Gå til innhold

Tiltrekkes av damerumpe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Mulig litt rart spørsmål men prøver likevel da jeg lurer veldig på hvorfor det er sånn. Jeg er en ung gutt (25) og er som veldig mange andre menn glad i rumpa til det motsatte kjønn. Jeg kan f.eks stå i en butikk kø, og hvis det står en dame foran meg går blikket automatisk ned på rumpa hennes før jeg rekker å tenke og blikket  blir der;) 

Det skjer helt automatisk, og gjelder overalt, hver gang jeg ser en dame går blikket ned til rumpa hennes og man begynner å fantasere seksuelt. Hvorfor er det sånn? Bryter f.eks er ikke like tiltrekkende syns jeg, men en rumpe derimot! Håper på svar:) hilsen ung gutt.

Anonymkode: f29c8...a08

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en vanlig ung MANN! 

Anonymkode: 28a7c...157

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor det er slik - ?

Fordi det er helt naturlig. Vi vet jo godt hva som sitter innunder der . .

Skrevet

Ung gutt; det er en tolvåring. Du er en eldgammel gutt. 

Anonymkode: 20c15...add

• Nyttig 1
Skrevet

Håper du holder deg til å se på bra rumper som det er lagt ned timesvis av innsats på gymmen for? Og ikke at du glor på middelaldrende damers sofarumper

Anonymkode: 7eaf7...78c

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Håper du holder deg til å se på bra rumper som det er lagt ned timesvis av innsats på gymmen for? Og ikke at du glor på middelaldrende damers sofarumper

Anonymkode: 7eaf7...78c

Who cares?

Anonymkode: 64785...4e1

Skrevet

Ung gutt på 25 😆

Anonymkode: 3cf2b...1e5

• Nyttig 1
Skrevet

Det er sånn vi er skapt. Står f.eks. en dame med sprettrumpe i tights eller liknende, er det et naturlig blikkfang. Jeg unngår selvsagt å stirre, men det blir til å kaste et blikk der noen ganger, og det er vanskelig å unngå at blodet begynner å samles i sør. 

Anonymkode: e985d...74e

• Hjerte 2
Skrevet

jeg blir faktisk enda mer tiltrukket av å se dem forfra i en fin tights eller jeans

Anonymkode: b2cf5...b1a

• Hjerte 1
Skrevet

Så lenge det ikke er fising og bæsjing så er du en helt normal ung mann.

Anonymkode: 87778...d71

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 16.01):

Hei. Mulig litt rart spørsmål men prøver likevel da jeg lurer veldig på hvorfor det er sånn. Jeg er en ung gutt (25) og er som veldig mange andre menn glad i rumpa til det motsatte kjønn. Jeg kan f.eks stå i en butikk kø, og hvis det står en dame foran meg går blikket automatisk ned på rumpa hennes før jeg rekker å tenke og blikket  blir der;) 

Det skjer helt automatisk, og gjelder overalt, hver gang jeg ser en dame går blikket ned til rumpa hennes og man begynner å fantasere seksuelt. Hvorfor er det sånn? Bryter f.eks er ikke like tiltrekkende syns jeg, men en rumpe derimot! Håper på svar:) hilsen ung gutt.

Anonymkode: f29c8...a08

Tror de fleste gutter synes damerumper er mer attraktivt enn brytere.

Du er nok helt normal😊

Anonymkode: e09b8...5a9

• Liker 1
Skrevet

Elsker rumper i trange tights.

Anonymkode: 77805...8ab

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...