4c4e...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #54 Del Skrevet 9. september 2023 Vil det gå bra med meg jobbmessig? Anonymkode: 1174d...6b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #55 Del Skrevet 9. september 2023 Vil 2024 bli et bra år for meg? Anonymkode: 1174d...6b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #56 Del Skrevet 9. september 2023 Hei. Som barn opplevde jeg en gang å se en engel på en sky, var i barnehagen og ba de voksne om å se på engelen men de overså meg. I ettertid har jeg lurt på hvordan jeg kunne se denne engelen, for jeg så at den smilte til meg, men det er jo umulig å se så langt vekk. Jeg opplevde og andre ting som barn som jeg nå ser på som overnaturlig. En spesiell hendelse skjedde da jeg var 17 år, jeg løp gråtende ut av huset på natten og var på en sti med en skog på ene siden. Plutselig hører jeg en mannstemme som sier veldig klart navnet mitt.Stemmen kommer fra inni skogen. Jeg ble livredd og løp derfra. Har i alle år lurt på hva dette var, vet du? Anonymkode: 86c64...a53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #57 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hva er potensialet eller fortsettelsen av historien mellom meg og herr PC? Anonymkode: 22339...c8b Gamer dere? Det eneste jeg får opp er at dere spiller sammen? ts Mizzy skrev (54 minutter siden): Jeg lurer på om jeg kommer til å møte kjærligheten igjen🤗om noen tenker på meg slik nå el i fremtiden Jeg ser kjærlighet, men det ligger et stykke frem! ts AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Takk for svar 😃 Han er en luring ja? Det hadde jeg ikke sett for meg egentlig, men veldig greit å vite 😆 Anonymkode: 194d1...49f Definitivt 😅 MEN, et godt menneske, det finnes ikke vondt i han! Ts AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Takk ! Det er ganske stille fra TJ. Ser du hva hen tenker eller hav skjer liksom ? Anonymkode: d66bf...01d Det er mye på agendaen. Mye rot og unødvendig kluss, vanskelig å komme igjennom. Døren er liksom ikke helt åpen for kjærlighet, men ønsket er der! ts AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Kommer jeg til å bli klarsynt? Og hva skal til for at jeg blir det Anonymkode: e4c4e...871 Ja, eller det vil si, du har noe som bor i deg. For å vekke det må du lære deg å bruke nødvendige verktøy. Start gjerne med å sette deg godt inn i tarot - dette vil hjelpe deg med å åpne de kanalene som ligger latent i deg ts AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Vil det gå bra med meg jobbmessig? Anonymkode: 1174d...6b3 Ja, meget! Jeg ser en lederstilling og mye penger ts AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Vil 2024 bli et bra år for meg? Anonymkode: 1174d...6b3 Her får jeg ikke opp noe tydelig syn, men rent intuitivt kan det virke som 2024 starter skikkelig tungt for deg, men det blir bedre mot sommeren! ts AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei. Som barn opplevde jeg en gang å se en engel på en sky, var i barnehagen og ba de voksne om å se på engelen men de overså meg. I ettertid har jeg lurt på hvordan jeg kunne se denne engelen, for jeg så at den smilte til meg, men det er jo umulig å se så langt vekk. Jeg opplevde og andre ting som barn som jeg nå ser på som overnaturlig. En spesiell hendelse skjedde da jeg var 17 år, jeg løp gråtende ut av huset på natten og var på en sti med en skog på ene siden. Plutselig hører jeg en mannstemme som sier veldig klart navnet mitt.Stemmen kommer fra inni skogen. Jeg ble livredd og løp derfra. Har i alle år lurt på hva dette var, vet du? Anonymkode: 86c64...a53 Interessante opplevelser. Det virker utvilsomt som at du har noen ekstra antenner. Det sies jo at barn har en 6. sans. Selv ble jeg kalt et fantasifullt barn, men jeg vet hva jeg så og hørte. Ikke la noen fortelle deg at dine opplevelser ikke er ekte. Du står fjellstøtt i at du vet, fortsett med det. Det du hørte i skogen var noe underjordisk og mørkt. Det var nok det du har innebygd - en sterk intuisjon som ba deg løpe derifra, og det var bra! Anonymkode: 276e3...4af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #58 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gamer dere? Det eneste jeg får opp er at dere spiller sammen? ts Anonymkode: 276e3...4af Nei, ingenting noen av oss holder på med. Tror ikke helt du har evner basert på denne ihvertfall som var helbom. Anonymkode: 22339...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #59 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, ingenting noen av oss holder på med. Tror ikke helt du har evner basert på denne ihvertfall som var helbom. Anonymkode: 22339...c8b Det hender man bommer ønsker deg ihvertfall lykke til i relasjonen! ts Anonymkode: 276e3...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #60 Del Skrevet 9. september 2023 Jeg har vært utbrent en stund og føler ting er tungt og kjipt. Hvordan kommer det til og bli fremover for meg og familien min? Anonymkode: 700d6...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå