AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Jeg er misfornøyd med eget utseende. Klarer ikke selv å sette fingeren på hva som kunne forbedret det. Er åpen for å operasjoner, fillers, frisyrer, klær - whatever, bare helheten blir bra. Penger er ikke et tema. Har ingen venninner jeg kan spørre om råd. Finnes det noen som selger hjelp til å tenke full pakke, og som tørr å foreslå whatever it takes for å få et bedre utseende? Jeg kunne sikkert gått til en plastisk kirurg, men jeg ønsker heller å gå til noen som kan hjelpe meg å tenke helhet, uavhengig av hva man selv selger. Hjelp? Anonymkode: 3f5e9...382
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2 Skrevet 9. september 2023 Hvor gammel er du? Anonymkode: d81a7...e51
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er du? Anonymkode: d81a7...e51 Hvis du ikke vet konkret hva som kan forbedre ditt utseende, tror jeg ikke det er så ille. Hadde du hatt en stor ørnenese hadde du kanskje ønsket at den skulle opereres mindre. Hadde du hatt flate bryster som en gutt, hadde du muligens ønsket implantat. Skjønner du hva jeg hinter til? En frisør kan hjelpe med tips om frisyre, en sminkør om sminke og en stylist om klesstilen. Anonymkode: d81a7...e51
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 Er det utseende eller selvfølelsen som er problemet? Anonymkode: 4e018...2ce
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er misfornøyd med eget utseende. Anonymkode: 3f5e9...382 Mer konkret HVA er du misfornøyd med? Anonymkode: 2edfe...ff8
AprilLudgate Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 Det vil du få ulike svar på utfra hva de selger. Post et bilde her, så kan jeg gjerne gi tips som ikke er kirurgi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå