AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Skrevet 9. september 2023 Jeg begynner å lure på om mannen min er litt dum, han gjør så mange dumme valg når det gjelder sønnen vår på 11 mnd. For eksempel nå så satt han og matet sønnen vår med en skarp biffkniv. Satt brødbiten på tuppen og matet han med den. Jeg ble så sint, og ga han heller en plastgaffel for barn. Han mente at det var helt trygt, herregud. I tillegg så slurver han alltid med flaskene, han skal egentlig demontere dem når de skal vaskes i oppvaskmaskin for så å koke dem. Han tar aldri delene helt fra hverandre, og jeg finner stadig flasker med melkrester som jeg må vaske og koke på nytt. Jeg har sagt ifra MANGE ganger, men han gjør det ikke. Han tar heller ikke til seg andre råd jeg kommer med heller om for eksempel soving. Han klarer ikke å legge gutten vår og gir opp til slutt. Ellers så skjønner han ikke hvor viktig det er å ta på seler i vogna når sønnen vår skal sove der. Er ikke dette ting man kan forvente at en voksen mann skjønner? Anonymkode: 34811...5bb 4 14
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2 Skrevet 9. september 2023 Veldig spesielt! Virker ekstremt lat! Anonymkode: f66f7...a26 27 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 Eh, det burde en hver voksen skjønne ikke er greit. Det med biffkniven hørtes direkte farlig ut. Ikke vask flaskene, la han fikse de selv. Anonymkode: de334...bb5 8 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 Jo absolutt, “såpass» må man faktisk kunne forvente. Latskap var det som slo meg å først. Anonymkode: 816d5...1d6 6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 Ett barn ble kvelt i vogna av seler som ikke var festet. Jeg hadde klikket. Han virker noe tilbakestående😵💫 Anonymkode: ba6a1...fca 7 2
NiceOrNothing Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg begynner å lure på om mannen min er litt dum, han gjør så mange dumme valg når det gjelder sønnen vår på 11 mnd. For eksempel nå så satt han og matet sønnen vår med en skarp biffkniv. Satt brødbiten på tuppen og matet han med den. Jeg ble så sint, og ga han heller en plastgaffel for barn. Han mente at det var helt trygt, herregud. I tillegg så slurver han alltid med flaskene, han skal egentlig demontere dem når de skal vaskes i oppvaskmaskin for så å koke dem. Han tar aldri delene helt fra hverandre, og jeg finner stadig flasker med melkrester som jeg må vaske og koke på nytt. Jeg har sagt ifra MANGE ganger, men han gjør det ikke. Han tar heller ikke til seg andre råd jeg kommer med heller om for eksempel soving. Han klarer ikke å legge gutten vår og gir opp til slutt. Ellers så skjønner han ikke hvor viktig det er å ta på seler i vogna når sønnen vår skal sove der. Er ikke dette ting man kan forvente at en voksen mann skjønner? Anonymkode: 34811...5bb Høres ut som en blanding av latskap / dumskap og omsorgssvikt 9 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #7 Skrevet 9. september 2023 Dukket dumskapen opp først i forbindelse med ungen, eller er han teit også på andre områder? I så tilfelle, hvorfor fikk du unge med en slik teit person? Anonymkode: b7b1c...671 12 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #8 Skrevet 9. september 2023 Sånt blir veldig turnoff til slutt. Anonymkode: 5ed60...ee1 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #9 Skrevet 9. september 2023 Han er en høyt utdannet mann som alltid virket som en smart mann på alle områder. Jeg skjønner det at man må lære med første barnet, men alvorlig talt altså. Jeg har nå tatt over alt av flaskevask og koking siden han ikke evner å forstå/gidder. Jeg legger som regel alltid barnet kveld og dagtid også. Men det hender jo at han må legge noen ganger eller mate, men nå begynner jeg nesten å lure på om han er dum. Det med kniven var dråpen nå for meg. Ts Anonymkode: 34811...5bb 2 8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #10 Skrevet 9. september 2023 Hvis han er så høyt utdannet så burde det vel gå inn om du setter deg ned og tar et "møte" med han om saken, og ikke bjeffer kritikk når du skal belære han. Anonymkode: b7b1c...671 7 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #11 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis han er så høyt utdannet så burde det vel gå inn om du setter deg ned og tar et "møte" med han om saken, og ikke bjeffer kritikk når du skal belære han. Anonymkode: b7b1c...671 Burde funket det ja, og det er selvsagt prøvd. Da sier han seg enig, men fortsetter med samme tull. Ts Anonymkode: 34811...5bb 7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #12 Skrevet 9. september 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Han er en høyt utdannet mann som alltid virket som en smart mann på alle områder. Jeg skjønner det at man må lære med første barnet, men alvorlig talt altså. Jeg har nå tatt over alt av flaskevask og koking siden han ikke evner å forstå/gidder. Jeg legger som regel alltid barnet kveld og dagtid også. Men det hender jo at han må legge noen ganger eller mate, men nå begynner jeg nesten å lure på om han er dum. Det med kniven var dråpen nå for meg. Ts Anonymkode: 34811...5bb Han er nok smart ja. Nå har han sluppet unna en kjedelig oppgave som må gjøres daglig. I tillegg til at han ikke klarer å legge barnet. Han gir opp? Eller overlater jobben til deg Anonymkode: de334...bb5 22 11
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #13 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er nok smart ja. Nå har han sluppet unna en kjedelig oppgave som må gjøres daglig. I tillegg til at han ikke klarer å legge barnet. Han gir opp? Eller overlater jobben til deg Anonymkode: de334...bb5 Godt mulig mye er planlagt og kalkulert fra han sin side, ingenting overrasker meg mer. Ts Anonymkode: 34811...5bb 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #14 Skrevet 9. september 2023 Weaponized incompetence? Anonymkode: 86eb7...c49 34 2
VXL100 Skrevet 9. september 2023 #15 Skrevet 9. september 2023 Du får si i fra til mammaen hans, da lytter han sikkert. 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #16 Skrevet 9. september 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Godt mulig mye er planlagt og kalkulert fra han sin side, ingenting overrasker meg mer. Ts Anonymkode: 34811...5bb Han er i hvert fall utrolig egoistisk. Livsløgnen hans er nok at det er kjedeligere for han å vaske, vanskeligere for han å legge enn for deg. Og derfor er det bare logisk at du tar deg av det. Anonymkode: de334...bb5 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #17 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Weaponized incompetence? Anonymkode: 86eb7...c49 Jepp, det er det det er. Hilsen ei som gikk i fella for mange år siden og nå gjør alt. Mannen er ubrukelig. Anonymkode: bca1d...307 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #18 Skrevet 9. september 2023 Er han tilbakestående på andre områder også? Høres forferdelig frustrerende ut. Han skjønner jo ingenting, har ikke satt seg inn i hvorfor dette er viktig, og respekterer deg ikke. Tror noen må snakke fornuft inn i den fyren - foreldrene hans? En lege? For deg hører han ikke på. Anonymkode: 9c60c...0dd 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #19 Skrevet 9. september 2023 Si til han at det er enormt TURN OFF og at du mister lysten på han når han driver på slik. Da forstår han sikkert at også noe står på spill for ham Anonymkode: d6d69...a76 10 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #20 Skrevet 9. september 2023 Sånn var min mann også. Vi ble skilt nå tar han dumme valg og jeg har ikke noe jeg skulle ha sagt. Han har bitt oppringt av både helsesykepleier og bv Anonymkode: 5ed56...bb3 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå