AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Skrevet 9. september 2023 Har matchet og startet chat med noen av dem (damer) enkelte ganger blir matchen bare borte. Midt i samtalen. Jeg antar at noen av disse må ha tenkt "boring!" og bare unmatchet uten kommentar. Jeg synes det er umodent og uhøflig, men kan forsone meg at såpass følelsesløs er datingplattformen. Jeg synes godt man kunne ha lagt inn en "ha det" melding... Men det jeg egentlig lurer på er om det er andre ting som kan ha ført til at matchen bare plutselig blir borte? Anonymkode: d8279...1de
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har matchet og startet chat med noen av dem (damer) enkelte ganger blir matchen bare borte. Midt i samtalen. Jeg antar at noen av disse må ha tenkt "boring!" og bare unmatchet uten kommentar. Jeg synes det er umodent og uhøflig, men kan forsone meg at såpass følelsesløs er datingplattformen. Jeg synes godt man kunne ha lagt inn en "ha det" melding... Men det jeg egentlig lurer på er om det er andre ting som kan ha ført til at matchen bare plutselig blir borte? Anonymkode: d8279...1de Nei. Folk er folk, og på internett har de ikke folkeskikk. Dessverre så enkelt. Anonymkode: bd515...e32 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har matchet og startet chat med noen av dem (damer) enkelte ganger blir matchen bare borte. Midt i samtalen. Jeg antar at noen av disse må ha tenkt "boring!" og bare unmatchet uten kommentar. Jeg synes det er umodent og uhøflig, men kan forsone meg at såpass følelsesløs er datingplattformen. Jeg synes godt man kunne ha lagt inn en "ha det" melding... Men det jeg egentlig lurer på er om det er andre ting som kan ha ført til at matchen bare plutselig blir borte? Anonymkode: d8279...1de Jeg er såpass usikker på tinder at jeg sletter profilen ganske ofte.... Ikke pga at det er kjedelige menn eller samtaler, men heller at jeg er skeptisk til intensjonen til alle menn der ute og ikke er klar for å bli feks avvist... Anonymkode: 7e20d...6b1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har matchet og startet chat med noen av dem (damer) enkelte ganger blir matchen bare borte. Midt i samtalen. Jeg antar at noen av disse må ha tenkt "boring!" og bare unmatchet uten kommentar. Jeg synes det er umodent og uhøflig, men kan forsone meg at såpass følelsesløs er datingplattformen. Jeg synes godt man kunne ha lagt inn en "ha det" melding... Men det jeg egentlig lurer på er om det er andre ting som kan ha ført til at matchen bare plutselig blir borte? Anonymkode: d8279...1de Nei, en blir bare slettet. Matcher blir ikke borte av seg selv. Anonymkode: 49124...e4f 1
Nettinettet Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har matchet og startet chat med noen av dem (damer) enkelte ganger blir matchen bare borte. Midt i samtalen. Jeg antar at noen av disse må ha tenkt "boring!" og bare unmatchet uten kommentar. Jeg synes det er umodent og uhøflig, men kan forsone meg at såpass følelsesløs er datingplattformen. Jeg synes godt man kunne ha lagt inn en "ha det" melding... Men det jeg egentlig lurer på er om det er andre ting som kan ha ført til at matchen bare plutselig blir borte? Anonymkode: d8279...1de I de fleste tilfeller så handler det nok om at de synes det ble kjedelig som du også sier. Og siden du tenker dette, er det noe tror du som kan gjøre dialogen med deg mer energisk og givende? Andre ting kan være at de har flere andre som de liker bedre og rydder opp i trådene, eller de kan via samtalen med deg funnet ut at dere ikke var en match. Ja man burde gi beskjed, men jeg tror at dating via apper har blitt så vanlig og verden der inne så kald at man bare må ta i betraktning at det er slik. Derfor tilbake til det jeg først sa, er det noe du tror du kan gjøre for å vekke oppmerksomheten mer? Hva er f.eks en første melding fra deg og hvordan utvikler dialogen seg? Hva spør du om i dialogen?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 Jeg har fjernet matcher pga dårlig oppførsel blant annet. Enkelte blir veldig pågående og masete selv om jeg sier i fra. Er også overraskende mange som ikke tåler å bli avvist også 🤷🏻♀️ Ente tilslutt om med å slette hele profilen i går, sa ikke i fra til de jeg pratet med. Det ble for mange som spurte om sex selv om bioen min var tydelig på hva jeg var ute etter, de som ville gå rett over på snapchat/messenger og de som ikke tålte å bli avvist. Pluss du har de som søker deg opp andre steder å tar kontakt 🤷🏻♀️ Var ganske selektiv på hvem jeg sveipet til høyre, i tillegg hadde jeg veldig realistiske bilder av meg selv. Hjalp ikke mye det heller. Jeg er ikke middels pen engang 🤡 Anonymkode: 49bb5...bf7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #7 Skrevet 9. september 2023 Netti, ja jeg skjønner det du skriver. Å finne rett formel er vanskelig. En matchet med meg og jeg sendte en hyggelig melding med et lite snev av ertete humor. Men langt i fra noe over streken eller ufiint. Jeg har såpass med sosiale antenner. Det var "delete" med en gang! 😅 Mens andre har respondert veldig bra på det samme. Enkelte har sagt at dette ikke var det de var ute etter, og det er ok. Jeg har fått samme følelsen flere ganger. Hun siste virket veldig interessert, men så midt i samtalen så ble hun bare borte. Jeg ser at hun nå ligger på min liste over profiler jeg har likt, men ikke på lista over matcher. (men det var hun som likte meg først). De andre pleier å bli helt borte. Dette synes jeg var rart. Hun kan ha plukket opp at jeg bare var halvveis interessert, selvfølgelig. Men synes bare måten hu ble borte på var rar. Jeg tror flere merker at jeg bare fortsetter chatten og tørrprater fordi jeg ikke er så keen, så akkurat det er ikke noe mysterie. Det er litt vanskelig å føle kjemi på chat. Men de bor langt unna, har helt andre interesser, gir inntrykk av andre holdninger, livsstil el enn det jeg ser etter, så det blir litt "njææ.." 😉 Eneste som uroer meg er om jeg mister noen pga teknisk feil el. Særlig hvis jeg matcher en jeg blir interessert i.. Anonymkode: d8279...1de
Nettinettet Skrevet 9. september 2023 #8 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Netti, ja jeg skjønner det du skriver. Å finne rett formel er vanskelig. En matchet med meg og jeg sendte en hyggelig melding med et lite snev av ertete humor. Men langt i fra noe over streken eller ufiint. Jeg har såpass med sosiale antenner. Det var "delete" med en gang! 😅 Mens andre har respondert veldig bra på det samme. Enkelte har sagt at dette ikke var det de var ute etter, og det er ok. Jeg har fått samme følelsen flere ganger. Hun siste virket veldig interessert, men så midt i samtalen så ble hun bare borte. Jeg ser at hun nå ligger på min liste over profiler jeg har likt, men ikke på lista over matcher. (men det var hun som likte meg først). De andre pleier å bli helt borte. Dette synes jeg var rart. Hun kan ha plukket opp at jeg bare var halvveis interessert, selvfølgelig. Men synes bare måten hu ble borte på var rar. Jeg tror flere merker at jeg bare fortsetter chatten og tørrprater fordi jeg ikke er så keen, så akkurat det er ikke noe mysterie. Det er litt vanskelig å føle kjemi på chat. Men de bor langt unna, har helt andre interesser, gir inntrykk av andre holdninger, livsstil el enn det jeg ser etter, så det blir litt "njææ.." 😉 Eneste som uroer meg er om jeg mister noen pga teknisk feil el. Særlig hvis jeg matcher en jeg blir interessert i.. Anonymkode: d8279...1de Det er innimellom noen glitcher som gjør at matcher forsvinner og så kommer de tilbake igjen, og det var litt rart at hun ligger på de du har likt men ikke som match. Hva om du prøver å like henne igjen og se hva som skjer? Men samtidig siden du var halveis interessert så er det jo ikke noe vits å go there på en måte. Og vær så snill, kan du ikke slutte å fortsette chatten og tørrprate når du egentlig ikke er keen. Bare si at dette ikke gir deg noe og at du ønsker dem lykke til. Det ville gjort app datingverden noen prosent bedre ❤️
Fjellmannover190 Skrevet 9. september 2023 #9 Skrevet 9. september 2023 Jeg fjerner samtaler som er trege, kjedelige eller upassende. Da uten noen 'advarsel'. Er det over litt tid, så gir jeg grunn til det
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #10 Skrevet 9. september 2023 13 minutter siden, Nettinettet said: vær så snill, kan du ikke slutte å fortsette chatten og tørrprate når du egentlig ikke er keen. Bare si at dette ikke gir deg noe og at du ønsker dem lykke til. Det ville gjort app datingverden noen prosent bedre ❤️ Joda enig. Men dette er jo noe som kommer snikende i løpet av samtalen, så noen ganger har jeg avsluttet sånn du sier. Hun her var egentlig fantastisk men bodde langt unna og jo mer vi chattet jo mer innså jeg at vi har lite til felles. Hun kan ha tenkt det samme men virket ikke som typen til bare kutte ut. og det at hun ligger på liker-listen syntes jeg var merkelig. Jeg initierer ikke på nytt. Men, som sagt, det virket nesten som noe rart skjedde. Anonymkode: d8279...1de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå