AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Del Skrevet 9. september 2023 Har skjedd oppdatert telefonen og fikk opp felt om å skrive inn simkode. Husket jo ikke den, så trykket bort siden gikk inn i nettleseren for å hente simkoden. Og nå finner jeg ikke det feltet igjen, så jeg får ikke skrevet inn simkoden. Hvordan får jeg det opp? Tidligere har jeg bare prøvd å ringe noen, og da har feltet dukket opp igjen, men det funket heller ikke nå. Og google kommer vare med forslag til å skifte PIN-kode eller fysisk bytte SIM-kort. Tror ikke google forstår hva jeg lurer på... Noen som vet? Er iPhone. Anonymkode: 4bd10...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2 Del Skrevet 9. september 2023 Jeg pleier å slå av og på bare, men sikkert mulig i innstillinger også, Anonymkode: 8d810...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #3 Del Skrevet 9. september 2023 Ja jeg har også til slutt bare slått av og på, men det må jo finnes en lettere måte. Har ikke klart å finne det i innstillinger. Med nå når jeg låste skjermen dukket det opp et felt der hvor det sto SIM-kort låst. Trykket bare på feltet og skrev inn oppløsingskode, så kom SIM-kortsiden opp Anonymkode: 4bd10...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Del Skrevet 9. september 2023 Høres ut som en bug. Anonymkode: 823e7...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå