AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Bruker dere hodetelefoner? Går dere på konserter? Anonymkode: ea7c5...f3d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Jeg lever helt normalt, hvorfor skulle jeg ikke det? Går sjelden på konsert, men det har ikke noe med tinnitus å gjøre, jeg er bare ikke noe konsert-menneske. Anonymkode: 59284...13f 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 Bruker ikke hodetelefoner, det forverrer det. Eller så kan jeg gå på konsert, men da med mer øresus i noen dager etterpå. Anonymkode: ee1d1...14e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lever helt normalt, hvorfor skulle jeg ikke det? Går sjelden på konsert, men det har ikke noe med tinnitus å gjøre, jeg er bare ikke noe konsert-menneske. Anonymkode: 59284...13f Bare tenker at musikk gjør tinnitus verre. Har begynt å få ringing i ørene selv Anonymkode: ea7c5...f3d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #5 Skrevet 8. september 2023 Ja, så klart. Elsker musikk, er jo det jeg har fått tinnitus av så er ikke lett å la være å høre på høy musikk. Prøver, men er vanskelig. Anonymkode: 0c4ca...a6b 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #6 Skrevet 8. september 2023 Har fått ringing i ørene nå, i en alder av nesten 40. Er skamfull at jeg ikke klarte å passe bedre på, men har vært gjennom en del omveltninger i livet. Så har brukt musikk som trøst Anonymkode: ea7c5...f3d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #7 Skrevet 8. september 2023 Ja, ja og ja. Og jeg bruker plugger både på konserter og på bandøvinger. Jeg kan ikke slutte å høre på musikk. Anonymkode: 40d82...ccf
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #8 Skrevet 8. september 2023 Tinnitus har gitt meg hyperakusis som er overfølsomhet for lyd og kan ikke gå på konserter eller spille høy musikk lenger. Det hjelper ikke med ørepropper. Anonymkode: 431cb...887
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #9 Skrevet 8. september 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Tinnitus har gitt meg hyperakusis som er overfølsomhet for lyd og kan ikke gå på konserter eller spille høy musikk lenger. Det hjelper ikke med ørepropper. Anonymkode: 431cb...887 Er det sånn med deg, at er det stille, hører du moderat piping. Men den blir mer intens når du feks hører på musikk? Anonymkode: cef9a...25b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #10 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, ja og ja. Og jeg bruker plugger både på konserter og på bandøvinger. Jeg kan ikke slutte å høre på musikk. Anonymkode: 40d82...ccf Du er ikke redd for å få mer fucka hørsel? Anonymkode: ea7c5...f3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå