AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Har det blitt mere akseptert med festdrakt til konfirmanten nå? Jeg tenker ikke på disse som har prisen til en bunad, men de som koster mellom 2000- 6000 kr. Datteren min kommer til å ha festdrakt eller kjole til konfirmasjonen. Er det andre her som har hatt konfirmasjon nå, der konfirmanten hadde festdrakt? Var konfirmanten fornøyd, ble det bra? Anonymkode: 95463...b86
Loke37 Skrevet 9. september 2023 #2 Skrevet 9. september 2023 Var flere med festdrakt som ble konfirmert sist helg i Oslo.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 Loke37 skrev (6 minutter siden): Var flere med festdrakt som ble konfirmert sist helg i Oslo. Det var positivt for meg å høre! Anonymkode: 95463...b86
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #4 Skrevet 11. september 2023 Det er mye mer akseptert med festdrakt nå enn for noen år siden, og det er også mange flere å få kjøpt enn da Sparkjøp begynte å selge sine. Nå er det jo til og med folk som syr sine egne. Anonymkode: 0ae95...ee8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå