AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Hei! Jeg er påkogget på Kvinneguiden på iPhone, og vanligvis er jeg også pålogget på MAC. I dag var jeg automatisk avlegget, og forsøkte å logge meg på. Fikk beskjed om at min konto har blitt låst, og prøv igjen om 7 minutter. Etter fler minutter enn sju, og flere forsøk, kan jeg likevel ikke logge inn, og får samme beskjed. Hva skjer? Anonymkode: b1870...69c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Gammelt passord lagret i nettleser? Anonymkode: 71ab4...197
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 12.01): Hei! Jeg er påkogget på Kvinneguiden på iPhone, og vanligvis er jeg også pålogget på MAC. I dag var jeg automatisk avlegget, og forsøkte å logge meg på. Fikk beskjed om at min konto har blitt låst, og prøv igjen om 7 minutter. Etter fler minutter enn sju, og flere forsøk, kan jeg likevel ikke logge inn, og får samme beskjed. Hva skjer? Anonymkode: b1870...69c En MAC-adresse er den 12-sifrede koden som er tilknyttet hovedkortet på enheten, og som ruteren registrerer når man kobler seg på. En Mac (med små bokstaver) er et produkt fra Apple. Så hvis du er pålogget på MAC, hadde det vært interessant å få vite hvordan du får det til. Anonymkode: 6e4b7...133
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 40 minutter siden, AnonymBruker said: En MAC-adresse er den 12-sifrede koden som er tilknyttet hovedkortet på enheten, og som ruteren registrerer når man kobler seg på. En Mac (med små bokstaver) er et produkt fra Apple. Så hvis du er pålogget på MAC, hadde det vært interessant å få vite hvordan du får det til. Anonymkode: 6e4b7...133 Her synes jeg du er litt kranglete Om du skal henge deg opp i skrivefeil og stavemåte, så kommer du ikke langt i ett forum altså. Anonymkode: 71ab4...197
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå