AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Det er noen i oppgangen her jeg bor som har ved et par annledninger lagt igjen menneskelig avføring nederst i gangen under trappa! 🤢 Jeg aner ikke hvem av naboene det er men vil gjerne finne det ut så jeg kan si ifra til styret. Typen min har også opplevd at det lukter enkelte ganger han er påvei til jobb men aldri sett avføring i gangen da han har dårlig tid og må raskt på jobb.. Syns ikke dette er innafor i det hele tatt og vil finne ut hvem det er som gjør dette. Er det noen som har opplevd lignende eller kan komme med erfaring? Anonymkode: 9aee1...924 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Jeg anbefaler egentlig at du bare rolig og sindig kontakter en megler. Legger ut leiligheten for salg, oppholder deg/samboer i gangen i timene før visning, klar med vaskebøtta. Lufter godt ut. Og så selger du. Avføring etterlatt i fellesareal er tung psykiatri. Det er ikke noe et styre kan ordne opp i på uker eller måneder. Du kan se for deg år med eskalerende avvikende adferd. Og du bør som forhåndsregel anta vedkommende ikke er trygg å treffe i gangen. Flytt. Anonymkode: aa659...8f2 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 Min første tanke var at en hjemløs har overnattet under trappa, og gjort fra seg der i samme slengen? Kan dere ta det opp med styret så de kan minne alle beboere påse at smekklåsen til oppgangen er på, og ikke slippe inn andre enn beboere eller eget besøk? Evt. vurdere å la sameiet investere i videoovervåking? Anonymkode: 5885a...774 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 Kom på en mulig forklaring til… Da jeg var liten husker jeg at en venn hadde glemt nøkkelen og måtte vente lenge utenfor døra til foreldrene kom hjem. Hun måtte etterhvert på do, og da ingen naboer svarte måtte hun bruke en bøtte i garasjen… Kanskje det er et barn? Eller dn stor hund som har lagt igjen noe som ligner på menneskeavføring…? Anonymkode: 5885a...774
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #5 Skrevet 8. september 2023 Be styret sette opp et kamera. Et som sender opptakene direkte opp i skyen, så om noen ødelegger kameraet har dere opptakene likevel. Men da er de vel pliktige til å sette opp varselskilt om at "på denne eiendommen er det videoovervåking" eller noe sånt. Ellers hadde jeg gjort som nevnt ovenfor og flyttet. Det der hadde jeg ikke giddet. Anonymkode: db0b4...a92 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #6 Skrevet 8. september 2023 Det var meg. Sorry, har analinkontinens. Må man så må man. Anonymkode: 40ad5...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå