Gå til innhold

snø...

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Slutter det ikke snart å snø nå? Vil ikke ha mer snø. :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke mer snø? Jeg synes det er så pent ute når alt er snødekt, også er luften så god å puste i.

I går kveld måkte vi snø i to timer begge to. Det har snødd mer i natt, så da jeg våknet for snart tre timer siden, gikk jeg ut og måkte en times tid til. Fin trening.

Været kan vi ikke gjøre noe med, derfor har vi mest igjen for å glede oss over det. :)

Skrevet

Nå har jeg måkt en time til - så nå er vi ferdigmåkte her for denne gang. :)

Oppfordrer alle til å gå ut og nyte det pene landskapet.

Skrevet

Jeg måkte i gårkveld, så "ferdig med det" for denne gang...

Enig med gjest; vil ha snø når det er vinter. Blir så friskt og lyst ute... :)

Og når den er kommet, ønsker jeg den får ligge i ro...

Ikke noe mildvær og holke nå nei... :(

Skrevet

Nå snør det ikke mer her... :grine:

Men det er masse snø ute da! Juhu! :hoppe:

I morgen skal vi ut å ake!

Gjest christineemily
Skrevet

Det er så vakkert ute nå :-D ! Har nettopp kommet inn, - har vært ute og akt med ungene i flere timer, - gøy - gøy - :ler::ler::ler: , nå skal vi drikke kakao og varme oss, og se på det nydelige landskapet ute. Var massevis av foreldre og barn i akebakken og kosa seg idag :-D . Så om vinteren er snø velkomment! Men det kan gi seg sånn etter mars en gang da!

Gjest Spacegirl
Skrevet

Vil ikke ha mer snø :sur: . Da jeg åpnet ytterdøra i dag, var 3/4 av døråpningen dekket av en vegg av snø. Og etter å ha kavet meg til postkassa og tilbake, hadde jeg snø på alle mulige og umulige steder. Til og med i bhen :forvirret:

Gjest christineemily
Skrevet
Vil ikke ha mer snø :sur: . Da jeg åpnet ytterdøra i dag, var 3/4 av døråpningen dekket av en vegg av snø. Og etter å ha kavet meg til postkassa og tilbake, hadde jeg snø på alle mulige og umulige steder. Til og med i bhen :forvirret:

Det er da du skal gå inn å tenne stearinlys og virkelig nyyyte en kopp med deilig, varm kakao :hoppe: ! Og ta på varme klær som har hengt foran varmen en stund :-D . En må lære seg å nyte godene her i livet ;) .

Gjest Spacegirl
Skrevet
Det er da du skal gå inn å tenne stearinlys og virkelig nyyyte en kopp med deilig, varm kakao  :hoppe: ! Og ta på varme klær som har hengt foran varmen en stund  :-D . En må lære seg å nyte godene her i livet  ;) .

Ja det har du helt rett i :) Tenkte jeg skulle ta en liten rydderunde her nå, og så kose meg med kakao og en film etterpå.

Og det er jo egentlig koselig med snø også, bare man kler seg etter forholdene. Har planlagt en skitur i skauen i morgen for å prøve å få tatt noen fine vinterbilder. Og det blir nok koselig.

Skrevet

Helsike! Jeg vil og ha snø.

*ekle varmegrader*

Gjest Catwoman
Skrevet

Nå er det koselig med snøen... :) For nå har det sluttet å snø. Og det er ferdig "ryddet" på veiene. Så det er lett fremkommelig med både bil og til fots, uten en masse ekstra styr og forsinkelser og køer. Når ligger bare snøen der fin og hvit. Og da kan den godt ligge synes jeg og. :) Men det trenger ikke begynne å snø igjen...

Gjest TomKrus
Skrevet (endret)

Joa. Det har startet å regne her. Fryktelig koselig etter dager med snø.

Endret av TomKrus
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg er så lei av snøøøøøøø! Kan godt være litt, men ikke flere meter (sånn som det føles ut som om det er nå :ler:)

Gjest seroxata
Skrevet

jeg tør påstå at jeg nå hater snø.

Skrevet

Elsker snø jeg, jo mer jo bedre så lenge det holder seg innen normale grenser.

Er veldig glad i snøballkrig, det gjøres best når det snør.

Ellers er jeg glad for at det ikke snør nå, slik at veiene er fremkommelige.

Fikk forresten vanvittig lyst på kakao med krem jeg nå. .

Skrevet

nå begynner snøen å forsvinne igjen. Mildvær.

Skrevet

Det snødde nettop utenfor meg her. . .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...