AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Del Skrevet 9. september 2023 Hei! Jeg har følt meg veldig åpen i det siste. Forsøk på kontakt hele tiden. Svarer på de innleggene der jeg får beskjeder i kveld - uten kort eller hjelpemidler, kun ved hjelp av guider og hjelpere. Dersom noen har andre spørsmål som hvordan det er å være klarsynt etc, svarer jeg gjerne på det også 😊 Anonymkode: 276e3...4af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2 Del Skrevet 9. september 2023 Hei! Jeg har et spørsmål, jeg føler at jeg har kommet til et slags veis ende. På en rar måte. Hva ser du for meg, om du ser noe? Tusen takk. Anonymkode: a4161...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #3 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hei! Jeg har følt meg veldig åpen i det siste. Forsøk på kontakt hele tiden. Svarer på de innleggene der jeg får beskjeder i kveld - uten kort eller hjelpemidler, kun ved hjelp av guider og hjelpere. Dersom noen har andre spørsmål som hvordan det er å være klarsynt etc, svarer jeg gjerne på det også 😊 Anonymkode: 276e3...4af Hei! Wow, føler denne tråden vart oppretta for at eg skulle spørre deg! Eg forsøker å opne mine spirituelle kanalar og lengtar etter dette! Jobbar med dette dagleg, på ulike måtar. Lurer om Universet har noko tips til meg om korleis klare det? 🥰 Og til deg; er denne evna medfødd hos deg? ❤️ Helsing 5 Anonymkode: ff395...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Del Skrevet 9. september 2023 Hei! Jeg har fått noen utfordringer på jobb, og sliter med motivasjonen. Opplever at flere har forståelse for at utfordringene jeg har fått er store, og at jeg ideelt sett hadde fått mer støtte i møte med dem. Men så har jeg også en kollega som ser ut til å like at jeg har litt tøffe dager, da jeg kanskje har fått mye ros og gjennomslag tidligere. Kommer dette til å snu? Eller er jeg inne i en langvarig og tung periode, der jeg får lite igjen for hardt arbeid? Anonymkode: 2e0c7...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #5 Del Skrevet 9. september 2023 Hei! Jeg må spørre om sønnen min. Han har det ikke bra for tiden. Gutt i småskolen. Det er krise om dagen og alt føles som om det rakner nå. Ser du noe om gutten min og hva som kan hjelpe han? Er det håp? Jeg føler meg sterk forøvrig, men også fortvilet over dette. K40 Anonymkode: e5d58...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #6 Del Skrevet 9. september 2023 Hei😊 Så flott av deg å hjelpe folk på denne måten💛 Jeg vil gjerne spørre om du ser noe rundt kjærlighetslivet mitt? Jeg dater en mann nå, og lurer på om vi ender opp sammen, og om det blir bra for meg, og om han vil elske meg og akseptere hele meg med alle mine «skavanker» og utfordringer? Eller om det er en annen du ser for meg lengre fremme? Lurer også på om du ser om dirigenten i orkesteret jeg spiller i, har positive tanker om mitt spill, og om jeg vil få tildelt 1.stemme på sikt? Og liker han meg generelt sett, som menneske/musiker? Ligger det noe mulig profesjonelt samarbeid mellom oss der fremme? 😄 Tusen takk❤️ Anonymkode: 75e4a...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #7 Del Skrevet 9. september 2023 Hei. Jeg leter etter mange svar så jeg vet egentlig ikke hva jeg skal spørre om, eller hvor jeg skal begynne. 😣.. Anonymkode: 3b013...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #8 Del Skrevet 9. september 2023 Hei! Blir takknemlig om du ser noe om meg. Alt står stille, forholdet mellom meg og mannen og generelt angående min framtid. Hva skal jeg gjøre i livet? Vil jeg og mannen finne ut av problemene? Hva består denne blokkeringen i livet mitt av? Det ble flere spørsmål, men føles som de henger sammen. Stagnasjon og blokkering. Ingen vei framover. Ser du noe? Takk på forhånd! 🙏❤️ M Anonymkode: 310a3...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #9 Del Skrevet 9. september 2023 En litt annen type spørsmål her; skal på utstilling med hunden min om et par uker, vil den gjøre det godt? Resultatet er viktig for meg💜 Anonymkode: e44ff...5d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #10 Del Skrevet 9. september 2023 Og hvis dette ikke er for mye forlangt. Noen nær meg gikk bort nylig. Føler ofte jeg ser tegn på at de er med meg, kan du se om de er det eller noe fra vedkommende? Takk.. Anonymkode: a4161...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #11 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei! Jeg har et spørsmål, jeg føler at jeg har kommet til et slags veis ende. På en rar måte. Hva ser du for meg, om du ser noe? Tusen takk. Anonymkode: a4161...257 Ja, du er ved veis ende der du er nå. Det kommer et skifte og da er det viktig at du er åpen for det Du kommer til å få en positiv overraskelse! ts Anonymkode: 276e3...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #12 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei! Wow, føler denne tråden vart oppretta for at eg skulle spørre deg! Eg forsøker å opne mine spirituelle kanalar og lengtar etter dette! Jobbar med dette dagleg, på ulike måtar. Lurer om Universet har noko tips til meg om korleis klare det? 🥰 Og til deg; er denne evna medfødd hos deg? ❤️ Helsing 5 Anonymkode: ff395...e27 Så spennende! Jeg får opp at du må slappe av. Du er anspent. Dine hjelpere blokkerer deg for ditt eget beste - du er ikke helt klar enda. Slipp dem inn først. Har du noen ide om hvem de kan være? Evnene mine er medfødt og nedarvet fra min tipp tipp oldemor. Hun er med meg og det er hovedsakelig hun som gir meg klarsyn 🥰 Lykke til på veien. Du kommer dit, men det krever nettopp at du åpner det tredje øyet. Nøkkelen bærer du i hjertet! Anonymkode: 276e3...4af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #13 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, du er ved veis ende der du er nå. Det kommer et skifte og da er det viktig at du er åpen for det Du kommer til å få en positiv overraskelse! ts Anonymkode: 276e3...4af Hei takk for svar! Jeg skal ikke spør og grave fordi det er andre i køen, men jeg bare lurer på om jeg kommer til å få med meg det skiftet? Altså.. jeg kan være litt fraværende og treig. Vil det slå meg klart? Takk for at du sier det er positivt! Anonymkode: a4161...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #14 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Jeg har fått noen utfordringer på jobb, og sliter med motivasjonen. Opplever at flere har forståelse for at utfordringene jeg har fått er store, og at jeg ideelt sett hadde fått mer støtte i møte med dem. Men så har jeg også en kollega som ser ut til å like at jeg har litt tøffe dager, da jeg kanskje har fått mye ros og gjennomslag tidligere. Kommer dette til å snu? Eller er jeg inne i en langvarig og tung periode, der jeg får lite igjen for hardt arbeid? Anonymkode: 2e0c7...95b Her får jeg dessverre ikke inn noe fra universet. Mitt generelle, personlige råd: det høres ikke ut som en arbeidssituasjon det er noe godt å stå i. Høres ut som det er på tide å se seg om etter noe nytt! ts Anonymkode: 276e3...4af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #15 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei takk for svar! Jeg skal ikke spør og grave fordi det er andre i køen, men jeg bare lurer på om jeg kommer til å få med meg det skiftet? Altså.. jeg kan være litt fraværende og treig. Vil det slå meg klart? Takk for at du sier det er positivt! Anonymkode: a4161...257 Ja, jeg ser en vegg. Det kommer til å treffe deg litt «midt i trynet». Du kommer til å få det mye gøy! Anonymkode: 276e3...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #16 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg ser en vegg. Det kommer til å treffe deg litt «midt i trynet». Du kommer til å få det mye gøy! Anonymkode: 276e3...4af Å du! Tusen tusen takk for at du tok deg tid og energi til å se og svare, takk for at du deler din evne. Du gir meg håp og gnist. Anonymkode: a4161...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #17 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Jeg må spørre om sønnen min. Han har det ikke bra for tiden. Gutt i småskolen. Det er krise om dagen og alt føles som om det rakner nå. Ser du noe om gutten min og hva som kan hjelpe han? Er det håp? Jeg føler meg sterk forøvrig, men også fortvilet over dette. K40 Anonymkode: e5d58...3d6 Mhm, det er vondt når de små har det vondt! En (eller muligens fler) er ikke snille med han. Han er skuffet og såret. Kan han ha hatt en god venn som har snudd ryggen til han? Jeg ser ikke noe spesielt mørkt fremover, tolker bildet dithen at dette vil stabilisere seg. Det er så absolutt håp, men han trenger mamma nå. Mulig han trenger at du er mer involvert enn han gir uttrykk for. Kanskje ta en prat med skolen? ts Anonymkode: 276e3...4af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #18 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å du! Tusen tusen takk for at du tok deg tid og energi til å se og svare, takk for at du deler din evne. Du gir meg håp og gnist. Anonymkode: a4161...257 Bare hyggelig å kunne hjelpe! ❤️ Anonymkode: 276e3...4af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #19 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei😊 Så flott av deg å hjelpe folk på denne måten💛 Jeg vil gjerne spørre om du ser noe rundt kjærlighetslivet mitt? Jeg dater en mann nå, og lurer på om vi ender opp sammen, og om det blir bra for meg, og om han vil elske meg og akseptere hele meg med alle mine «skavanker» og utfordringer? Eller om det er en annen du ser for meg lengre fremme? Lurer også på om du ser om dirigenten i orkesteret jeg spiller i, har positive tanker om mitt spill, og om jeg vil få tildelt 1.stemme på sikt? Og liker han meg generelt sett, som menneske/musiker? Ligger det noe mulig profesjonelt samarbeid mellom oss der fremme? 😄 Tusen takk❤️ Anonymkode: 75e4a...b49 Jeg får øyeblikkelig opp bryllup, klart og tydelig! 😍 Jeg ser ikke mannen du går til alters med tydelig, usikker på om det er nåværende flamme, eller om det er en mann du møter i fremtiden. Men bryllup blir det! Jeg får dessverre ikke opp noe rundt dirigenten eller orkesteret. ts Anonymkode: 276e3...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreaJohan Skrevet 9. september 2023 #20 Del Skrevet 9. september 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Jeg har følt meg veldig åpen i det siste. Forsøk på kontakt hele tiden. Svarer på de innleggene der jeg får beskjeder i kveld - uten kort eller hjelpemidler, kun ved hjelp av guider og hjelpere. Dersom noen har andre spørsmål som hvordan det er å være klarsynt etc, svarer jeg gjerne på det også 😊 Anonymkode: 276e3...4af Jeg har spurt deg et spørsmål i hodet mitt. Hvorfor har du ikke svart eller sendt meg melding? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå