AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Hvordan klarer dere å leve med mye lyder fra andre. Jeg våkner av nedtrekk i do. Av gåing over. Dunke lyder fra alle kanter. For meg er det ett helvete. Jeg våkner natterstid av andre, jeg våkner tidlig morgen av lyder under å over. Det er aldri mulighet for å sove lenger enn til syv i helgene. Jeg hater det. Men har barn så må bare holde ut. Mulig jeg har vært uheldig med naboer. Spesielt en lager mye lyder. Anonymkode: 9fe6f...0dd
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Bor i blokk og hører jo musikkbråk og drilling i vegg og sånt. Men ikke gåing og nedtrekk i do. Det høres alt for lytt ut der du bor. Bodde i en sånn leilighet før (gammelt bygg) hvor jeg hørte typ samtalene fra naboen ved siden. Når det faktisk er så lytt som det du beskriver så må du dessverre bare holde ut. Eller flytte. Du kan ikke kreve at naboene ikke beveger seg eller ikke bruker badet, liksom. Anonymkode: cd92e...5f2 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 Jeg har kjøpt en vifte som står på maks hele natten, den maskerer mange av nabolydene. Anonymkode: e8890...b45
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 Ørepropper. Anonymkode: 37bc0...6db
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ørepropper. Anonymkode: 37bc0...6db Dette. Anonymkode: 0d492...ef7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 Jeg bruker ørepropper men det hjelper ikke. Det er ett helvete her. Hvordan kan folk kalle dette ett hjem? Anonymkode: 9fe6f...0dd
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #7 Skrevet 9. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg bruker ørepropper men det hjelper ikke. Det er ett helvete her. Hvordan kan folk kalle dette ett hjem? Anonymkode: 9fe6f...0dd Jeg kjøpte formstøpte ørepropper fra audiograf. Dette er noe. HELT annet enn det du får kjøpt i butikken, det blokkerer ut lyder langt bedre, og mye mer behagelig. På sikt også mer økonomisk. Jeg hadde ikke overlevd uten disse når jeg bor i blokk. Anonymkode: e30c9...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå