Gå til innhold

Ikke avtalt eksklusivitet, greit å sveipe videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si at man dater sammen og har gjort det lenge, 2+ måneder, og fortsatt dater/henger sammen. Ikke noe seksuelt inni bildet. Er det greit å sveipe videre på tinder om man ikke har avtalt eksklusivitet med den man dater?  

Anonymkode: 9c848...4b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Personlig mener jeg man bør ta dette forholdet videre eller avslutte. Begynner man å date andre, er det stor sjanse for at det ikke blir noe mer med den første.

Endret av Brunello
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Brunello skrev (30 minutter siden):

Personlig mener jeg man bør ta dette forholdet videre eller avslutte. Begynner man å date andre, er det stor sjanse for at det ikke blir noe mer med den første.

Ja godt poeng det. 

vi ble enige om å ta det rolig.

ts

Skrevet

Henger man sammen helt uten noe seksuelt, så er det jo mer venner som henger og ikke dating.

Det at du vil sveipe videre betyr jo og at du ikke er intressert i personen.

Anonymkode: e0d47...6f0

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Om man etter to måneder med dating ikke føler mer for personen enn at man ønsker å date andre, da tenker jeg man bør være ærlig om det og avslutte med daten!

Anonymkode: 1803e...b3c

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Kontraktsjuridisk? Eller mellommenneskelig?

Men viktigere: To måneder, og ingenting seksuelt?

Hvorfor kaster du bort livet på dette her?

Skrevet
KallePils skrev (35 minutter siden):

Kontraktsjuridisk? Eller mellommenneskelig?

Men viktigere: To måneder, og ingenting seksuelt?

Hvorfor kaster du bort livet på dette her?

Mange kvinner vil ikke ha sex tidlig.

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ts

Så får de la være. Men hvorfor kaster du bort tid på det? Bare siden du lurer på om det er "greit" å sveipe videre, altså?

Hva er det dere skulle være "eksklusive" om slik det står nå, da? At hun er den eneste du ikke har sex med?

Du tenker for mye, Sokrates.

• Liker 3
Skrevet

Ikke sex etter to måneder? Da ville jeg garantert ha gått videre.

Anonymkode: ee787...699

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

ts

Men hva legger du i date når dere ikke gjør noenting mer enn vanlig venner gjør?

Anonymkode: 4da0b...b23

• Nyttig 1
Skrevet

Det er vel ingen med sinnet i behold som er eksklusiv FØR man har ligget sammen!! Det ville jo vært helt dust. 

Anonymkode: cc733...856

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men hva legger du i date når dere ikke gjør noenting mer enn vanlig venner gjør?

Anonymkode: 4da0b...b23

Vel, godt spørsmål og mulig jeg gjør mye feil, men dating handler vel også om å bli kjent på det personlige plan før man går til sengs? 

• Liker 3
Skrevet
KallePils skrev (54 minutter siden):

Så får de la være. Men hvorfor kaster du bort tid på det? Bare siden du lurer på om det er "greit" å sveipe videre, altså?

Hva er det dere skulle være "eksklusive" om slik det står nå, da? At hun er den eneste du ikke har sex med?

Du tenker for mye, Sokrates.

Ja enig i hva du skriver, tenker litt for mye. Eksklusive om å ikke treffe andre, at relasjonen vår er seriøs. 

Så skal det sies at jeg forsiktig har prøvd med litt intimitet, men får lite respons tilbake og dama vil bli kjent først. Skjønner ikke.

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det er vel ingen med sinnet i behold som er eksklusiv FØR man har ligget sammen!! Det ville jo vært helt dust. 

Anonymkode: cc733...856

Wow, her har vi ulike holdninger! Hvis mannen min hadde ligget med andre damer mens vi datet før vi startet med sex hadde han ikke blitt mannen min! Er folk virkelig ikke i stand til å fokusere fullt og helt på en person lengre? Eller betyr bare sex null for folk som deg?

Anonymkode: 9b6ea...b4e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Til TS: At du i det hele tatt spør om det er greit gjør at du virker useriøs i mine øyne. Hun du dater som vil ta det sakte fortjener noe bedre, for du når ikke opp moralsk sett..

• Liker 2
Skrevet

Om jeg hadde datet noen i to måneder, og de ikke ville ha sex og i tillegg ville sveipe videre, så er det ikke mer å si egentlig. De kunne ikke gjort det tydeligere at jeg bare er tidsfordriv som de ikke finnes interessert i... Mer tydelig avslutning får man ikke.

Anonymkode: 9ed35...c65

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Til TS: At du i det hele tatt spør om det er greit gjør at du virker useriøs i mine øyne. Hun du dater som vil ta det sakte fortjener noe bedre, for du når ikke opp moralsk sett..

Hm. Jeg spør her for råd, nemlig FØR jeg gjør noe moralsk feil å sveiper. Har ikke gjort det enda. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja enig i hva du skriver, tenker litt for mye. Eksklusive om å ikke treffe andre, at relasjonen vår er seriøs. 

Så skal det sies at jeg forsiktig har prøvd med litt intimitet, men får lite respons tilbake og dama vil bli kjent først. Skjønner ikke.

ts

Hvis det er noe du ikke skjønner, må du fortelle tankene dine og spørre.. Og hvis hun ikke egentlig er interessert så avslutter dere datingen!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

ts

Tidlig er to uker. Om man ikke vil ha sex etter to måneder er man ikke interessert (såfremt mannfolkene er av typen som ikke har sex før ekteskapet).

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

ts

Da er hun tydeligvis ikke seksuelt tiltrukket av deg. Helt greit at man ikke har sex med en gang, men det må jo gå an å være fysiske og intime okke som. F eks kyssing og klining, ligge i skje med undertøyet på osv. Høres ut som om hun har friendzonet deg.

Anonymkode: c978a...7a4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...