AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Dette er nå et par år siden.Min samboer ble 50 år jeg ble 40 år. Samboer har en datter fra før.Hun er 28 nå.Hun og jeg har hatt et ok forhold ikke noe mer enn det. Jeg har vel mottatt bursdagsgave fra henne 1-2 ganger gjennom 20 år. Dette har jeg akseptert.Vi har alltid kjøpt gaver og betalt ekstra for det hun trenger. Hun og hennes samboer sender kort for å invitere far (min samboer)på middag,show og drinker. Jeg får beskjed om at jeg kan være med men jeg får betale alt selv. Jeg velger å avstå. Min samboer blir med,noe jeg synes er helt greit da det er far og datter. Men når han kommer hjem forteller han om show og at han måtte betale for middag og drinker for alle. Altså regningen for datteren,samboer,han selv og plutselig var søster til min samboer også en del av denne sammenkomsten.Er det bare meg som finner det merkelig at man blir invitert ut på helaften uten samboer for å sitte igjen med hele regningen selv som 50 års gave? Etter dette har jeg meldt meg litt ut….i tillegg er min samboer veldig nøye på at vi serverer middag,bestille middager,gir gaver til henne og samboer,gir feriepenger osv.hele året gjennom. Det siste året med bursdag overser de meg som vanlig men har i tillegg begynt å overse min samboer på bursdagen hans også. Jeg tåler fint at de overser meg men han også? Han som hele tiden prøver å gjøre alt godt? Hun har god jobb. I tillegg sitter hun å skryter av aksjekjøp og fondsparing…da tenker jeg at man har råd til å gi en oppmerksomhet til sin far en gang i året. Eller er det bare meg som synes det? Anonymkode: 592eb...721
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Når han lar seg tråkke på er det jo ikke overraskende at de fortsetter. Anonymkode: a9836...8ca 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 Det har kanskje blitt en vane for han over all denne tida, og hun er tross alt datteren hans. Det er ikke hans skyld. Hun er voksen og vet at det ikke er riktig. Han burde holde tilbake nå, for hun virker veldig lite hyggelig. Anonymkode: d04fc...5c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå