AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Jeg har nok ikke vært i mange land. Jeg har vært I Sverige, Danmark, Tyskland , Polen, Tsjekkia, England, Nederland, Spania, Italia og USA. Min favoritt et Spania. Liker å vende tilbake til samme plass. Liker ikke å bare variere. Hvor har dere vært? Og hva Liker dere? Anonymkode: fbb49...a6b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Jeg liker begge deler. Og enkelte land liker jeg så godt at jeg vender tilbake ofte, uten at det er til helt samme sted. USA er en favoritt så i måte. Har vært i de nordiske landene; alle de vest-europeiske, samt Ungarn, Polen og Russland; alle de nord- og mellomamerikanske på fastlandet, samt Cuba; Peru, Ecuador, Colombia, Venezuela; Thailand, Laos, Vietnam, Myanmar, Kambodsja, Tyrkia, Dubai; Marokko, Tunisia, Egypt, Tanzania. Anonymkode: c316b...8d1 1
ivfmamma78 Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 Har reist en del men mange steder jeg kunne tenkt meg å se. Liker å se nye steder, reiser sjelden tilbake til samme sted flere ganger. Vært i Sverige, Danmark, Finland, Estland, Polen, Tsjekkia, Sveits, Nederland, Romania, Bulgaria, Hellas, Tyrkia, Italia, Spania, Vatikan Staten, Frankrike, England, Ireland, Nord Ireland, Tyskland. Egypt, Malaysia (inkl. Borneo) Kina, Singapore, Thailand, Dominikanske Republikk og USA. 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg liker begge deler. Og enkelte land liker jeg så godt at jeg vender tilbake ofte, uten at det er til helt samme sted. USA er en favoritt så i måte. Har vært i de nordiske landene; alle de vest-europeiske, samt Ungarn, Polen og Russland; alle de nord- og mellomamerikanske på fastlandet, samt Cuba; Peru, Ecuador, Colombia, Venezuela; Thailand, Laos, Vietnam, Myanmar, Kambodsja, Tyrkia, Dubai; Marokko, Tunisia, Egypt, Tanzania. Anonymkode: c316b...8d1 Wow. Det var mange land. Det er interessant å oppleve verden. Se ulik kultur , levesett, natur osv. 6 minutter siden, ivfmamma78 said: Har reist en del men mange steder jeg kunne tenkt meg å se. Liker å se nye steder, reiser sjelden tilbake til samme sted flere ganger. Vært i Sverige, Danmark, Finland, Estland, Polen, Tsjekkia, Sveits, Nederland, Romania, Bulgaria, Hellas, Tyrkia, Italia, Spania, Vatikan Staten, Frankrike, England, Ireland, Nord Ireland, Tyskland. Egypt, Malaysia (inkl. Borneo) Kina, Singapore, Thailand, Dominikanske Republikk og USA. Dette var også mange land. Det er interessant å reise. Jeg er glad i å feriere på samme sted. Men jeg har fått anbefale å lage nye minner med nye steder. Det er jo spennende å se nye steder/ nye land osv. Anonymkode: fbb49...a6b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #5 Skrevet 8. september 2023 Reise er en ting, men en skikkelig ferie er strand og sol, Tenerife eller en øy i Hellas. Anonymkode: 5a69d...d12
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #6 Skrevet 8. september 2023 Tja. Blir litt mye å ramse opp landene jeg har besøkt. Et av få land jeg har dratt tilbake til flere ganger er USA. Skal dit igjen om en ukes tid 😊 Anonymkode: 088b6...096
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #7 Skrevet 8. september 2023 Sverige, Finland, Danmark, Tyskland, Frankrike, Belgia, Nederland, Spania, Portugal, England, Hellas, Marokko, Australia. Har vært flest ganger i Hellas, Frankrike og Sverige. Liker å dra til nye steder og nye land, men ferierer gjerne i Norge også. Anonymkode: 3e3b4...686
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #8 Skrevet 8. september 2023 Jeg reiser gjerne tilbake til noen steder - London, Kroatia, Budapest er eksempler. Men vanligvis liker jeg å oppdage noe nytt. Lenge siden jeg har tenkt på hvilke land jeg har vært i… La meg se: Australia, Belarus, Bosnia-Hercegovina, Cook Islands, Danmark, Egypt, Fiji, Finland, Frankrike, Færøyene, Irland, Italia, Kambodsja, Kroatia, Montenegro, Nederland, New Zealand, Polen, Russland, Serbia, Singapore, Slovakia, Slovenia, Spania, Storbritannia, Sverige, Thailand, Tsjekkia, Tyskland, Ungarn, USA, Vatikanstaten, Østerrike Anonymkode: 600c4...e88 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #9 Skrevet 8. september 2023 Glemte Hellas. Anonymkode: 600c4...e88
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #10 Skrevet 8. september 2023 Har vært i Sverige, Danmark, Tyskland, Nederland, Belgia, Luxembourg, England, Irland, Frankrike, Spania, Sveits, Liechtenstein, Italia, Østerrike, Kroatia, Ungarn, Tsjekkia, Slovakia, Polen, Latvia, Hellas, Kypros, Tyrkia, USA, Mexico, Belize, Honduras, Guatemala, El Salvador, Nicaragua, Costa Rica, Panama, Colombia, Australia, Indonesia, Singapore, Malaysia, Thailand, Sør-Korea, Sør-Afrika og Mauritius, samt Gibraltar og Réunion. Antarktis står høyt på lista ettersom det er det eneste kontinentet jeg ikke har besøkt enda. Anonymkode: 5f678...257
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #11 Skrevet 8. september 2023 Jeg kan anbefale island. Blue Lagoon. Og er en ganske trollsk mystisk stemning der. Dem eldste der tror på alver tro det eller ei. Var en lov der før at for å kunne flytte store steiner måtte man kontakte borgermester for godkjenning tilfelle det bodde alver i steinene. Anonymkode: e7e44...16f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #12 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har vært i Sverige, Danmark, Tyskland, Nederland, Belgia, Luxembourg, England, Irland, Frankrike, Spania, Sveits, Liechtenstein, Italia, Østerrike, Kroatia, Ungarn, Tsjekkia, Slovakia, Polen, Latvia, Hellas, Kypros, Tyrkia, USA, Mexico, Belize, Honduras, Guatemala, El Salvador, Nicaragua, Costa Rica, Panama, Colombia, Australia, Indonesia, Singapore, Malaysia, Thailand, Sør-Korea, Sør-Afrika og Mauritius, samt Gibraltar og Réunion. Antarktis står høyt på lista ettersom det er det eneste kontinentet jeg ikke har besøkt enda. Anonymkode: 5f678...257 Liker veldig godt å besøke nye steder, men har vært sikkert 10-12 ganger i Spania og 5-6 ganger Nederland f.eks., på grunn av venner som har feriebolig der eller har bodd der. Anonymkode: 5f678...257
Kjetil E Skrevet 8. september 2023 #13 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har nok ikke vært i mange land. Jeg har vært I Sverige, Danmark, Tyskland , Polen, Tsjekkia, England, Nederland, Spania, Italia og USA. Min favoritt et Spania. Liker å vende tilbake til samme plass. Liker ikke å bare variere. Hvor har dere vært? Og hva Liker dere? Anonymkode: fbb49...a6b Jeg har vært i Norge, Sverige, Damnark, Finland, Spania, Tyskland, Nederland, Storbritania, Belgia, Frankrike, Luxemburg, Østerike, Italia, USA, Tsjekkia, Hellas, Ungarn, Estland, Sveits og Lichenstein. Skal besøke Malta senere i høst. Er glad i både å besøke samme sted flere ganger, men og glad i nye steder. Mange av mine ferier går til diverse idrettsarrangementer i inn og utland som den sportsidiot jeg er.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #14 Skrevet 8. september 2023 Jeg har vært i Sverige, Danmark, Nederland, Tyskland, Spania Italia, Portugal, Hellas og Sør-Afrika. Land jeg alltid drar tilbake er Hellas og Portugal. Anonymkode: e62cf...cbd
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #15 Skrevet 8. september 2023 Har vært i Sverige, Danmark, Frankrike, Italia, Spania, Tyskland, England, Ungarn, Østerrike, Sveits, Hellas, Kypros, Bulgaria, India, USA og på Svalbard (det er Norge, men læll). Hellas har jeg vært mange ganger, kanskje 10-12. Og alle gangene utenom tre har vært i samme, lille landsby som barn. Da hadde vi samme hotell flere ganger osv. Synes det var helt topp å bare kose seg på ferie uten å lete opp nærmeste matbutikk, finne ut av restauranter osv. Er absolutt grekofil, men elsker også Kypros som solferie. Av byer reiser jeg gjerne tilbake til London, Frankfurt (undervurdert!), Longyearbyen og København. Anonymkode: 9f25d...ae7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #16 Skrevet 9. september 2023 Både og. Mitt favorittland er Frankrike, og reiser ofte til samme stedet der, men varierer også litt. Jeg har vært i Sverige, Danmark, Tyskland, Belgia, Nederland, Frankrike, Spania, Luxembourg, Italia, Sveits, Østerrike, Slovenia, Tsjekkia, England. Pga sykdom så kan jeg ikke ta fly, så blir nødt til å kjøre alle steder jeg skal. Håper på nytt land neste år, Andorra. Anonymkode: 1e817...baf
cleangal Skrevet 9. september 2023 #17 Skrevet 9. september 2023 Har vært i Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, Nederland, Polen, Russland, Frankrike, England, Skotland og Wales. De neste landene jeg har på lista er Island, Færøyene, Irland og Italia. Har også planer om å reise til Polen igjen, og England blir jeg aldri «ferdig» med.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #18 Skrevet 9. september 2023 Har vært i: Danmark, Sverige, Finland, Estland, Russland, Latvia, Polen, Ungarn, Serbia, Tyrkia, Italia, Spania, Sveits, Østerrike, Tsjekkia, Frankrike, Tyskland, Nederland, England, Belgia, Portugal, Hellas, Malta, Venezuela, Ecuador, Gambia, Tunisia, Mauritius, Sri Lanka, Thailand, Vietnam, Kina, Indonesia, Malaysia ... av det jeg kommer på, mulig jeg har misset noen. Foreldrene mine dro meg verden rundt som barn, og jeg liker veldig godt å besøke nye steder eller steder jeg ikke har vært på mange år. Reiser også mye i jobbsammenheng og det er gøy! Nå prøver jeg å gi barna mine gode reiseopplevelser, men de har foreløpig ikke flydd interkontinentalt. Anonymkode: 35d1e...98c
Jdz Skrevet 9. september 2023 #19 Skrevet 9. september 2023 Har vært i rundt 50 land og vært innom alle kontinentene unntatt Antarktis. Har nok blitt mer åpen for å reise tilbake til steder jeg har vært før, men liker fortsatt å utforske nye steder. Har egentlig ingen favorittsteder, det er svært få steder jeg har vært som jeg ikke har likt.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #20 Skrevet 9. september 2023 Reiser gjerne tilbake til samme land, men ikke til samme sted. Liker å oppleve nye steder. Favorittland er nok Italia eller Hellas. Har vært i : Danmark, Sverige, Irland, Storbritannia, Tyskland, Østerrike, Slovenia, Kroatia, Bosnia, Serbia, Italia, Spania, Hellas, Portugal, Marokko, Tyrkia, Estland, Frankrike, Latvia, Russland, Albania og USA. Anonymkode: f0d60...602
Anbefalte innlegg