Gå til innhold

Hvordan bruke en diffuser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en diffuser, dvs en sånn liten flaske med noen trepinner ved siden av. Men hva gjør jeg? Skal jeg fjerne forseglingen på flasken eller stikke pinnene gjennom? Skal jeg fjerne aluminiumen under forseglingen? Hvor mange pinner skal nedi? 

Anonymkode: 61557...71a

Skrevet

Hvordan bruker jeg en suppeøse? Skal jeg putte den i suppa med den runde siden ned? Eller den hule? Hvordan får jeg opp suppa? Gjør det noe om jeg ikke er så sterk i armene?

Anonymkode: e2d9c...a80

• Hjerte 1
Skrevet

Fjern forsegling og sett pinnene ned. Snu pinnene jevnlig. Ikke bruk mer enn tre pinner, jo flere pinner jo sterkere lukt. To tre er som regel passe. 

Anonymkode: f6fc5...80c

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan bruker jeg en suppeøse? Skal jeg putte den i suppa med den runde siden ned? Eller den hule? Hvordan får jeg opp suppa? Gjør det noe om jeg ikke er så sterk i armene?

Anonymkode: e2d9c...a80

Du vet åpenbart svaret, men valgte å gjøre narr istedenfor å svare på det jeg lurer på. Ikke spesielt hyggelig, det må jeg si. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fjern forsegling og sett pinnene ned. Snu pinnene jevnlig. Ikke bruk mer enn tre pinner, jo flere pinner jo sterkere lukt. To tre er som regel passe. 

Anonymkode: f6fc5...80c

Takk! 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...