AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Jeg er en godt voksen dame med to barn, vi har ikke kontakt med familie av ganske gode grunner, de har prøvd å manipulert, truet, dolket oss i ryggen og utstøtt oss totalt. Vi bor på en liten plass så veldig lett at man ser hverandre tilfeldig, men nå virker det som at de har begynt med spionering, veldig ekkelt og ubehagelig og jeg er faktisk red for at de prøver og sette opp en felle. Jeg må kjøre barna til og fra skolen hver dag pga dette. Har tatt kontakt med barnevernet om det men de er jo rimelig tiltaksløse, har også vært i kontakt med politiet men de mener jeg ikke har nok bevis, hvor lenge må jeg føle meg red og utrygg før de faktisk bidrar i situasjonen? Flere av disse familie medlemmene er ganske aggressive av seg Anonymkode: ffc23...aa7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Her må man "stå i det" som det nå heter. Anonymkode: 441b5...cf6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 hva er det egentlig de gjør da TS? Hvilke "Feller" er det du er redd for? Anonymkode: 919d5...a6c
smurfebuss Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 Her er det en av to. Enten er du omgitt av folk som er gærne nok til å utøve vold mot deg eller dine nærmeste, og da kan du enten flytte eller la politiet ta seg av det som evt blir en sak (kidnapping? vold? trusler om vold?). Eller du lider av paranoide vrangforestillinger, og da vil jeg råde deg til å ta kontakt med legen. 2 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #5 Skrevet 8. september 2023 Du høres paranoid ut. Hvorfor skulle familien spionere på dere? Hvorfor skulle de være ute etter dere? Anonymkode: 42d0f...9b0
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #7 Skrevet 8. september 2023 Jeg vil anbefale deg å flytte. Problemer som dette ligger utenfor barnevernets ansvarsområde, og politiet trenger bevis før de gjør noe. Og selv da er det ikke sikkert man får hjelp derfra, grunnet ressursmangel. Anonymkode: e44d8...24c 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #8 Skrevet 8. september 2023 De har tidligere truet mine barn, mine barn er livredde for dem. Jeg har både vært gjennom fysisk og psykisk vold som barn. Kan godt hende at jeg er paranoid pga hva jeg har opplevd i mitt liv pga dem, men er vell heller at jeg velger og ikke være naiv fordi jeg vet hva de er i stand til. Jeg tror de er ute etter og ta meg og hva de innebærer kan være mye men jeg går ingen steder uten og fortelle noen hvor jeg er sånn at viss det skulle skjedd noe er det noen som vet. Vil ikke flytte men samtidig vil jeg noen gang føle meg trygg her? Ts Anonymkode: ffc23...aa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå