EnduranceMax Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Finnes det noen jenter under 30 årene der ute som er glad i lengre økter, da tenker jeg på 2-3 timer, da er det med forspill, kos, pumping i forskjellige stillinger, mere kos og slikt ? Eller er det kun de eldre milfene som liker slikt ? Jeg er en som liker å bruke god tid i senga, og føler at ofte så er det ork for ungjentene å holde på noe mer enn 30-45 min. Nei, jeg har ikke en gigakuk og er ikke en casanova, men har litt for heftig utholdenhet. Har jo uflaks med å få en milf på kroken ogqå 😅😄
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Hvorfor så opptatt av at damene må ha barn? Ref Milf.. Jeg har hatt lange økter med damer under 30, så det er ikke slik at det kun er eldre som liker det. Anonymkode: 53504...bc9 1
EnduranceMax Skrevet 8. september 2023 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor så opptatt av at damene må ha barn? Ref Milf.. Jeg har hatt lange økter med damer under 30, så det er ikke slik at det kun er eldre som liker det. Anonymkode: 53504...bc9 Milf var opprinnelig en betegnelse for kvinner med barn, men tror det har gått litt mer i retningen av at det er en betegnelse på modne kvinner 40+ ish. Ikke viktig om det er barn i bilde 😅. Men skjønner det høres merkelig ut, burde ha skrevet modne kvinner istedet 😅
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 Kjenner egentlig svært få som er sånne maratonpulere. Av venninner altså. Kan være hyggelig å bruke litt god tid en gang i blant, men oftest blir det kjedelig etter hvert. Så jævla spennende er det ikke liksom😅. og Ps, «pumping» er liksom ikke noe jenter er så fan av. I hvert fall ikke som jeg kjenner. Anonymkode: 56506...78c 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #5 Skrevet 8. september 2023 Jeg er over 40 og har aldri orket lange økter på 2-3 timer. Nei takk. Ja sex er fantastisk. Og jeg liker å ha mye sex. Men kort og effektivt er best for min del. Anonymkode: a7c19...376 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #6 Skrevet 8. september 2023 Jeg liker det! men ja, jeg er milf, 45 år, så… Anonymkode: 23f8d...94a 1
Frkego Skrevet 8. september 2023 #7 Skrevet 8. september 2023 Jeg liker det godt og har likt det siden tenårene. Likevel er variasjon tingen; noen ganger er det herlig med en intens kjappis, andre ganger vil jeg bare at vi skal nyte hverandre i timevis. Min nåværende partner kan få flere orgasmer på samme runde, så vi kan pule i flere timer uten problem. Ser ikke helt hva alder har å gjøre med saken. Jeg er 31 år og har barn, men har ikke endret preferansene mine angående tidsbruk med årene. Nå er det vel mer at vi må velge mellom sex og søvn, så oftest holder vi på en times tid også har vi en del kjappiser innimellom slagene 😊 1 2
Archer Skrevet 8. september 2023 #8 Skrevet 8. september 2023 har du tatt dop og er ekstra kåt ikveld så du håper på å få en dame her på kg? dont fool me bro..🤦 2
EnduranceMax Skrevet 8. september 2023 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2023 Archer skrev (3 minutter siden): har du tatt dop og er ekstra kåt ikveld så du håper på å få en dame her på kg? dont fool me bro..🤦 Oh yeah love drugs 🤩
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #10 Skrevet 8. september 2023 Jeg kan like det av og til, alt til sin tid. Variasjon er nøkkelen, var sammen med en fyr i 20årene som brukte evigheter på å komme og det var jo digg det for en som elsker å ha sex hele dagen, men jeg savnet kjappiser og å kunne suge en fyr uten å få kjeven ut av ledd. Har ikke noe med alder å gjøre, om noe så likte jeg bedre lange knullesesjoner da jeg var i 20årene enn nå når jeg begynner å pushe 40. Anonymkode: 29133...1e4 1
EnduranceMax Skrevet 8. september 2023 Forfatter #11 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg liker det! men ja, jeg er milf, 45 år, så… Anonymkode: 23f8d...94a Digg 😅. Send meg gjerne en melding om du vil chatte 😊.
Coachshinny Skrevet 9. september 2023 #12 Skrevet 9. september 2023 Frkego skrev (9 timer siden): Jeg liker det godt og har likt det siden tenårene. Likevel er variasjon tingen; noen ganger er det herlig med en intens kjappis, andre ganger vil jeg bare at vi skal nyte hverandre i timevis. Min nåværende partner kan få flere orgasmer på samme runde, så vi kan pule i flere timer uten problem. Ser ikke helt hva alder har å gjøre med saken. Jeg er 31 år og har barn, men har ikke endret preferansene mine angående tidsbruk med årene. Nå er det vel mer at vi må velge mellom sex og søvn, så oftest holder vi på en times tid også har vi en del kjappiser innimellom slagene 😊 Det er så intenst deilig det😍
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #13 Skrevet 9. september 2023 44 år, liker lange økter- MEN du mista meg TOTALT på ordet pumping. 🤢 Anonymkode: 92a47...879 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #14 Skrevet 9. september 2023 EnduranceMax skrev (14 timer siden): Finnes det noen jenter under 30 årene der ute som er glad i lengre økter, da tenker jeg på 2-3 timer, da er det med forspill, kos, pumping i forskjellige stillinger, mere kos og slikt ? Eller er det kun de eldre milfene som liker slikt ? Jeg er en som liker å bruke god tid i senga, og føler at ofte så er det ork for ungjentene å holde på noe mer enn 30-45 min. Nei, jeg har ikke en gigakuk og er ikke en casanova, men har litt for heftig utholdenhet. Har jo uflaks med å få en milf på kroken ogqå 😅😄 Har en mann som ikke er så glad i forspill, rett på sak, ferdig på 2sek. Jeg skulle gjerne ønsket den lengden en gang i blandt ja! men er 40år og ikke en ungpikefor deg! Anonymkode: bd20e...39a
Gjest Lurven Skrevet 9. september 2023 #15 Skrevet 9. september 2023 Ble det noe milfing på deg i går?
Blåjojo Skrevet 9. september 2023 #16 Skrevet 9. september 2023 Lange økter i senga er deilig. Virkelig nyte hverandre. Er ekstremt glad for å ha funnet en mann som liker det samme. Men helt sikker på at du vet å ordlegge deg bedre enn å bruke ordet "pumping"😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå