AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Del Skrevet 8. september 2023 Hver gang det trengtes en vask kunne du bare tatt av hodet og puttet i vaskemaskinen. Så kan du drikke kaffe mens håret vaskes, og så er det bare å ta det på igjen. Anonymkode: 3d52a...88f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Del Skrevet 8. september 2023 Skulle ønske det var der når jeg skal lage frisyrer, hater å stå med armene over hodet Anonymkode: 96c37...648 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Del Skrevet 8. september 2023 Det heter parykk. Anonymkode: dfc96...427 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 8. september 2023 #4 Del Skrevet 8. september 2023 Det har jeg ikke tenkt på, men ja, nå gjør jeg det. Hadde tatt det av før svette treningsøkter, så det ikke trengte vaskes like fort. Og om natta. Hadde sikkert hatt det av nesten hele tiden egentlig, det er ofte i veien 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j23 Skrevet 8. september 2023 #5 Del Skrevet 8. september 2023 Ja! for å slippe vask så ofte, fett hår, flatt på natt, frisyrer, farging etc!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #6 Del Skrevet 8. september 2023 Ja, det siste året har jeg begynt å mislike sterkt hår som er i nærheten av ansiktet. Det å legge seg for å sove er forferdelig, hår her og hår der. Hjelper ikke å ha det i strikk da det i løpet av natten faller ut. Nei kort hår fungerer ikke, da kan jeg ikke bruke strikk på dagen. Anonymkode: 1e38e...b23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #7 Del Skrevet 8. september 2023 24 minutter siden, AnonymBruker said: Hver gang det trengtes en vask kunne du bare tatt av hodet og puttet i vaskemaskinen. Så kan du drikke kaffe mens håret vaskes, og så er det bare å ta det på igjen. Anonymkode: 3d52a...88f Men hadde hjernen min fungert hvis jeg tok av hodet? Ville jeg husket hvordan man lager kaffe? Anonymkode: d40bf...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå