AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Del Skrevet 9. september 2023 Hei, jeg har en hobby der jeg lager bilder. har gitt bort et fåtall i glass og ramme til noen av de nærmeste. Til jul skal det være utstilling her i bygda, og jeg har litt lyst til å stille, og litt ikke. Jeg håper jo at andre liker bildene mine, men vil skjemmes hvis ikke 🙈 flere har sagt at bildene er fine og teknikken unik. Men jeg er veldig redd for å "mislykkes" ute blant folk 🙄 poenget er ikke å tjene penger, men å få litt anerkjennelse. Er det teit? Hilsen meg 😄 Anonymkode: ada7a...3a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2 Del Skrevet 9. september 2023 Gjør det! Du kommer til å føle seg modig som tør! Anonymkode: 0193c...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. september 2023 #3 Del Skrevet 9. september 2023 Teit å ønske seg anerkjennelse? Nei, det syns jeg ikke. Prøv, da vel. Det verste som kan skje er at du blir skuffet og det overlever du. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå