AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Jeg har mye ømme bryst, de "hovner" også opp en gang i måneden. Siden jeg ikke har menstruasjon så aner jeg ikke hvor i syklusen jeg er, men føler liksom halve måneden går bort til vonde, ømme bryst, store og tunge. Bare å ta av seg bhen etter en dag på gjør vanvittig vondt. Jeg er 40 år, har hatt det slik de siste 5-6 årene. Flere som har det slik? Og noen råd mot å bli kvitt det? Anonymkode: 0fdb5...fce
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Har det sånn ja. Helt normalt som kvinne vil jeg si. Anonymkode: 630ca...87d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har det sånn ja. Helt normalt som kvinne vil jeg si. Anonymkode: 630ca...87d Det er greit nok, men jeg har ikke brukt halve måneden på dette tidligere i livet Svangerskap osv vet vi er normalt de første måneden. Men å ha det smertefullt 2 av fire uker hver måned bør jo ikke være "normalt" for de er ikke litt vonde. Det er smertefullt. Anonymkode: 0fdb5...fce
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 Har det sånn også, mellom eggløsning og mens cirka. Har blitt sånn mer og mer i det siste, er 46 år. Det gir seg vel med overgangsalderen, har jeg tenkt… Anonymkode: f9081...4cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå