Gå til innhold

hvem ville du klemme

Anbefalte innlegg

Gjest koselina
Skrevet

Hvem vil du gi en :klem: til på KG?

en :klem: fordi avataren er godsli eller

en :klem: fordi du liker det meste av det brukeren står for.

hvem vil du gi en :sprettoy: til ?

Videoannonse
Annonse
Gjest SILIKONPUPPER DE LUX
Skrevet
Hvem vil du gi en :klem: til på KG?

en  :klem: fordi avataren er godsli eller

en  :klem: fordi du liker det meste av det brukeren står for.

hvem vil du gi en :sprettoy: til ?

:overrasket:Åpne her så kan dere klemme

:overrasket:

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

:hakeslepp: det er ikke mye silikon i de puppa der :ironi:

Hvem jeg vil gi en :klem: til...hmm må tenke litt på det :)

Endret av Miloine
Gjest christineemily
Skrevet

Jeg har ofte lyst til å sende Bellatrix en :klem: . Hun er morsom og snill.

I tråden "De som er annerledes - samfunnets ansvar" har jeg flere ganger hatt lyst til å gi Frysepulver både :sprettoy: , :sur: og :hår: ! Nemlig ;) !

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg har ofte lyst til å sende Bellatrix en  :klem: . Hun er morsom og snill.

Takk. :klem: En klem til deg ogaå.

Skrevet

Koz og kleeeeez til ALLE, lzm!!!!!!!!!!!!!!!!! *Weeeeeeeeee* !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet
Jeg har ofte lyst til å sende Bellatrix en  :klem: . Hun er morsom og snill.

I tråden "De som er annerledes - samfunnets ansvar" har jeg flere ganger hatt lyst til å gi Frysepulver både  :sprettoy: , :sur: og :hår: ! Nemlig  ;) !

:ler: Men jeg er god på bunnen ;)

Har lyst til å gi en :klem: til Vampyra jeg

Gjest christineemily
Skrevet
:ler:  Men jeg er god på bunnen ;)

Jeg tror at du er god på bunnen :) ! Og du fortjener all respekt for å stå for dine egne meninger, og ikke bare følge massen! :klappe: Men i den tråden har du jammen klart å provosere meg kraftig :ler: !

Gjest Miloine
Skrevet
Sannsynligvis TomKrus.

hmm... hva mener du med det i denne sammenhengen? :klø:

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Etter å ha tilbragt denne fine dagen med "gjengen" i korkertrekkeren akebakke, (ok da, unga var med de også) har jeg nå tenkt litt på hvem jeg vil gi en :klem: til, og hvem jeg vil gi en :sprettoy: blæææ til.

De jeg vil gi en :sprettoy: holder jeg for meg selv, men dem jeg vil gi en :klem: til er faktisk en god del av dere. Det er tross alt over 8000 brukere + en haug av gjester så det bli vanskelig å "møte" dere alle her inne.

De jeg har lest mye av, og som jeg som regel er enige med er(tilfeldig rekkefølge): Violetta, Mysan, Betty Boop, Loise Laine,Bodillen,Piper, Aline,Toweli, og Miloine .............og nesten resten av dere, bare nesten.

Så klart jeg er enig med hva jeg selv sier. :sjarmor:

Dette er mine foreløpige klemmer, men det er jo mange flere også så klart. (kommer ikke på navnene)

En vil jeg gi en :kyss: til, men det er mer eller mindre kun pga. den fine avataren (som forøvrig er en avdød kjendis)

Innbiller meg at lista blir lenger etterhvert som dagene går og jeg ...aha :idesmil: ...kommer på flere.

Liker forøvrig Frysepulver sin entusiasme og engasjement.

....og hvor ble det av Medistern?

Endret av Miloine
Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg gir en klem til Hannen, fordi hun er så støttende.

En stor klem til resten av KG! :klem1:

Aner meg at dette kommer til å bli en utskjelt tråd...

Skrevet

Pusla og Phoenix. :)

Og Chriselia selvfølgelig men det vet hun. :tunge1:

Gjest Bodillen
Skrevet
De jeg har lest mye av, og som jeg som regel er enige med er(tilfeldig rekkefølge): Violetta, Mysan, Betty Boop, Loise Laine,Bodillen,Piper, Aline,Toweli, og Miloine .

Så klart jeg er enig med hva jeg selv sier. :sjarmor:

Dette er mine foreløpige klemmer, men det er jo mange flere også så klart!

(kommer ikke på navnene)

Ååååå, så koselig! Når jeg blar tilbake her ser jeg at vi ofte er enige, ja. :) Du får jammen en av meg også: :klem:

Ellers har jeg alltid lyst til å gi mange :klem: til Frysepulver, fordi jeg kjenner henne godt og vet at hun er et godt menneske innerst inne (og man skal ikke langt inn for å finne alt det gode heller..) Vet mange ser på endel av meningene hennes som veldig kontroversielle, men hun er ei tøff jente som står for det hun mener uansett, og det er en bra egenskap. :)

Ellers har jeg faktisk ikke lagt merke til så mange her ennå, men mysan skriver bra og er saklig, synes jeg, selv om jeg ikke alltid er enig med henne. Aline, Betty Boop.... Ester er en nykommer jeg har lagt merke til... Shea virker veldig sympatisk, Furstina, Gamle Alex og Bjørnsdatter også... TomKrus er jeg ofte enig med, selv om vi har hatt en ganske heftig meningsutveksling her inne.Deler ut: :klem:

Uff, nesten litt vanskelig, dette - det er mange flere her jeg har stor sans for, men jeg har ikke vært her så lenge at jeg husker alle nickene.....

Tror jeg avslutter med å dele ut til alle de som er saklige, står for det de sier og ikke er ufine selv om de er uenige, jeg: :klem:

Skrevet

KG er ikke et kosemoseforum, det er bare tull.

*Ut og spy*.

Skrevet

Ellers har jeg alltid lyst til å gi mange  :klem:  til Frysepulver, fordi jeg kjenner henne godt og vet at hun er et godt menneske innerst inne (og man skal ikke langt inn for å finne alt det gode heller..) Vet mange ser på endel av meningene hennes som veldig kontroversielle, men hun er ei tøff jente som står for det hun mener uansett, og det er en bra egenskap.  :)

:sjarmor::sjarmor::sjarmor: Jeg er vel en gromjinte ;)

Skrevet

:sprettoy:

Man kunne jo gi en slik også, jo... :sjarmor:

Det er veldig mange det egentlig. Jeg misliker vel flere her enn jeg liker, men det er vel fordi det er mye damer her og jeg synes damer har en tendens til å mene mye teit om mye teit ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...