Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Motvekt til dårlig reklametråden ;)

Jeg bare digger den Burger King reklamen med de to pappaguttene i sofaen som snakker..

sier man at det er cooooolt med nice price eller sier man at det er nice med nice price :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeei!!! :overrasket::overrasket::sur: Jeg skrev nettopp om denne på "dårlig reklame jo! :ler:

Skrevet

Hehe, fint å vite at noen synes den er bra...selv blir jeg bare flau av å se den. Trodde først det var en parodi på McDonalds-reklamen.

Synes Alcos Anal er kjempebra. :ler: Bare navnet er nesten verdt det, tenk at de reklamerer for det..

Skrevet
Hehe, fint å vite at noen synes den er bra...selv blir jeg bare flau av å se den. Trodde først det var en parodi på McDonalds-reklamen.

Synes Alcos Anal er kjempebra.  :ler:  Bare navnet er nesten verdt det, tenk at de reklamerer for det..

"Alle kan få anale problemer".. Hehehe! Genial! Bruker den salva under øynene av og til, for den minsker blå ringer - men det er litt flaut å kjøpe det. Hehe. Nå kan jeg jo bare si "Alle kan få anale problemer". :ler:

Skrevet

hva skal man si om

"KY - varmende glidemiddel" da?

som sendes ganske tidlig på ettermiddagen?

"mamma, hva er varmende glidemiddel?"

Skrevet

Beste reklamen jeg har sett på veldig lenge, som gir meg frysninger, er uten tvil...

"Love is in the air"..!!!!!

:klappe:

Skrevet

Uff, jeg får grøssninger av den Burger King reklamen. :forvirret:

Skrevet

DIGGER REKLAMENE FOR KAMILLE BLADET, MEN DET ER DREPENDE KJEDELIG Å LESE!

Gjest Catwoman
Skrevet
"Alle kan få anale problemer".. Hehehe! Genial! Bruker den salva under øynene av og til, for den minsker blå ringer -

åå... gjør den? Kanskje jeg må prøve det jeg og.

Irritrer meg litt over Sunsilk reklamen jeg. Den med de jentene forran speilet som er misusnnelige på hverandres hår. Det som er irriterenede er - det er en jente med kort glatt hår, to jenter med langt glatt hår og en med krøller. Hvorfor kunne de ikke hatt fire jenter med helt vidt forskjellige hårfrisyrer da? :sur: Poenget med reklamen er jo at alle er forkjellige og har ulike behov, så har tre av jentene i reklamen nesten helt likt hår.

Og den svigermor og kakene reklamen.... for nesten brekninger når den kommer. :forvirret:

Kamille reklamene er tøffe, og den love is in the air... :-D

Den nye til Burger King har jeg ikke sett

Gjest Fruktfat
Skrevet

DIGGER REKLAMENE FOR KAMILLE BLADET

[/quote

usj, nei, det er verste reklamen på tv! hun mørke er rett og slett så ....fæl!

Skrevet
Uff, jeg får grøssninger av den Burger King reklamen. :forvirret:

Svensk reklame som er dubba til norsk. FORFERDELIG!!! :frustrert:

DIGGER REKLAMENE FOR KAMILLE BLADET

Fantastik morsomme reklamer ja!

Skrevet

Hva med den bilreklamen der bikkja løper etter bilen, og i svingen så svoooosj, rett ut med bikkja :ler:

Den er bra...

Skrevet

Egentlig latterlig reklame, men får den ikke ut av hodet, og må alltid smile og danse litt når den vises.

I'm choosing holegran, I'm choosing holegrain..... So much fibre....jejeje!

:ler:

Gjest gjest 0
Skrevet
Hva med den bilreklamen der bikkja løper etter bilen, og i svingen så svoooosj, rett ut med bikkja :ler:

Den er bra...

Å ja!!

Jeg flirer høyt hver gang jeg ser den

:ler:

Ellers digger jeg lottoreklamen med den gamle damen på eldrehjemmet.

Gjest Liten Tapir
Skrevet
Og den svigermor og kakene reklamen.... for nesten brekninger når den kommer.  :forvirret:

Den synes jeg er kjempemorsom! :ler:

Den er så utrolig treffende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...