Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sykmeldt en lengre periode og har nå kommet tilbake. Jobber 2 dager i uka. 
Føler mine kollegaer er annerledes mot meg. 
Blir ikke inkludert i samtalene, og føler meg helt usynlig. 
Har en kollega jeg har snakket mye med da jeg gikk sykmeldt, og hun har ringt ofte, kommet på besøk osv. På jobb er denne kollegaen veldig avvisende mot meg. Snakker med alle i rommet unntatt meg. 
senest i går kveld ringte hun meg da hun trengte noen å snakke med. 
I dag behandlet hun meg som luft. Hun fortalte i dag at hun var på en restaurant forrige helg og kjøpte seg en helt nydelig middag.. men unnlot å fortelle at det var oss to som var på resturanten

Jeg mistenker at hun prater rundt på jobb om meg, og tar opp igjen det vi har snakket om. Vet hun har gjort det tidligere. 

Det er som hun ikke kjenner meg på jobb. 
Men ringer meg så snart hun er kommet hjem fra jobb, for å klage på den ene etter den andre. 

Hva gjør jeg her ? 

Anonymkode: df87a...a50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare legg til.. i dag f eks. Gikk hun hele dagen og ignorerte meg, og sleiker de andre oppetter ryggen, samme folka som hun baksnakker til meg all the time..

gikk ikke mer enn en time etter jeg kom hjem fra jobb, så ringte hun.. jeg svarte ikke. 
Hvis hun ikke kan se på meg på jobb, så trenger vi heller ikke ha en relasjon på fritiden.. der jeg skal høre på skitt snakk om de andre på jobb som hun henger seg på

Skrevet

Dytt

Skrevet

Høres veldig vanskelig ut.

Hadde det vært en ide og spørre henne hvorfor hun ignorerer deg på jobb neste gang hun ringer?

• Liker 1
Skrevet

Prøv å overse henne tilbake? Hun fortjenere ikke oppmerksomhet fra deg hvis hun oppfører seg på den måten.

• Liker 2
Skrevet
petterm skrev (1 time siden):

Høres veldig vanskelig ut.

Hadde det vært en ide og spørre henne hvorfor hun ignorerer deg på jobb neste gang hun ringer?

Planen min er å være vennlig på jobb, profesjonelt sett. Og la være å ta tlf når hun ringer meg privat. 
etterhvert vil hun nok skjønne tegningen selv, men tviler. Hun kommer nok til å spør etter en stund hvorfor jeg ikke svarer.. og da kan jeg si det som det er. 

Skrevet
vivalavida skrev (1 time siden):

Prøv å overse henne tilbake? Hun fortjenere ikke oppmerksomhet fra deg hvis hun oppfører seg på den måten.

Nei hun gjør ikke det. 
Skal være hyggelig på jobb som vanlig, men henvende meg lite til henne. 
hun skal nok merke noen forandringer framover, som hun ikke klarer å sette fingeren på 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...