Gå til innhold

Dere som bor i eldre bygg hvor dere hører naboen godt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere å leve med mye lyder fra andre. Jeg våkner av nedtrekk i do. Av gåing over. Dunke lyder fra alle kanter. For meg er det ett helvete. 
Jeg våkner natterstid av andre, jeg våkner tidlig morgen av lyder under å over. Det er aldri mulighet for å sove lenger enn til syv i helgene. 
Jeg hater  det. Men har barn så må bare holde ut. 
Mulig jeg har vært uheldig med naboer. Spesielt en lager mye lyder. 

Anonymkode: 9fe6f...0dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i blokk og hører jo musikkbråk og drilling i vegg og sånt. Men ikke gåing og nedtrekk i do. Det høres alt for lytt ut der du bor. Bodde i en sånn leilighet før (gammelt bygg) hvor jeg hørte typ samtalene fra naboen ved siden. 

Når det faktisk er så lytt som det du beskriver så må du dessverre bare holde ut. Eller flytte. Du kan ikke kreve at naboene ikke beveger seg eller ikke bruker badet, liksom. 

Anonymkode: cd92e...5f2

• Liker 2
Skrevet

Jeg har kjøpt en vifte som står på maks hele natten, den maskerer mange av nabolydene. 

Anonymkode: e8890...b45

Skrevet

Ørepropper. 

Anonymkode: 37bc0...6db

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ørepropper. 

Anonymkode: 37bc0...6db

Dette.

Anonymkode: 0d492...ef7

Skrevet

Jeg bruker ørepropper men det hjelper ikke. Det er ett helvete her. Hvordan kan folk kalle dette ett hjem? 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg bruker ørepropper men det hjelper ikke. Det er ett helvete her. Hvordan kan folk kalle dette ett hjem? 

Jeg kjøpte formstøpte ørepropper fra audiograf. Dette er noe. HELT annet enn det du får kjøpt i butikken, det blokkerer ut lyder langt bedre, og mye mer behagelig. På sikt også mer økonomisk.

Jeg hadde ikke overlevd uten disse når jeg bor i blokk. 

Anonymkode: e30c9...6bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...