Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har opplevd det og kan fortelle hvordan det gikk?

Begynte å blø mye rundt uke 27. Ble innlagt, så utskrevet og har fått oppfølging ved Ahus siden. Fortsatt spotting og småblødninger innimellom. Det er tre uker siden. Ble påvist blødning fra livmoren, ikke morkaken og babyen er i fin form.

Syns det er vanskelig å avgjøre hvor mye jeg må blø før jeg ringer og eventuelt kommer inn på sjekk. 

Anonymkode: 1a6a9...3b9

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at alle blødninger skulle sjekkes. De spurte om mengde når jeg ringte.

Jeg blødde fra livmorhalsen som var svært skjør. Siden blødningene måtte sjekkes med innvendig ul ble  blødningene større etter undersøkelsen og ente som regel med innleggelse 😝

Anonymkode: 4365c...229

Skrevet

Så lenge det er mer enn litt kun når du tørker deg ville jeg ha hatt en sjekk. Fikk beskjed om at alle "nye" blødninger skulle sjekkes. 

Anonymkode: b92a1...37e

Skrevet

Jeg hadde samme, men med ukjent årsak. Fikk beskjed om å ringe hver gang det var friskt blod. Gammelt blod hadde jeg ca. hver dag siden første blødningeno g det ringte jeg ikke for. Skader ikke å ringe om du er usikker tenker jeg, de gir bra veiledning via telefon også. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...