Gå til innhold

Jeg blir hele tiden avvist på grunn av legning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang det begynner å bli noe ut av en relasjon og jeg forteller at jeg har kjæreste er avvisningen et faktum. Det får enda dårligere når jeg forteller det med en gang. Har vi ikke kommet lenger? Hvilke land er mer liberale?

Anonymkode: 156e9...b60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrivefeil, eller synes du virkelig det er rart at flertallet avviser de som har kjæreste fra før? 

• Liker 4
Skrevet

Vil du ha flere kjærester? I så fall er det 99,9 av alle mennesker som syns det er uaktuelt.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva har dette med din legning å gjøre? Ingenting. Du blir avvist fordi du har kjæreste, og kun spesielle mennesker foretrekker poly-forhold.

Anonymkode: 595e4...fd0

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du mener, er du bifil og har kjæreste av et kjønn - og ønsker i tillegg en kjæreste av annet kjønn? Det er det vel sikkert mulighet for, men jeg tror du ville hatt mer hell dersom du og partner sammen søkte etter tredjepart - da kan vedkommende som er åpent for slikt vise interesse ( for det er nok et mindretall) 

Anonymkode: 0a03f...2a8

• Liker 2
Skrevet

Hvilken legning er det da snakk om? Polygami? (Kalles det legning?)

Slikt bør man isåfall selvfølgelig være åpen om fra absolutt første stund, ellers vil folk selvfølgelig føle seg lurt, og å føle seg lurt er ikke et godt grunnlag for videre relasjon. 

• Liker 4
Skrevet

Godt forsøk.

Anonymkode: f703c...4d0

• Liker 1
Skrevet

Veldig pussig, TS.

Anonymkode: 4d4e9...741

Skrevet

Folk flest er monogame. Så skal du ha et polyforhold, så må du være åpen om det fra start og finne folk som er interessert i det.

Du innleder relasjonene med å være uærlig i tillegg. 

Anonymkode: 75125...bf5

• Liker 4
Skrevet

Du må skrive at du er polyamorøs på bio, det gjør en del kvinner. Ellers stikker alle når du forteller det.

Anonymkode: 3f8b7...169

• Liker 5
Skrevet

De er bare ikke interessert i samme samlivsform som deg. Vær åpen fra start så slipper du problemet. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er helt uproblematisk å ha sex med noen mens du har kjæreste. Det er få som bryr seg spesielt om det så lenge du er over gjennomsnittet attraktiv. Problemet er nok at du prøver å innlede en romantisk relasjon. Noe som egentlig bare er helt unødvendig. Og du er antageligvis ikke av høy nok status eller attraktiv nok til at noen vil forsøke å kuppe deg. Heller ikke ha sex med deg fordi til tilfeldig sex vil de sannsynligvis bare kunne ligge med noen bedre.

Anonymkode: 1e11d...f1e

Skrevet

Det juge har da virkelig ikke noe med legning å gjøre. Ja, det er å jug å forlede noen uten å fortelle dem at man har kjæreste.

• Liker 3
Skrevet

De vil ikke ha sex med deg?

Eller vil de ikke inni i en sånn tulle-ordning med et forhold som ikke engang er et forhold?

Her mangler det litt info.

Skrevet

Bare fordi vi skriver 2023 på kalenderen, betyr ikke at folk vil ha en romantisk relasjon med noen som allerede er opptatt

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Godt forsøk.

Anonymkode: f703c...4d0

Nja, terningkast image.png.ee4fc1ad1d10c7b57a150931dcad6dfa.png

Anonymkode: 04630...e4b

• Liker 2
Skrevet

Du tenker at andre skal se bort fra sin legning (som du kaller det), for å bli sammen med deg? 

Dette handler ikke om liberale land, men menneskene i landet og deres preferanser, eller legning som du sier. 

Anonymkode: ebbd9...251

Skrevet

Jeg tror kanskje at TS mener venninner eller kamerater….

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hver gang det begynner å bli noe ut av en relasjon og jeg forteller at jeg har kjæreste er avvisningen et faktum. Det får enda dårligere når jeg forteller det med en gang. Har vi ikke kommet lenger? Hvilke land er mer liberale?

Anonymkode: 156e9...b60

Du har nok ikke andre å skylde enn deg selv her. Også jeg som er åpen for andre relasjonsformer hadde reagert på at du ikke informerte om at du har kjæreste fra begynnelsen av. 

Anonymkode: df5c2...296

Skrevet

Relasjon behøver ikke å bety forhold.

Anonymkode: 29d47...70b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...