Gjest evangelista Skrevet 21. januar 2006 #1 Skrevet 21. januar 2006 Hei. En spørreundersøkelse her. Til kvinner: 1: Har du noen gang hatt sex med en venn av en eks, pulevenn, elsker? 2: hvis ja. hvordan tok han det? 3: hvis ja: visste begge om at du har hatt sex med dem begge? 4: hvis nei på spm nr 3. hvorfor har du utelatt å fortelle det? 5: syns du det er feil å ha sex med to forskjellige menn som er gode venner (nei ikke samtidig)? til menn: 1: Hatt sex med en venninne av en eks, pulevenn eller elsker? 2: hvis ja. hvordan tok hun det? 3: hvis ja: visste begge om at du har hatt sex med dem begge? 4: hvis nei på spm nr 3: hvorfor har du utelatt å fortelle det? 5: syns du det er feil å ha sex med to forskjellige kvinner som er gode venninner (nei ikke samtidig her heller)? takk
Gjest jente19aar_ Skrevet 21. januar 2006 #2 Skrevet 21. januar 2006 1: Har du noen gang hatt sex med en venn av en eks, pulevenn, elsker? Jepp. bare les tråden min over her du!! 2: hvis ja. hvordan tok han det?vet ikke enda. 3: hvis ja: visste begge om at du har hatt sex med dem begge? dem får vite det affal. 4: hvis nei på spm nr 3. hvorfor har du utelatt å fortelle det? de skal få vite sa jeg!!! 5: syns du det er feil å ha sex med to forskjellige menn som er gode venner (nei ikke samtidig)? ja tror d
Cuba Skrevet 21. januar 2006 #3 Skrevet 21. januar 2006 1: Har du noen gang hatt sex med en venn av en eks, pulevenn, elsker? Jepp. bare les tråden min over her du!! 2: hvis ja. hvordan tok han det?vet ikke enda. 3: hvis ja: visste begge om at du har hatt sex med dem begge? dem får vite det affal. 4: hvis nei på spm nr 3. hvorfor har du utelatt å fortelle det? de skal få vite sa jeg!!! 5: syns du det er feil å ha sex med to forskjellige menn som er gode venner (nei ikke samtidig)? ja tror d ← Hehe.. var ingen som spurte deg direkte om disse spm. da! Trenger ikke bli sur på nr. 4 liksom.. Men tror det heller var snakk om å ha sex med kameraten til EKS`en! Ikke være utro..
Gjest Jalileh Skrevet 22. januar 2006 #5 Skrevet 22. januar 2006 Nei, det har jeg ikke. ← yke jai heller
Gjest Malina Skrevet 22. januar 2006 #6 Skrevet 22. januar 2006 Til kvinner: 1: Har du noen gang hatt sex med en venn av en eks, pulevenn, elsker? 2: hvis ja. hvordan tok han det? 3: hvis ja: visste begge om at du har hatt sex med dem begge? 4: hvis nei på spm nr 3. hvorfor har du utelatt å fortelle det? 5: syns du det er feil å ha sex med to forskjellige menn som er gode venner (nei ikke samtidig)? Ikke så mye annet å finne på,så hvorfor ikke?! Nr. 1: Nei! Nr. 2: - Nr. 3: - Nr. 4: - Nr. 5: Ville ikke gjort det,tror jeg,men synes ikke det er galt...ihvertfall ikke så lenge det bare er snakk om sex og ikke noe mer enn det!
Knøttet Skrevet 22. januar 2006 #7 Skrevet 22. januar 2006 Hei. En spørreundersøkelse her. Til kvinner: 1: Har du noen gang hatt sex med en venn av en eks, pulevenn, elsker? 2: hvis ja. hvordan tok han det? 3: hvis ja: visste begge om at du har hatt sex med dem begge? 4: hvis nei på spm nr 3. hvorfor har du utelatt å fortelle det? 5: syns du det er feil å ha sex med to forskjellige menn som er gode venner (nei ikke samtidig)? svar: 1.ja ... slik jeg møtte kjæresten min.. 2. Vel .. han kuttet vennskapet til kameraten, men ikke til meg... 3.Ja 5. Vel, altså, egentlig så .. Det kunne aldri blitt meg og eksen igjen .. selv om han muligens ville det. Jeg er ikke stolt over hva jeg gjorde, men det var slik jeg traff han jeg vil tilbringe livet sammen med ... Og så fant jeg ut hvordan eksen min/vennen min _egentlig_ var...
Lassie Skrevet 22. januar 2006 #8 Skrevet 22. januar 2006 Til kvinner: 1: Har du noen gang hatt sex med en venn av en eks, pulevenn, elsker? Ja. 2: hvis ja. hvordan tok han det? Han visste det ikke og fikk aldri vite det. 3: hvis ja: visste begge om at du har hatt sex med dem begge? Nei. 4: hvis nei på spm nr 3. hvorfor har du utelatt å fortelle det? Fordi jeg var 16år og så vel ikke akkurat poenget med at begge skulle vite det. 5: syns du det er feil å ha sex med to forskjellige menn som er gode venner (nei ikke samtidig)? Ja, i dag kunne jeg ikke gjort det. Man lærer så lenge man lever.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #9 Skrevet 22. januar 2006 Hei. En spørreundersøkelse her. Til kvinner: 1: Har du noen gang hatt sex med en venn av en eks, pulevenn, elsker? Nei, ikke egentlig, er et definisjonsspørsmål 2: hvis ja. hvordan tok han det? - 3: hvis ja: visste begge om at du har hatt sex med dem begge? - 4: hvis nei på spm nr 3. hvorfor har du utelatt å fortelle det? - 5: syns du det er feil å ha sex med to forskjellige menn som er gode venner (nei ikke samtidig)? Man bør unngå det til menn: 1: Hatt sex med en venninne av en eks, pulevenn eller elsker? 2: hvis ja. hvordan tok hun det? 3: hvis ja: visste begge om at du har hatt sex med dem begge? 4: hvis nei på spm nr 3: hvorfor har du utelatt å fortelle det? 5: syns du det er feil å ha sex med to forskjellige kvinner som er gode venninner (nei ikke samtidig her heller)? takk ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå