AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Om man går på kaffe date med samme person noen ganger, det er vel å forvente at man bytter på å betale? Noen ganger mannen og andre ganger kvinnen. Summene er jo ikke store. Anonymkode: 0ec45...3b5 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Ja.. feks annenhver? Eller den som ber, er jo en slager. Anonymkode: 6e56e...7d3 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 Eller så kan dere vel betale ting som dere selv har bestilt?? Anonymkode: 3aebc...3de 5
Even Tuell Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 Utgangspunktet, den som inviterer betaler. Om det blir noe spørsmål pleier jeg bare å si "Jeg kan ta denne, så kan du ta neste?". Det pleier å være en bra greie, uansett om det er en date eller noe annet. Man byr, men gir også den andre rom for å gjøre det samme. Og så kan det være en enkel "test" på hva den andre tenker om hvordan daten går. Går det bra, er det all mulighet til han/hun vil invitere ut og være den som byr på. (En kaffedate er en relativt rimelig greie, så beløpene vil neppe velte økonomien selv om det ikke blir noen kaffe tilbake)
tvertimot Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 Nå dater jeg ikke, men om jeg skulle det, klart jeg vil spandere på henne. Det ville føles helt fremed for meg dersom hun skulle ta regningen, mulig at dagens kjønnsforvirrede unge ser det annerledes, blant unge bruker selv hankjønn sminke og den generasjonen er feilslått oppdratt. 1
GrønnNellik68 Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Om man går på kaffe date med samme person noen ganger, det er vel å forvente at man bytter på å betale? Noen ganger mannen og andre ganger kvinnen. Summene er jo ikke store. Anonymkode: 0ec45...3b5 Jeg betaler for meg selv så slipper jeg noe tull med de greiene der eller føle at jeg blir stående igjeld til noen som betalte. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #7 Skrevet 9. september 2023 tvertimot skrev (2 timer siden): blant unge bruker selv hankjønn sminke og den generasjonen er feilslått oppdratt. Ja, menn brukte aldri sminkte før Berlinmuren falt. At det går an å være så historisk ignorant 😂 Er ikke dagens ungdoms skyld i hvert fall, at verden er så fundamentalt skakkjørt som den er, så er kanskje ikke så rart oppdragelsen deres også hadde visse mangler. Anonymkode: 90e28...e70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå