AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Skrevet 9. september 2023 Lastet ned Tinder i går på byen og sveipa litt.. chattet ikke med noen eller gjorde noe utover det. I dag er tydeligvis profilen min låst og jeg må ta bilder der jeg kopierer forskjellige kroppspositurer for å få tilgang igjen??? Er det normalt? Anonymkode: 91de7...220
Blåttvann Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 Tror kanskje du har kastet ned en falsk Tinder-app altså. 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lastet ned Tinder i går på byen og sveipa litt.. chattet ikke med noen eller gjorde noe utover det. I dag er tydeligvis profilen min låst og jeg må ta bilder der jeg kopierer forskjellige kroppspositurer for å få tilgang igjen??? Er det normalt? Anonymkode: 91de7...220 Du skal vel ikke være naken i de positurene? Anonymkode: 2b747...b89
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skal vel ikke være naken i de positurene? Anonymkode: 2b747...b89 Nei.. Sjekket det nå og det er to selfies hvor man smiler og så lukket øynene. Fant en artikkel om det her så ser ut som at det er legit: https://www.pocket-lint.com/apps/news/tinder/152685-tinder-adds-photo-verification-so-you-know-you-re-swiping-a-real-person/ Men må ærlig innrømme at jeg tenkte det samme 😅 Anonymkode: 91de7...220
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Lastet ned Tinder i går på byen og sveipa litt.. chattet ikke med noen eller gjorde noe utover det. I dag er tydeligvis profilen min låst og jeg må ta bilder der jeg kopierer forskjellige kroppspositurer for å få tilgang igjen??? Er det normalt? Anonymkode: 91de7...220 Jeg måtte også det. Det er bare å holde hånden i tre forskjellige vinkler foran/ved ansiktet ditt. Det er ikke verre enn det, men det tok litt tid før profilen min ble åpnet igjen. Anonymkode: eed3e...fd6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #7 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg måtte også det. Det er bare å holde hånden i tre forskjellige vinkler foran/ved ansiktet ditt. Det er ikke verre enn det, men det tok litt tid før profilen min ble åpnet igjen. Anonymkode: eed3e...fd6 Jeg sendte inn nå, etter å ha dobbeltsjekket at det er riktig app jeg har lasta ned. Står at det bare tar et par minutter. Men det stod at profilen min ble låst pga min aktivitet, og det skjønner jeg ikke! Har jo ikke snakket med noen enda, jeg bare sveipet i går… og bildene mine er helt vanlige selfies, ser helt normale ut, så jeg skjønner ikke at noen skal ha rapportert meg! Anonymkode: 91de7...220
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #8 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg sendte inn nå, etter å ha dobbeltsjekket at det er riktig app jeg har lasta ned. Står at det bare tar et par minutter. Men det stod at profilen min ble låst pga min aktivitet, og det skjønner jeg ikke! Har jo ikke snakket med noen enda, jeg bare sveipet i går… og bildene mine er helt vanlige selfies, ser helt normale ut, så jeg skjønner ikke at noen skal ha rapportert meg! Anonymkode: 91de7...220 Det stod at det bare tok et par minutter hos meg også, men det tok nesten hele dagen. Den andre gangen tok det hele natten og litt av morgenen. Tror det var fordi jeg fikk ekstremt mange likes. Jeg hadde kjøpt tinder gold, og jeg var på ferie. Fikk over 5000 likes på halvannen uke når jeg var i utlandet. Og nei, jeg er ikke nordisk av utseende. Anonymkode: eed3e...fd6 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #9 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det stod at det bare tok et par minutter hos meg også, men det tok nesten hele dagen. Den andre gangen tok det hele natten og litt av morgenen. Tror det var fordi jeg fikk ekstremt mange likes. Jeg hadde kjøpt tinder gold, og jeg var på ferie. Fikk over 5000 likes på halvannen uke når jeg var i utlandet. Og nei, jeg er ikke nordisk av utseende. Anonymkode: eed3e...fd6 Så irriterende! Jeg lastet endelig ned tinder etter lang tid som (frustrert) singel og så må jeg vente 😂 Hadde fem likes i går da jeg la meg, var så seint da jeg sveipa at jeg tror ikke det er problemet… Jaja. Huff, håper de bruker AI og ikke en ekte person, jeg har nettopp stått opp og er fyllesjuk og så helt jævlig ut på bildene 😂🙈 Anonymkode: 91de7...220 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #10 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så irriterende! Jeg lastet endelig ned tinder etter lang tid som (frustrert) singel og så må jeg vente 😂 Hadde fem likes i går da jeg la meg, var så seint da jeg sveipa at jeg tror ikke det er problemet… Jaja. Huff, håper de bruker AI og ikke en ekte person, jeg har nettopp stått opp og er fyllesjuk og så helt jævlig ut på bildene 😂🙈 Anonymkode: 91de7...220 Haha, det går nok bra 😄 jeg hadde helt vanlige bilder, to uten sminke, et par fra noen turer, men også et par modellbilder. Tok selfiene når jeg var helt uten sminke, den ene gangen hadde jeg nettopp stått opp og jeg så ikke ut. Det går nok helt fint ☺️ så lenge de kan se at det er deg, så spiller det fint lite om du ser fresh eller sliten ut. Lykke til! Anonymkode: eed3e...fd6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #11 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så irriterende! Jeg lastet endelig ned tinder etter lang tid som (frustrert) singel og så må jeg vente 😂 Hadde fem likes i går da jeg la meg, var så seint da jeg sveipa at jeg tror ikke det er problemet… Jaja. Huff, håper de bruker AI og ikke en ekte person, jeg har nettopp stått opp og er fyllesjuk og så helt jævlig ut på bildene 😂🙈 Anonymkode: 91de7...220 Haha takk for den liksom, når du endelig hiver deg uti det så blir du blokkert liksom 😄 Anonymkode: 2b747...b89
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #12 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Haha, det går nok bra 😄 jeg hadde helt vanlige bilder, to uten sminke, et par fra noen turer, men også et par modellbilder. Tok selfiene når jeg var helt uten sminke, den ene gangen hadde jeg nettopp stått opp og jeg så ikke ut. Det går nok helt fint ☺️ så lenge de kan se at det er deg, så spiller det fint lite om du ser fresh eller sliten ut. Lykke til! Anonymkode: eed3e...fd6 Takk! Bare å vente nå 😅 Haha, kan faktisk hende noen rapporterte meg, kom over en fyr jeg har avvist tidligere, som er ganske eiesyk (selv om vi knapt har snakka sammen..) Kanskje han har rapportert meg 😂 Anonymkode: 91de7...220 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #13 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha takk for den liksom, når du endelig hiver deg uti det så blir du blokkert liksom 😄 Anonymkode: 2b747...b89 JA! Gjør feil på tinder første kvelden jeg bruker den tydeligvis 😂 Anonymkode: 91de7...220
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #14 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): JA! Gjør feil på tinder første kvelden jeg bruker den tydeligvis 😂 Anonymkode: 91de7...220 Haha! Helt utrolig med tanke på alle raringer som får det til ikke sant 🤣 Anonymkode: 2b747...b89
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #15 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Haha! Helt utrolig med tanke på alle raringer som får det til ikke sant 🤣 Anonymkode: 2b747...b89 I know! Gud, så mange rare profiler det er der ute… hvorfor verifiserer de ikke de folka som kun har bilder med snapchat-filtre, eller bare bilder i helkropp med fullt skiutstyr, eller ingen bilder av seg selv i det hele tatt? 😂 Og hvorfor er alle menn plutselig friluftsmaskiner??!!!! Trodde folk overdrev når de snakket om det, turbilder er jo fint, men alle fremstiller seg jo som Lars Monsen 2.0!! Hvor er alle sofapotetene som trener tre ganger i uka og som kan bli med på rolig tusletur i skogen uten å klage, men også uten å gjøre det til en treukers survival-konkurranse? 😅 Anonymkode: 91de7...220
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #16 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I know! Gud, så mange rare profiler det er der ute… hvorfor verifiserer de ikke de folka som kun har bilder med snapchat-filtre, eller bare bilder i helkropp med fullt skiutstyr, eller ingen bilder av seg selv i det hele tatt? 😂 Og hvorfor er alle menn plutselig friluftsmaskiner??!!!! Trodde folk overdrev når de snakket om det, turbilder er jo fint, men alle fremstiller seg jo som Lars Monsen 2.0!! Hvor er alle sofapotetene som trener tre ganger i uka og som kan bli med på rolig tusletur i skogen uten å klage, men også uten å gjøre det til en treukers survival-konkurranse? 😅 Anonymkode: 91de7...220 Hahah de førstnevnte hadde jo ikke fått tilgang til egen profil! 😂 Du er ikke den første som sier det der, har frustrerte venninner som sier at tinder nå ser ut som presentasjon av 71 grader nord deltakere 😅 Anonymkode: 2b747...b89
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #17 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hahah de førstnevnte hadde jo ikke fått tilgang til egen profil! 😂 Du er ikke den første som sier det der, har frustrerte venninner som sier at tinder nå ser ut som presentasjon av 71 grader nord deltakere 😅 Anonymkode: 2b747...b89 Det er helt vanvittig! Nå bor jeg riktignok et sted hvor folk generelt er opptatt av friluftsliv, men det er virkelig ekstremt. Også folk jeg kjenner godt nok til å vite at de IKKE er slik i det hele tatt! Jeg er nesten frista til å automatisk sveipe vekk de med slike bilder, men da er det vel omtrent 2,5 menn igjen 😅 Anonymkode: 91de7...220
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #18 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Takk! Bare å vente nå 😅 Haha, kan faktisk hende noen rapporterte meg, kom over en fyr jeg har avvist tidligere, som er ganske eiesyk (selv om vi knapt har snakka sammen..) Kanskje han har rapportert meg 😂 Anonymkode: 91de7...220 Mye mulig, det er mange rare mennesker der ute, men heldigvis mange flotte også 🥰 håper du finner kjærligheten ts, jeg har vært i to langvarige forhold (begge over tre år) med menn jeg har møtt på tinder. Selv om det ikke ble livslange forhold eller ekteskap, så ser jeg tilbake på begge to, som flotte perioder i livet mitt. Anonymkode: eed3e...fd6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #19 Skrevet 9. september 2023 Blåttvann skrev (1 time siden): Tror kanskje du har kastet ned en falsk Tinder-app altså. 🤣 Tror kanskje du tok feil, altså😂 Anonymkode: 8a0f5...165
Blåttvann Skrevet 9. september 2023 #20 Skrevet 9. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror kanskje du tok feil, altså😂 Anonymkode: 8a0f5...165 TS snakket om kroppspositurer, ikke profilbilder. Har du noen gang hørt at noen må ta bilder av kroppen i ulike positurer for å få låst opp Tinder?? Endret 9. september 2023 av Blåttvann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå