Gå til innhold

Skal sende siste meldekort på AAP.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg endelig sende siste meldekort på AAP, men lurer på hva jeg skal krysse av på siste spørsmål, altså om jeg fortsatt vil være registrert hos Nav de neste 14 dagene? Lurer på om jeg ikke får betalt fram til 1 september hvis jeg krysser av på Nei?

Anonymkode: a76cb...46e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å krysse ja? Er vel ikke noe problem å være registrert hos nav.

Anonymkode: 78c4d...37c

• Liker 2
Skrevet

Riktig vil være å krysse nei. Aap er etterbetaling, så du får vanlig utbetaling:)

Anonymkode: 40f2c...32a

• Liker 1
Skrevet

Trykk ja. Det skader ikke hvis du ikke trenger det, men det kan det gjøre om du trykker nei og det er feil. 

Anonymkode: bc99c...4b2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

I morgen skal jeg endelig sende siste meldekort på AAP, men lurer på hva jeg skal krysse av på siste spørsmål, altså om jeg fortsatt vil være registrert hos Nav de neste 14 dagene? Lurer på om jeg ikke får betalt fram til 1 september hvis jeg krysser av på Nei?

Om du går over på ufør, har det ikke noe å si hva du krysser av på. Meldekortene slutter automatisk å komme.

Anonymkode: 8e4cc...a25

Skrevet

Jeg trykket ja. Meldekortene slutter automatisk å komme når man får ufør. 

Anonymkode: 6fa23...27a

Skrevet

Ok, takk for svar alle sammen :) Jeg går over på ufør. Blir deilig å være ferdig med disse meldekortene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ok, takk for svar alle sammen :) Jeg går over på ufør. Blir deilig å være ferdig med disse meldekortene. 

Da jeg skulle over på uføretrygd så sa saksbehandler at jeg skulle krysse nei på siste meldekort.

Anonymkode: 1be73...1e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...