AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Jeg har null sexlyst rundt mannen min. Han tror jeg er aseksuell, noe jeg også har lurt på. Men under eggløsning er jeg så kåt at jeg holder på å dø, bare ikke på mannen min. Det er spesielt mot enkelte av mennene på jobb. De flørter og under eggløsning er det helt krise. Jeg klarer knapt å konsentrere meg når jeg er i samme rom som dem og må fokusere på å alltid opptre profesjonelt. For orden skyld. Har vært sammen med mannen i 15 år, har aldri vært utro. Har 3 barn sammen. Familie livet betyr alt for meg, men jeg har null tiltrekking mot mannen min. Anonymkode: 18a62...2fe 6
Sunnhordlandsmann Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har null sexlyst rundt mannen min. Han tror jeg er aseksuell, noe jeg også har lurt på. Men under eggløsning er jeg så kåt at jeg holder på å dø, bare ikke på mannen min. Det er spesielt mot enkelte av mennene på jobb. De flørter og under eggløsning er det helt krise. Jeg klarer knapt å konsentrere meg når jeg er i samme rom som dem og må fokusere på å alltid opptre profesjonelt. For orden skyld. Har vært sammen med mannen i 15 år, har aldri vært utro. Har 3 barn sammen. Familie livet betyr alt for meg, men jeg har null tiltrekking mot mannen min. Anonymkode: 18a62...2fe Ganske kjent at vi trenger litt forandring og spenning av og til, kjenner meg godt igjen 😘 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 Har det på samme måte. Null lyst på mannen. Hva gjør man da? Anonymkode: cac95...9b8 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har null sexlyst rundt mannen min. Han tror jeg er aseksuell, noe jeg også har lurt på. Men under eggløsning er jeg så kåt at jeg holder på å dø, bare ikke på mannen min. Det er spesielt mot enkelte av mennene på jobb. De flørter og under eggløsning er det helt krise. Jeg klarer knapt å konsentrere meg når jeg er i samme rom som dem og må fokusere på å alltid opptre profesjonelt. For orden skyld. Har vært sammen med mannen i 15 år, har aldri vært utro. Har 3 barn sammen. Familie livet betyr alt for meg, men jeg har null tiltrekking mot mannen min. Anonymkode: 18a62...2fe Snakk med mannen din om dette før det går galt. Anonymkode: 9a9b3...2ed 3
MayorSantos Skrevet 8. september 2023 #6 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har null sexlyst rundt mannen min. Han tror jeg er aseksuell, noe jeg også har lurt på. Men under eggløsning er jeg så kåt at jeg holder på å dø, bare ikke på mannen min. Det er spesielt mot enkelte av mennene på jobb. De flørter og under eggløsning er det helt krise. Jeg klarer knapt å konsentrere meg når jeg er i samme rom som dem og må fokusere på å alltid opptre profesjonelt. Anonymkode: 18a62...2fe Kroppen din skriker etter pikk! Lytt, forstå og ta deg til rette 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #7 Skrevet 8. september 2023 Ordnes ikke opp av seg selv uten dialog. Jeg hadde heller ingen tiltrekning til mannen min på slutten og pliktsex ble så ille til slutt at jeg måtte gå. Lysten på han var liksom så ødelagt av pliktsex at jeg orket ikke. Prat med mannen TS vet det er ubehagelig men om du ikke har lyst til å gå så må dere enten bli enige om å være aseksuelle (noen lever fint med det om begge ønsker det så klart),noe på siden eller etterhvert gå pga manglende behov hos en eller begge. Anonymkode: 294c4...0ca 1
askjiir Skrevet 8. september 2023 #8 Skrevet 8. september 2023 Just now, MayorSantos said: Kroppen din skriker etter pikk! Lytt, forstå og ta deg til rette Snakk med mannen først 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #9 Skrevet 8. september 2023 askjiir skrev (7 minutter siden): Snakk med mannen først Om hva da? Han klandrer meg jo hele tiden for å ikke ville ha sex.. Han er sur på meg for å være askesuell. Anonymkode: 18a62...2fe 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #10 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ordnes ikke opp av seg selv uten dialog. Jeg hadde heller ingen tiltrekning til mannen min på slutten og pliktsex ble så ille til slutt at jeg måtte gå. Lysten på han var liksom så ødelagt av pliktsex at jeg orket ikke. Prat med mannen TS vet det er ubehagelig men om du ikke har lyst til å gå så må dere enten bli enige om å være aseksuelle (noen lever fint med det om begge ønsker det så klart),noe på siden eller etterhvert gå pga manglende behov hos en eller begge. Anonymkode: 294c4...0ca Ja, her har også pliktsex drept alt. Jeg klarer bare ikke presse meg til å ha sex med han. Jeg prøver ofte å overtale meg selv, men det er så ubeskrivelig avtennende. Men jeg elsker han! Jeg velger han og familien over de andre! Jeg er ikke utro. Jeg har konstant dårlig samvittighet Men fyfaen kroppen skriker til tider. Anonymkode: 18a62...2fe 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #11 Skrevet 8. september 2023 Dette er jo helt normalt. Anonymkode: 38695...5bd 2
askjiir Skrevet 8. september 2023 #12 Skrevet 8. september 2023 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker said: Om hva da? Han klandrer meg jo hele tiden for å ikke ville ha sex.. Han er sur på meg for å være askesuell. Anonymkode: 18a62...2fe Om at du er kåt på andre menn, ikke tiltrukket til han og at dere trenger å gjøre noe med sex livet....? Er ikke det obvious? Endret 8. september 2023 av askjiir 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #13 Skrevet 8. september 2023 askjiir skrev (4 minutter siden): Om at du er kåt på andre menn og at dere trenger å gjøre noe med sex livet....? Er ikke det obvious for deg? Jeg vet ikke hvordan ts’ mann ville tatt en sånn beskjed, men min mann hadde blitt så ubeskrivelig såret at ingenting kunne rettet det opp. Jeg tok det opp med min mann for en stund siden, men jeg sa det på en måte der jeg vinklet det til at det gjalt alle menn, ikke bare han. Løgn selvfølgelig, for å ikke såre han. Jeg har lyst på andre menn, jeg tar snart hvem som helst. Vi har vært på fvk og til sexolog, men ingenting hjelper. Han er en snill og brukbar mann, men jeg tror det går mot slutten for oss, dog så tregt at jeg snart ikke holder ut. Anonymkode: cac95...9b8 1
askjiir Skrevet 8. september 2023 #14 Skrevet 8. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg vet ikke hvordan ts’ mann ville tatt en sånn beskjed, men min mann hadde blitt så ubeskrivelig såret at ingenting kunne rettet det opp. Jeg tok det opp med min mann for en stund siden, men jeg sa det på en måte der jeg vinklet det til at det gjalt alle menn, ikke bare han. Løgn selvfølgelig, for å ikke såre han. Jeg har lyst på andre menn, jeg tar snart hvem som helst. Vi har vært på fvk og til sexolog, men ingenting hjelper. Han er en snill og brukbar mann, men jeg tror det går mot slutten for oss, dog så tregt at jeg snart ikke holder ut. Anonymkode: cac95...9b8 Da får dere skilles så snart som mulig 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #15 Skrevet 8. september 2023 askjiir skrev (10 minutter siden): Om at du er kåt på andre menn, ikke tiltrukket til han og at dere trenger å gjøre noe med sex livet....? Er ikke det obvious? Jeg kan jo ikke si det. Det hadde betydd slutten på ekteskapet. Vi kan ikke gjøre noe med sexlivet. Det er meg problemet ligger hos. Jeg tenner ikke på han! Det er ikke hans skyld. Han tenner på meg Anonymkode: 18a62...2fe 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #16 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vet ikke hvordan ts’ mann ville tatt en sånn beskjed, men min mann hadde blitt så ubeskrivelig såret at ingenting kunne rettet det opp. Jeg tok det opp med min mann for en stund siden, men jeg sa det på en måte der jeg vinklet det til at det gjalt alle menn, ikke bare han. Løgn selvfølgelig, for å ikke såre han. Jeg har lyst på andre menn, jeg tar snart hvem som helst. Vi har vært på fvk og til sexolog, men ingenting hjelper. Han er en snill og brukbar mann, men jeg tror det går mot slutten for oss, dog så tregt at jeg snart ikke holder ut. Anonymkode: cac95...9b8 Men jeg vil ikke skilles. Dette er en snill, generøs og morsom mann. Han er verdens beste pappa! Vi er en fin familie. Jeg skulle bare ønske at det fantes noe som helst tenning mot han. En bitteliten gnist. Anonymkode: 18a62...2fe 4
askjiir Skrevet 8. september 2023 #17 Skrevet 8. september 2023 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan jo ikke si det. Det hadde betydd slutten på ekteskapet. Vi kan ikke gjøre noe med sexlivet. Det er meg problemet ligger hos. Jeg tenner ikke på han! Det er ikke hans skyld. Han tenner på meg Anonymkode: 18a62...2fe Hvis du ikke er villig til å ha en dialog med han om dette går det til helsike. Prøv en swingers club. 8 minutter siden, AnonymBruker said: Men jeg vil ikke skilles. Dette er en snill, generøs og morsom mann. Han er verdens beste pappa! Vi er en fin familie. Jeg skulle bare ønske at det fantes noe som helst tenning mot han. En bitteliten gnist. Anonymkode: 18a62...2fe Bare et spørsmål om tid før du og ts er utro. Feige damer som ikke kan snakke med mannen sin. Endret 8. september 2023 av askjiir 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #18 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men jeg vil ikke skilles. Dette er en snill, generøs og morsom mann. Han er verdens beste pappa! Vi er en fin familie. Jeg skulle bare ønske at det fantes noe som helst tenning mot han. En bitteliten gnist. Anonymkode: 18a62...2fe Helt likt her. Fantastisk bra mann og pappa. Men tenner ikke på han lengre. Veldig lysten på andre menn som rent objektivt er styggere.. jeg fatter det bare ikke. Hvorfor får jeg ikke til å bli tent av mannen min? Vi har vært sammen i 16 år, har 2 barn. Anonymkode: 1a4d5...9f1 5 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #19 Skrevet 8. september 2023 Hva med bind for øynene? La han få kontrollen uten at han sier noe, kun gjør, uten at du ser noe som helst. Syns det hørtes skummelt ut, men kanskje det fungerer for deg? 😅 Anonymkode: 6c812...23f 3
Sunnhordlandsmann Skrevet 8. september 2023 #20 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Har det på samme måte. Null lyst på mannen. Hva gjør man da? Anonymkode: cac95...9b8 Si det 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå