AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Jeg trenger å pushe grenser og bli mer selvsikker. Jeg har ingen venner og har nylig sluttet å drikke. Dansegulvet er den ene arenaen der jeg tidligere har følt en viss selvsikkerhet og har klart å tiltrekke meg damer, bare at da var jeg full.. Jeg gjør dette for selvutviklingens del, men det er skummelt og jeg gruer meg litt. Man vet aldri hva slags folk man møter på byen og jeg er redd for at folk skal gi stygge blikk, si stygge ting til meg etc. Når man er full tenker man ikke så mye over slike ting, men nå... helt edru mens alle rundt meg er fulle.. oh well. Noen som har noen oppmuntrende ord, råd eller tanker om dette? Anonymkode: c6c06...e5b 8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Lykke til ☺️bare kult med folk som ikke drikker. Vær deg selv 🎉😎selv drikker jeg max 1-2 drinker om jeg går ut. Er absolutt drikke press men jeg står på mitt. Alltid ☺️Elsker også å danse. Anonymkode: f15d9...f88 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Lykke til ☺️bare kult med folk som ikke drikker. Vær deg selv 🎉😎selv drikker jeg max 1-2 drinker om jeg går ut. Er absolutt drikke press men jeg står på mitt. Alltid ☺️Elsker også å danse. Anonymkode: f15d9...f88 Takk😊 Det er ikke det at jeg misliker alkohol, det er at jeg liker det aaaltfor mye. Jeg klarer ikke å stoppe og får mye skadevirkninger av det. Nå må jeg klare meg uten alkohol når jeg går ut.. det blir en ny opplevelse. Anonymkode: c6c06...e5b 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 Lykke til, så bra at du utfordrer deg selv😊 Anonymkode: e7d28...4a8 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #5 Skrevet 8. september 2023 Fearful of bad vibes, Hopeful for good vibes.. Anonymkode: c6c06...e5b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 Ok det nærmer seg, sommerfugler i magen nå. Noen råd? Noen som har erfaringer å dele? Anonymkode: c6c06...e5b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #7 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok det nærmer seg, sommerfugler i magen nå. Noen råd? Noen som har erfaringer å dele? Anonymkode: c6c06...e5b Hvor skal du gå ut da? En storby? Anonymkode: fe3a7...e87
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #8 Skrevet 9. september 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor skal du gå ut da? En storby? Anonymkode: fe3a7...e87 Nei, men stor til Norsk by å være. Anonymkode: c6c06...e5b 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #9 Skrevet 9. september 2023 Det er gørrkjedelig å være klin edru blant masse fulle folk, spesielt når musikken er kjip, som den som regel er på dansesteder. Anonymkode: d38a0...2c9 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #10 Skrevet 9. september 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Det er gørrkjedelig å være klin edru blant masse fulle folk, spesielt når musikken er kjip, som den som regel er på dansesteder. Anonymkode: d38a0...2c9 Bra musikk der jeg går, masse fine damer også. Anonymkode: c6c06...e5b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #11 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bra musikk der jeg går, masse fine damer også. Anonymkode: c6c06...e5b Hva slags utested og musikk? Anonymkode: fe3a7...e87
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #12 Skrevet 9. september 2023 Nå er det lenge siden jeg var på utesteder for å danse, og jeg var elendig på freestyle-dansing, så der har jeg ingen erfaring. Når det gjaldt pardans erfarte jeg derimot at de som mente seg gode dansere først etter noen øl innabords, sjeldent var så gode som de selv mente. De få som var det, hadde gått et kurs eller to på et tidligere tidspunkt i livet. Det skal sies at jeg har gått noen swingkurs og var ofte på arrangementer som dansekveld og kurshelg med kurs på dagen og fest på kvelden. Så jeg er nok å regne som miljøskadet og kresen. 😆 Men er du god på å føre og følge takten, er veldig mye gjort. Anonymkode: fa371...e7f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #13 Skrevet 9. september 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva slags utested og musikk? Anonymkode: fe3a7...e87 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva slags utested og musikk? Anonymkode: fe3a7...e87 Classy sted med penere kleskode, upbeat danse musikk men ikke av den mest trashy fjortis varianten. Folka som går der er ifra begynnelsen av tjue årene til opp i seksti årene, så det er stor variasjon i alder, selv om hovedtyngden av de besøkende er i 20-30 årene. Anonymkode: c6c06...e5b 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #14 Skrevet 9. september 2023 Tøfft! Kanskje du kan by opp til dans også? Det tror jeg damer vil like. Være en gentleman med stil. Lykke til! Anonymkode: b705d...83d 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #15 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Classy sted med penere kleskode, upbeat danse musikk men ikke av den mest trashy fjortis varianten. Folka som går der er ifra begynnelsen av tjue årene til opp i seksti årene, så det er stor variasjon i alder, selv om hovedtyngden av de besøkende er i 20-30 årene. Anonymkode: c6c06...e5b Du får kose deg i kveld da! Tror det er mer gøy for en mann å gå på byen alene, det virker litt mer skummelt for damer, tror jeg. Man vet aldri hvem som sjekker en opp. Lykke til med å møte fine damer . Anonymkode: fe3a7...e87 2
Eneri Skrevet 9. september 2023 #16 Skrevet 9. september 2023 Gå ut og kos deg med musikken og dansen . Er det noen dritings kjipinger som slenger med leppa såpass at du mister humøret, så drar du bare hjem igjen. Du har jo bare deg selv å ta hensyn til 😊🎶
NiceOrNothing Skrevet 9. september 2023 #17 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Bra musikk der jeg går, masse fine damer også. Anonymkode: c6c06...e5b Meld deg på dansekurs f eks , selv om du allerede kan danse , vil dette vær en fin arena for både være sosial / nye (edru) bekjentskaper☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #18 Skrevet 9. september 2023 1 minutt siden, NiceOrNothing said: Meld deg på dansekurs f eks , selv om du allerede kan danse , vil dette vær en fin arena for både være sosial / nye (edru) bekjentskaper☺️ Har faktisk tenkt å gjøre det litt senere i år 😊👍 Anonymkode: c6c06...e5b 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #19 Skrevet 9. september 2023 9 minutter siden, Eneri said: Gå ut og kos deg med musikken og dansen . Er det noen dritings kjipinger som slenger med leppa såpass at du mister humøret, så drar du bare hjem igjen. Du har jo bare deg selv å ta hensyn til 😊🎶 Hvis stemningen er dårlig går jeg hjem igjen. Jeg gjør dette for selvutviklingens skyld, men det er klart at å få sårende kommentarer på utseende etc. er den store skrekken. Jeg har pyntet meg og ser så bra ut jeg kan akkurat nå. Anonymkode: c6c06...e5b 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #20 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis stemningen er dårlig går jeg hjem igjen. Jeg gjør dette for selvutviklingens skyld, men det er klart at å få sårende kommentarer på utseende etc. er den store skrekken. Jeg har pyntet meg og ser så bra ut jeg kan akkurat nå. Anonymkode: c6c06...e5b Hvilket sted vanker du der folk kommenterer negativt om hva folk har på seg? Har jeg aldri opplevd i mitt snart 50 år lange liv. Anonymkode: e3390...0b3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå