Gå til innhold

Barnevakt, bryllup og sykdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bryllup til min bestevenninne i morgen, men mitt barn på 1,5 år har nå fått feber. Han har vært i fin form tross feber, men dette kan naturligvis endres. Jeg er alene med barnet, så barnefar er ikke alternativ. Min mor skal i teorien passe barnet mitt, som er godt kjent me barnet. Men ble nå usikker hva som er riktig å gjøre? Hva ville dere gjort? Droppet bryllupet, eller satset på det gikk fint og evt bli ringt dersom han blir dårligere? 

Anonymkode: aadc4...2a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå i bryllupet men vær edru og ha en plan for hvordan komme deg raskt hjem om barnet trenger deg 😊

Anonymkode: 6fa76...ed6

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gå i bryllupet men vær edru og ha en plan for hvordan komme deg raskt hjem om barnet trenger deg 😊

Anonymkode: 6fa76...ed6

Glemte tilføye at bryllupet er 1t unna med bil, planen var å være edru uansett da jeg kjører selv:) 

Anonymkode: aadc4...2a8

• Liker 1
Skrevet

Barnet er ikke alvorlig sykt, du har en barnevakt både du og barnet er trygg på, du er ikke så langt unna og kan reise hjem når som helst, det er bestevenninnen din som gifter seg. Dra i bryllup.

• Liker 4
Skrevet

Jeg klarer ikke å se noen problemstilling,

Skrevet
Brunello skrev (3 minutter siden):

Jeg klarer ikke å se noen problemstilling,

Ikke? 
Jeg hadde blitt hjemme.. 

Anonymkode: dceb2...2aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke? 
Jeg hadde blitt hjemme.. 

Hvorfor? Barnet har en voksen det kjenner godt hjemme. Null problem

• Liker 3
Skrevet

Se an formen til barnet i morgen før du tar noen avgjørelser. Er det slik du beskriver formen i dag (eller bedre) ville jeg dratt, så lenge det er greit for barnevakten. Det er jo tross alt moren din som skal passe på barnet, ikke en ungdom. 

Så håper du får kost deg masse i bryllupet😊

Anonymkode: 41956...cd8

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde reist :) Barnet har bare feber, noe som ikke er uvanlig at små barn får i perioder. Kan hende det har gått over imorra 😊 Så lenge du er edru og kjører selv kan du jo bare reise hjem hvis det skulle være noe. Barnet er trygg på barnevakten. Jeg hadde ikke droppa bryllup for et feber-sykt barn med god allmenntilstand… 

Anonymkode: a6234...986

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ikke? 
Jeg hadde blitt hjemme.. 

Hvorfor? Barn er syke hele tiden. Barnet klarer seg noen timer uten mamma

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...