Gå til innhold

Jeg tror mannen ble dumpa av flingen sin og nå er han stuck med meg i mangel av noen å gå til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han nekter for å ha hatt en fling, men jeg så det på han. Det er antagelig over nå, det gikk ikke hans vei, og nå er han stuck med meg likevel. Bør jeg konfrontere ham?

Anonymkode: d4e65...eef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker du å fortsette ekteskapet?

Anonymkode: 0bb40...a9f

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Du må vurdere om du kan stole på han framover, og om du vil jobbe med å holde på forholdet. 

Det er arbeidskrevende, men kan være verdt det. Konfrontasjon vil ikke nødvendigvis føre til at du vet mer sikkert en nå, men det vil mest sannsynlig føre til endring i forholdet

Endret av Fjellmannover190
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han nekter for å ha hatt en fling, men jeg så det på han. Det er antagelig over nå, det gikk ikke hans vei, og nå er han stuck med meg likevel. Bør jeg konfrontere ham?

Ja. Du bør også få en følelse av om han er takknemlig og lykkelig over at han fortsatt har ekteskapet med deg eller du er bare noen som er der frem til en mer spennende en dukker opp. 

• Nyttig 1
Skrevet

Du har jo allerede konfrontert han. 

Anonymkode: d5c8f...b74

• Liker 2
Skrevet

Føler du deg som trøsteplan?

Anonymkode: 817ed...869

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva er «fling»

• Liker 1
Skrevet
Coachshinny skrev (2 minutter siden):

Hva er «fling»

Det er når noen bruker all sin tid på å se på Breaking Bad og Gustavo Fring. 

da sier man… han er på en Fring Fling

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Coachshinny skrev (3 minutter siden):

Hva er «fling»

Fling = stavefeil og forkorting av ordet finger.

Mannen duppet fingeren i sanden og fikk den ikke opp igjen. Og nå lurer ts på om hun skal ta det opp med han eller ikke. 

Anonymkode: 0200f...219

• Liker 1
Skrevet

Alt folk tar til takke med.. ikke rart det er masse tråder på KG. 

Ts; jeg hadde ikke giddet å være nr 2. Gidder du?

• Liker 3
Skrevet

Jeg har i alle år bare vært den som lin mann har «tatt til takke med». Han har vært utro så mange ganger at han neppe kan telle det selv. Jeg overser dette og lever et liv uten kjærlighet utelukkende fordi det gir meg økonomisk frihet, jeg er ikke interessert i å være fattig og måtte snu på kronen hele tiden. Hva er du villig til å akseptere? Hadde min mann hatt en ordinær lønn hadde jeg gått fra han.

Anonymkode: f2a31...3a1

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har i alle år bare vært den som lin mann har «tatt til takke med». Han har vært utro så mange ganger at han neppe kan telle det selv. Jeg overser dette og lever et liv uten kjærlighet utelukkende fordi det gir meg økonomisk frihet, jeg er ikke interessert i å være fattig og måtte snu på kronen hele tiden. Hva er du villig til å akseptere? Hadde min mann hatt en ordinær lønn hadde jeg gått fra han.

Da hadde jeg sett etter en ny rik mann, siden andres penger er viktig for deg. 

Anonymkode: ebc01...efb

• Liker 4
Skrevet
Coachshinny skrev (37 minutter siden):

Hva er «fling»

En affære

Anonymkode: 7412c...56e

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvordan hadde det vært å skaffe seg litt selvrespekt og egen inntekt å leve av?

Vi har bare ett liv, og dette er hva du tenker du fortjener og vil ha ut av det, liksom? 

Håper i det minste du får deg et bra ligg innimellom.

Anonymkode: 823cb...3c7

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan hadde det vært å skaffe seg litt selvrespekt og egen inntekt å leve av?

Vi har bare ett liv, og dette er hva du tenker du fortjener og vil ha ut av det, liksom? 

Håper i det minste du får deg et bra ligg innimellom.

Jeg tjener penger selv, jeg. Men hvis jeg går fra mannen, blir barna delt mellom oss, og jeg har ikke råd til mer enn en sokkelleilighet. Alternativt må de bytte skole, og jeg vet det er yngstes største skrekk. Jeg vil ikke utsette barna mine for det bare fordi faren deres er forelska i andre enn meg. Enten det, eller så må jeg la de bo 100% hos han som eier huset og har råd til å beholde det ved et brudd.

Ts

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tjener penger selv, jeg. Men hvis jeg går fra mannen, blir barna delt mellom oss, og jeg har ikke råd til mer enn en sokkelleilighet. Alternativt må de bytte skole, og jeg vet det er yngstes største skrekk. Jeg vil ikke utsette barna mine for det bare fordi faren deres er forelska i andre enn meg. Enten det, eller så må jeg la de bo 100% hos han som eier huset og har råd til å beholde det ved et brudd.

Ts

Så du anser deg som helt låst i hans økonomi? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ts

Jaja, det er jo ditt valg. Jeg ville heller bodd i sokkelleilighet med barna mine enn å leve et liv som dørmatte. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jaja, det er jo ditt valg. Jeg ville heller bodd i sokkelleilighet med barna mine enn å leve et liv som dørmatte. 

Mens jeg ville satt i gang med å spare alle penger som kan spares for så å gå ut av forholdet om to-tre år med en relativt grei sum. Han er kroppslig og mentalt utro, du er økonomisk utro -ikke noe verre. 

Anonymkode: d9ff4...f9e

• Liker 2
Skrevet

Som en singel kvinne som har latterlig draget på opptatte menn - vil du være med en sånn?

De vil jo ofte (men ikke alltid) egentlig bli i ekteskapet, de har det på mange måter fint, og så er det alt rundt da med barn, familie og felles venner, bikkje, Volvo, hytte og hus og fasade.

Og ofte (men ikke alltid..) så vet kona alt om hvordan han holder på men blir. Hvorfor?

Kanskje av samme årsaker.

Men er det nok at det er det som er limet, at det er det at skilsmisse er noe helvetes stress som binder dere sammen?

Anonymkode: 2ada3...ba2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tjener penger selv, jeg. Men hvis jeg går fra mannen, blir barna delt mellom oss, og jeg har ikke råd til mer enn en sokkelleilighet...

Ts

Skjønner ikke folk som prater som om det er en hinsides straff å bo i leilighet. 

Anonymkode: 7412c...56e

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...