AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Hei! Føler meg litt alene og hjelpløs for øyeblikket. Jeg gikk på toalettet i dag og fikk litt brunt utflod på papiret, ble skikkelig nervøs for spontanabort og endte da med å "fiske ut" mer med fingeren i et desperat forsøk på å se om det var rødt blod, hvilket det ikke var. Er en blanding av mørk og lysebrunt og er nå mer eller mindre borte. Ingen smerter o.l. Jeg har en TUL senere i dag og bare gråter av tanken på at dette ikke går veien. Er det slik at brun utflod er starten på en MA eller SA? Kan det også være vanlig? Og kan jeg ha en innvendig UL samme dag som dette.. Vet ikke hvor jeg vil med dette, annet enn å ikke føle meg så fryktelig alene i det. Anonymkode: 682ba...de5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Ikke ta sorgene på forskudd 😊 i mitt første svangerskap blødde jeg litt i starten, jeg trodde det var mensen og skjønte derfor ikke med en gang at jeg var gravid 😊 helt normalt at det kan komme litt sånn. Anonymkode: 6a588...f03
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 Det er individuelt om det er begynnelsen på noe eller helt ufarlig. Jeg ville ikke bekymret meg før det eventuelt kommer mengder ferskt blod på papiret eller i do. Og ja du kan ta UL på en dag med brun utflod. Om du blør og en UL trengs så tar de UL da også. Anonymkode: 40c78...466
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 Takk for svar Får bare vente til UL senere i dag, ikke mye en kan gjøre akkurat.. Utrolig stressende å se bare! Anonymkode: 682ba...de5 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #5 Skrevet 8. september 2023 Jeg har blødd i alle mine svangerskap, og kun det siste endte i SA. Det viktigste er at du ikke har smerter. Lykke til på ultralyden, godt du slipper å vente så lenge! Anonymkode: c6d91...acc
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #6 Skrevet 8. september 2023 Jeg blødde i 14 dager fra uke 5-7, mener det var både brunt og rosa. Det gikk helt fint, har en vakker datter idag 🥰 De lurte på om det kunne være tvillinger, og at den ene døde da de fant rester senere. Anonymkode: 9ddff...eda 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #7 Skrevet 8. september 2023 Hvordan gikk det på ultralyd? ❤️ Anonymkode: 6bbe5...b30
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #8 Skrevet 8. september 2023 Hvordan gikk det? Anonymkode: 12ab5...143
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #9 Skrevet 8. september 2023 Oppdatering: UL gikk fint, hjertet banker og frøet er på riktig sted! er 6+3. Bestemt meg for å ikke tenke så mye på det som kan gå galt men heller kose meg med dette. Kanskje lettere sagt enn gjort. Fikk også høre at det ikke er fare ved mindre det er ferskt blod. Anonymkode: 682ba...de5 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #10 Skrevet 8. september 2023 Jeg har hatt det i 2/3 svangerskap. Har aldri mistet. Anonymkode: cfc86...285 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå