Gå til innhold

Så mye frekke folk på finn. No!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt ut pakker med babyklær til slikk og ingenting på finn med fiks ferdig. Feks klespakke str 62-68.

Så ønsker en person å kjøpe bare den ene størrelsen. Greit.. Så sorterer jeg å sender bilder av den størrelsen hun ønsket.denne størrelsen var det også mest av. Hadde også en størrelse til liggende som hun ønsket. 

Så etter å ha sortert å ordnet om på alt så byr denne kjøperen halv pris av den prisen som sto og i tillegg ønsket annen frakt enn fiks ferdig fordi da sparer hun 30kr.

Jeg blir helt matt!! Her er det snakk om klespakker med 50 plagg til usle 200 kr liksom! Pruter man på det?? 

Anonymkode: df4c3...72c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har lagt ut pakker med babyklær til slikk og ingenting på finn med fiks ferdig. Feks klespakke str 62-68.

Så ønsker en person å kjøpe bare den ene størrelsen. Greit.. Så sorterer jeg å sender bilder av den størrelsen hun ønsket.denne størrelsen var det også mest av. Hadde også en størrelse til liggende som hun ønsket. 

Så etter å ha sortert å ordnet om på alt så byr denne kjøperen halv pris av den prisen som sto og i tillegg ønsket annen frakt enn fiks ferdig fordi da sparer hun 30kr.

Jeg blir helt matt!! Her er det snakk om klespakker med 50 plagg til usle 200 kr liksom! Pruter man på det?? 

Anonymkode: df4c3...72c

skjedde det samme når jeg solgte et par sko. Hun prutet og jeg sa greit, men hun betalte ikke med frakt. Kanskje min feil som ikke sa tydelig ifra at det ikke var inkludert frakt, men sendte skoa og hun betalte kun den ene summen uten frakt og når jeg konfronterte med hva med frakten da? Begynte hun å sutre om at det hadde hun ikke råd til og blablabla. Akkurat som om jeg driter penger liksom. Driver ikke med veldedighet

• Hjerte 1
Skrevet

Her skulle kunden ha sagt på forhånd at hun aldri tenkte betale den oppgitte prisen. Jeg sender gjerne utenfor finns løsning men folk er så treige, vil de jeg skal sende utenfor så vil jeg ha penger med en gang og et navn og adresse. 

50 plagg til 200 kroner høres ekstremt billig ut, men igjen hvilke klær er det du selger? Er det fine nøytrale farger? Ikke glorete logoer, nupper eller ukjente merker eller alt fra H&M? Dessverre er det vanskelig å få solgt babyklær til høy pris med mindre det er noen form for merker. Jeg selger selv og det tar tid. Solgte noe i str 56 en shorts, matchende topp , kjole + en body. Dette fikk jeg 200 for. Ingen pruting, men lå ute en stund. 

Har selv kjøpt klespakker denne uka. Dyreste 450 kroner. Men mange fine klær og merker.

Om de 50 plaggene du selger er fine og er kjente merker så ville jeg endret på presentasjonen. Tatt bedre bilder eller noe sånt, endret på tittel, søkeord. Bare et tips fra en annen Finn selger(for det meste) og kjøper (av og til).

Anonymkode: 55aa6...d25

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...