AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Jeg skal reise med toget via jobben neste uke. Vi er blitt kjent via Tinder, jeg liker han godt. Han er kommet med et merkelig forslag, siden jeg kjører forbi hans hjemsted på denne reisen. Han vil gå på toget så vi får hilst, og så går han av igjen på neste stopp. Er dette romantisk og viser at han virkelig liker meg og vil treffe meg? Eller er det teit og kommer bare til å bli stress? 😝 Anonymkode: 4ac45...6ba
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Jeg syns det er søtt. Det eneste er kanskje at det kan bli litt kleint å snakke sammen med mange andre tett innpå dere. Uansett fint å få sett hverandre, og finne ut litt om det kan være tiltrekning der. Anonymkode: 99d5e...0a1 1 1
Baktus2024 Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 (endret) gjesp... nordlandsbanen tar over 10 timer..bergensbanen over 7 timer....så speeddate og speeddate Endret 8. september 2023 av Baktus
Andro Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 Hørtes ideelt ut. Man får hilst, og har en garanti for at han forsvinner igjen ganske kjapt. Fin måte å få greie på om han virker uaktuell eller om man har lyst til å treffes igjen på en mer stasjonær arena. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #5 Skrevet 8. september 2023 Kult! Jeg hadde sagt ja. Slår to fluer i ett smekk. Ikke noe ekstra bry for deg heller 🙂 Anonymkode: fd22a...8aa 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #6 Skrevet 8. september 2023 Artig vri! Hva kan gå galt? Anonymkode: 77137...2d7 1
KallePils Skrevet 8. september 2023 #7 Skrevet 8. september 2023 Så kan han kutte det kort hvis du viser deg å være nutcase, bælfeit, eller noe annet han aldri hadde sagt ja til? Smart kille! 😄
Gjest Msramkins Skrevet 8. september 2023 #8 Skrevet 8. september 2023 Denne var litt morsom, hvorfor ikke? Det er vel ikke så mange minuttene mellom hvert stopp, 10-15 kanskje? Hva har du å tape? Enten blir det klaff, ellers har du en morsom historie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå