Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bryr dere dere om elskerinnen har flere utenom deg? Eller har det ikke noe å si siden det ikke er et ordentlig forhold?

Anonymkode: 9e339...736

Videoannonse
Annonse
Skrevet

No prob, er bare puling.

Anonymkode: d75aa...324

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kun sextreff...gjør aldri noe annet sammen. Hun sender sms: "møtes i kveld/dag?" Da er jeg på mentalt, kåter meg opp med tanker om hvor deilig det er å knulle henne, treffet tar kanskje maks 1t....hun liker også kjappiser. Så er vi fornøyde etterpå, litt kos, klem og puteprat såklart.

Min kone vet om dette, men vil ikke vite deltaljer. Vi har alt annet i vårt samliv, men lite sex. Hun er fornøyd med 1-2 ganger pr mnd. Jeg må ha etpar ganger i uken.

Om min elskerinne er i forhold, det vil jeg IKKE vite noe om. Hun vet heller ikke noe om mitt liv.

Anonymkode: 4fe2a...19b

• Liker 1
Skrevet

De elskerne jeg har hatt, ville ha et monogamt forhold. De var gift.  Jeg har tilgode at elskerinnen har «lov» å ha sex med andre menn. 

Anonymkode: 68aad...56a

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

No prob, er bare puling.

Anonymkode: d75aa...324

Helt enig !

Anonymkode: 8f29a...04e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De elskerne jeg har hatt, ville ha et monogamt forhold. De var gift.  Jeg har tilgode at elskerinnen har «lov» å ha sex med andre menn. 

Og sånt etterleves tror du? 🤭😅

Anonymkode: 2eaca...a5b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kødder du?

Jeg har vært bortpå min andel menn i forhold, de har aldri lagt seg opp i mitt sexliv. 

Anonymkode: 4474d...aea

• Liker 1
Skrevet

Kvalmende hvor lett menn tar på sex🤢

• Liker 3
Skrevet
Adrenalina1 skrev (2 timer siden):

Ja, de her er kvalme, men heldigvis er det et flertall av de som er skikkelige mannfolk og kjærester.  

Anonymkode: d9924...8df

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette er det dummeste jeg har hørt.

• Liker 2
Skrevet
Adrenalina1 skrev (3 timer siden):

Kvinner er jo like.

Kvinner er mer utro enn menn.

Anonymkode: 4fe2a...19b

• Liker 1
Skrevet

Kun vennskapelige følelser, egentlig, men på en nær måte. Aldri forelsket eller hatt kjærlighetstanker. 

Jeg er en kvinne og har hatt flere elskere i tidligere forhold pga misfornøyd med ting hjemme. 
Ny mann de siste 16 årene som jeg har det bra med. Er ikke utro. 

Anonymkode: befbe...ff0

Skrevet

Jeg synes det er utrolig rart å være så avhengig av forhold. Ikke skal man bare ha et forhold, men man skal altså ha enda ett (eller flere) for å få det man ikke får av den første (eller de andre)😅

Anonymkode: 9da42...8c8

• Nyttig 1
Skrevet
Adrenalina1 skrev (10 timer siden):

Det er en fysisk handling som avstresser kroppen, samt er for å føre generasjoner videre med en ekstrem sterkt drift. Hvorfor gjøre det mer komplisert en det må være? Før kristendommen var det ikke så big deal.

Anonymkode: 06239...7e5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...