AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Skal naturligvis ta dette opp med legen så fort jeg kan, men er nysgjerrig på om det finnes tilfeller hvor det offentlige dekker intimkirurgi? En ting er at jeg ser helt forjævlig ut nedentil, en annen ting er at de indre kjønnsleppene er så store at jeg ikke kan bruke for trange bukser uten ubehag og trusekanten gnager gjerne på helt feil steder. For å toppe det hele sliter mannen med å finne «inngangen» på egenhånd, både med hånd og penis og kjønnsleppene forsøker mer enn gjerne å bli med inn sammen med penis (prøver i alle fall) i starten av et samleie.. Og jeg kan ikke fordra at han går ned på meg, uansett hvor deilig det er - rett og slett for at jeg blir så veldig selvbevisst på hvordan jeg ser ut der nede. I en alder av 35 er jeg nå kommet dit at dette begynner å virkelig gå på psyken løs, men jeg har heller ikke 20 000,-+ å bruke på plastisk kirurgi per nå. Anonymkode: 52210...769
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2 Skrevet 9. september 2023 Synd at det er ingen svar. Håper at du får hjelp! Anonymkode: b127a...c4c 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/7krE4/hvorfor-tror-noen-at-kjoennet-til-en-voksen-kvinne-skal-se-ut-som-det-gjoer-hos-et-barn Anonymkode: 7bdba...f11 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 Jeg får iallfall dekket det som en del av operasjon for fremfall. Vet ikke om det dekkes alene. Anonymkode: 19048...e96 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 https://www.lommelegen.no/gynekologi/artikkel/hvordan-ser-et-normalt-underliv-ut-hos-kvinner/69324570 Anonymkode: 7bdba...f11 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 Jeg vet akkurat hvordan du har det. Men jeg ventet med å operere helt til jeg var rundt 45. Grunnen jeg utsatte og utsatte var fordi jeg ikke fikk det dekket og måtte ta det av egen lomme. Og mannen har alltid fått meg til å føle at jeg er god som jeg er, og han syns «musa mi» var deilig (selv om jeg hadde store komplekser pga de lange indre kjønnsleppene). I vår tok jeg operasjon og har ikke angret er sekund. Kan liksom ikke beskrive det, men føler meg endelig litt mer normal der nede. Svetter mindre der nede og mindre lukt (føler meg renere). Anonymkode: d427f...e7c 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #7 Skrevet 9. september 2023 Det er svært vanskelig å få dekt noe som helst. Det må vises til ett ekstremt tilfelle. Og utifra teksten din. Så er det ikke det. Bare å begynne å spare om du mener at operasjon er den eneste utvei.. Anonymkode: 19d1a...83e
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #8 Skrevet 9. september 2023 Takk til dere som har tatt dere tiden til å svare. Jeg er på ingen måte ute etter at underlivet skal se ut som det tilhører en jente som ikke engang er kommet i puberteten, men en mellomting mellom dette og de største indre kjønnsleppene en kan tenke seg (er nok en liten overdrivelse her) hadde vært fint. Det hadde også vært fint å ikke måtte bekymre seg for at de rømmer trusekanten og blir hengende utenfor, spesielt når en går i bikini.. 🙈 Jeg tenker at det i alle fall ikke skader å prøve å høre med legen, så får jeg ta det derfra. Anonymkode: 52210...769 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #9 Skrevet 9. september 2023 Jeg sliter med det samme, sex gjør direkte vondt enkelte ganger. Enkelte ganger kan også kjønnsleppene klistre seg sammen, slik at jeg tisser i alle forskjellige retninger. Noen ganger har det ført til at jeg har tisset på klærne mine mens jeg har vært ute, ikke spesielt høy i hatten da. Anonymkode: 65320...7bd
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #10 Skrevet 9. september 2023 Kan dere ikke slutte å shame oss som har små (eller i mitt tilfeller ingen) indre kjønnslepper og si at vi ser ut som barn som ikke har kommet i puberteten? Jeg er i 50-årene og har født tre barn, har ikke synlige indre kjønnslepper og har aldri hatt det. Ikke noe problem for meg, men jeg er så lei av å høre at det er unormalt og feil. Anonymkode: 83b53...a8f 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #11 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan dere ikke slutte å shame oss som har små (eller i mitt tilfeller ingen) indre kjønnslepper og si at vi ser ut som barn som ikke har kommet i puberteten? Jeg er i 50-årene og har født tre barn, har ikke synlige indre kjønnslepper og har aldri hatt det. Ikke noe problem for meg, men jeg er så lei av å høre at det er unormalt og feil. Anonymkode: 83b53...a8f Ingen som sier at det betyr barn hver gang, bare at indre kjønnslepper kommer i mange former. Jeg har også samme typen som deg, og føler meg da ikke truffet i det hele når jeg leser denne tråden? Det blir bare fortalt at lange indre kjønnslepper er vanlig I TILLEGG til korte indre kjønnslepper. Anonymkode: 96321...e3f 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #12 Skrevet 9. september 2023 Det er nok dessverre vanskelig å få dekt, men er heldigvis ikke så dyrt å gjøre privat. Jeg har ikke angret EN dag, kun på at jeg ikke gjorde det tidligere. Drit i hva folk skriver om utseende osv, de vet ikke hvor vondt det er å ikke kunne sykle fordi det kommer i klem, også i trange bukser. Anonymkode: a30eb...b72
BobbySocks Skrevet 9. september 2023 #13 Skrevet 9. september 2023 Vis du får sår, betennelser etc. skal det være mulig å få det dekt.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #14 Skrevet 9. september 2023 BobbySocks skrev (2 minutter siden): Vis du får sår, betennelser etc. skal det være mulig å få det dekt. Jeg fikk blankt avslag, til tross for mye plager. Anonymkode: a30eb...b72
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #15 Skrevet 10. september 2023 Mener å ha lest at de indre kjønnsleppene må være 10 cm + for å få det dekket offentlig. Men konkret så gjøres det ikke av kosmetiske hensyn, kun dersom det medfører store plager. Anonymkode: 36d96...4ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå