Gå til innhold

Catfish på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mye catfish og/eller scammers på Tinder? Jeg er vant til å bli oppsøkt på Instagram av scammers som sikkert skal ha meg med på et finance-crap. 

En ting er at jeg minst en gang eller to daglig får likes av damer i Thailand, men en sjelden gang får jeg likes av veldig pene asiatiske damer fra Oslo som er vel 10år yngre enn meg.. Virker litt "too good to be true".. 

Frister litt å matche for å se hva de vil. Men jeg får litt følelsen at det er samme type scam som på Insta eller at de er på jakt etter sugardaddy. Mulig jeg er fordomsfull. Ikke meningen det. 

Anonymkode: b312a...f91

Skrevet

Skriv norsk!

Anonymkode: 16b66...d8d

Skrevet

Mange reelle men selvsagt en del svindlere også. De unge kvinnene fra Thailand er da åpenbart at du ikke bør matche med... Kan hende de er ekte, så klart, men i så fall er de jo bare ute etter å få innpass til et vestlig land, de er ikke interessert i deg. 

Anonymkode: cccd1...22f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mange reelle men selvsagt en del svindlere også. De unge kvinnene fra Thailand er da åpenbart at du ikke bør matche med... Kan hende de er ekte, så klart, men i så fall er de jo bare ute etter å få innpass til et vestlig land, de er ikke interessert i deg. 

Anonymkode: cccd1...22f

Ja, den er åpenbar. Det er den/de fra Oslo jeg ble mer usikker på.. 

Skrevet

Synes du skal slå til på de unge pene damene fra Asia her i Oslo. Kanskje trenger de norsk pass, og vil gi deg masse moro til den dagen de forlater deg. Men da står en ny og spennende for tur, og du vil alltid være i et forhold på opptur. Kanskje finner du en som vil bli også og da har du en fin ung kone i stedet for en gammel skrukk. 

Anonymkode: 2279a...ef8

Skrevet

Som godt voksen mann synes jeg det er lett å spotte catfishing-profiler. Modellbilder, etc. 

Anonymkode: 5d2e6...1a0

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Synes du skal slå til på de unge pene damene fra Asia her i Oslo. Kanskje trenger de norsk pass, og vil gi deg masse moro til den dagen de forlater deg. Men da står en ny og spennende for tur, og du vil alltid være i et forhold på opptur. Kanskje finner du en som vil bli også og da har du en fin ung kone i stedet for en gammel skrukk. 

Anonymkode: 2279a...ef8

Haha. Høres dyrt ut. Men ser poenget ditt 😅

Helt seriøst, jeg gidder ikke sånt. Må være noe ekte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...