Gå til innhold

Ivf etter assistert befruktning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet at alt medisinsk er individuelt, men lurer på om noen har gått fra enslig assistert befruktning og videre til IVF på kort protokoll? Og hvilke medisiner/styrker de har blitt satt på?

Hittil har jeg gått på laveste dose Femar og Fostimon og alt har vært fint, har bare ikke blitt gravid. Kan ikke spå noe men etter å ha lest meg opp trur jeg kanskje at det blir kort protokoll på meg men det vet jeg jo ikke. 

Anonymkode: 996a3...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ivf og assistert befruktning er jo det samme.  Men antar du tenker på insiminering vs egguttak med befruktning utenfor kroppen før tilbakeinnsett. 

Medisin styrkene på kort protokoll er også individuelt og man bruker ulike typer medikamenter.

Anonymkode: 025a7...2f9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ivf og assistert befruktning er jo det samme.  Men antar du tenker på insiminering vs egguttak med befruktning utenfor kroppen før tilbakeinnsett. 

Medisin styrkene på kort protokoll er også individuelt og man bruker ulike typer medikamenter.

Anonymkode: 025a7...2f9

Ja mente inseminering og ivf. Vet også at styrkene og medisiner er individuelt, det skrev jeg i HI. Men lurte på hva andre var blitt satt på etter inseminering når alt var I ordentlig, bare at de ikke ble gravid :)

Anonymkode: 996a3...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...