Gå til innhold

Jeg tror mannen ble dumpa av flingen sin og nå er han stuck med meg i mangel av noen å gå til

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke folk som prater som om det er en hinsides straff å bo i leilighet. 

Anonymkode: 7412c...56e

Enig. Vi er en ganske stor del av Norges befolkning som lever godt i leiligheter.

Og heller lykkelig i en sokkelleilighet enn å sitte og gråte i en villa. Det er ikke et dilemma engang. 

Anonymkode: 2ada3...ba2

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan hadde det vært å skaffe seg litt selvrespekt og egen inntekt å leve av?

Vi har bare ett liv, og dette er hva du tenker du fortjener og vil ha ut av det, liksom? 

Håper i det minste du får deg et bra ligg innimellom.

Anonymkode: 823cb...3c7

Til informasjon så er jeg i full jobb. Jeg er høyt utdannet og tjener godt, så jeg er ikke økonomisk avhengig av han - men for å få full økonomisk frihet så trenger jeg han. Vil ikke at mine barn skal måtte dele hjem, og det er ikke synd i meg på noen måte. Tro meg, penger gjør deg lykkelig.

Anonymkode: f2a31...3a1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Til informasjon så er jeg i full jobb. Jeg er høyt utdannet og tjener godt, så jeg er ikke økonomisk avhengig av han - men for å få full økonomisk frihet så trenger jeg han. Vil ikke at mine barn skal måtte dele hjem, og det er ikke synd i meg på noen måte. Tro meg, penger gjør deg lykkelig.

A la Orswells "dobbeltsnakk": "Krig er fred, frihet er slaveri, uvitenhet er styrke". Og nå: penger er lykke. 

Anonymkode: 7412c...56e

• Liker 3
Skrevet

Mange ser visst for mye på exit. 

Anonymkode: 7d2a3...2fd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ok, så hva ville du egentlig med denne tråden? :klo:

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Les anonymkodene. Jeg er trådstarter. 

Anonymkode: d4e65...eef

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han nekter for å ha hatt en fling, men jeg så det på han. Det er antagelig over nå, det gikk ikke hans vei, og nå er han stuck med meg likevel. Bør jeg konfrontere ham?

Det kommer an på hva du vil?

Hvis du vil være med han, så kanskje det er en ting å konfrontere han med at; Jeg vil at vi skal være lykkelig. Jeg har følt at vi har forsvunnet. Kanskje tiden er inne for at vi fokuserer på oss". 

Det er jo ikke noe vits å konfrontere han hvis du vet at han har hatt en fling, utenom at du vil noe annet? Skal du sitte og vente på neste dame som kommer, eller skal du spørre han om han skal investere tid og krefter på dere, slik at dere kan bli lykkelig. Du høres ikke sjalu ut engang, du høres sliten ut. 

"Han er stuck med deg". Vel, hva vil han, og hva vil du?

Anonymkode: 5a99c...e61

• Liker 1
Skrevet

Du vil konfrontere ham for å få vite om han trenger trøst for kjærlighetssorg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Les anonymkodene. Jeg er trådstarter. 

Eh, ja, det er jeg klar over. Jeg lurer fortsatt på hva du vil med tråden.

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan hadde det vært å skaffe seg litt selvrespekt og egen inntekt å leve av?

Vi har bare ett liv, og dette er hva du tenker du fortjener og vil ha ut av det, liksom? 

Håper i det minste du får deg et bra ligg innimellom.

Eh? Slutt å rakk ned på henne. Hun har sikkert et bedre liv og bedre råd enn du har. 

Anonymkode: 04a34...ca2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er ikke TS du siterer her. Det hun vil med tråden er vel å høre andres tanker. 

Anonymkode: ed580...4ee

Skrevet

Her må du kjenne på om du klarer å leve i dette eller ikke. Det er en viss risiko for at mannen din setter strek hvis du tar det opp, men jeg tenker vel at det er det sunneste å ta det opp framfor å gå og spekulere. Tror du han har vært utro tidligere? Hvordan er forholdet ellers? Har dere hatt et varmt og nært forhold fram til nå, eller har det blitt avstand mellom dere? Og igjen, hvordan lever du med det i så fall?

Jeg må si at jeg forstår at det frister å bli i ekteskapet hvis det er barn involvert, jeg strekker meg selv langt for å holde familien samlet. Her har folk forskjellige verdier. Men usikker på om jeg hadde taklet å leve i den avvisende og det sviket som utroskap er. Men hvem vet før man står i det. Det høres tøft ut. 

Anonymkode: ed580...4ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...